Just_jasmine: páni!!
Mad_Maddy: co je?
Just_jasmine: já se narodila 16. 1.
Mad_Maddy: ..-_-
Just_jasmine: ?
Mad_Maddy: to není vtip?
Just_jasmine: myslíš že já umím dělat vtipy?
Mad_Maddy: od psychopata jako ty nikdy nevíš..
Just_jasmine: haha..
Mad__Maddy: teď mi ještě řekni, že jsi byla na měsíci a zdrhám..
Just_jasmine: to by bylo fajn:)
Mad_Maddy: mrcho!!
Just_jasmine: tvůj další úkol bude zabít černou kočku a pak ji vykuchat:3
Mad_Maddy: jsi blbá? Ne! Ty jsi fakt mimo!
Just_jasmine: klid, to byl vtip:D
Mad_Maddy: a prej že neumíš dělat vtipy:D
Just_jasmine: řekni svému nejlepšímu kamarádovi že jsi teplá^~^
Mad_Maddy: to se už tak trochu stalo před pár dny, ale spíš to měl být vtip..
Byla jsem už o něco šťastnější. S Alex jsme šly na kakao do naší oblíbené kavárny.
Sedly jsme si do rohu, jako vždy. Chvíli po nás se po kavárně ozvaly hlasité hrubé hlasy. Přišly nějací kluci, mezi nimi jsem uviděla i Owena.Když se rozhlédl uviděl mě, zamával mi a šel ke mně.
Sakra!
,,Ahoj Madison."
,,Ahoj Owene."
,,Jak se ti daří?"
,,Dobrý."
Cítila jsem jak se na mě Alex dívá. ,,Owene, tohle je Alex. Alex tohle je Owen," řekla jsem a mile se usmála.
Ti dva si okamžitě začali povídat, tedy do té doby než ho kámoši nezavolali zpátky. Rozloučil se a odběhl k nim.
,,Je pěknej Madd!"
,,Možná tak pro tebe."
,,Zapomněla jsem, že nemáš na kluky žádný vkus."
A teď mě to napadlo. Na mobilu jsem zapla nahrávání.
,,Alex, jsem lesba," vyhrkla jsem. Netušila jsem jak to vezme. Možná si to o mě myslela. ,,Ehm, takže tehdy to nebyl vtip?"
,,Ne."
,,Fíha, Jonesová.. ty mě začínáš čím dál tím víc překvapovat."
Ukončila jsem nahrávání a odeslala Jasmine.
,,Ale furt budeš nejlepší kámoška," kousla se do rtu a ucucla z hrnku plného kakaa.
,,Hele, myslím že se mu líbíš. Tak běž za ním dokud je tu."
Usmála se. Bez váhání za ním běžela. Koukala jsem na ně, jak na svatej obrázek. Čekala jsem, co z nich vyleze, ale Alex brzy zmizel úsměv ze rtů. Došla ke mně.
,,Jonesová, je teplej."
ČTEŠ
Sorry
Teen FictionLáska je jako růže, krásná, ale zároveň bolestná. A ona je moje růže // DĚJ JE VELMI NEPROPRACOVANÝ A MÁ RYCHLÝ SPÁD \\