16.

806 63 3
                                    

Jasmine

Byla to vážně ona? Na sobě měla růžovo-bílé šaty, vlasy jí padaly podél těla. Jemné líčení a to celé jí dělalo překrásnou. Na tváři jí pohrával nechápavý výraz a hrudník se jí zvedal v nepravidelných intervalech.

Maddy

Trhavě jsem se na ní dívala, uvnitř mě byl velký nepořádek. Nervózně přešlápnu a snažím popadnout dech. ,,Ahoj," řekne, na tváří se jí zrodí úsměv. V černém obleku vypadala skvěle, jak kdyby byla do něj vrozena. Neodolatelně jsem si ji prohlížela a po chvíli jsem se zmohla na odpověď. ,,Ahoj," špitnu. Prohrábne si vlasy a tím mi potvrdila, že i přes to co udělala, mi na ní záleží. Dojela až sem za mnou.

Usměji se a skočím jí kolem krku. Prvně se zakymácí, ale nakonec se uchechtne, ruce si obtočí kolem mého pasu. ,,Teď mi řekni, kdo z nás dvou nosí klučičí oblečení," zavtipkuji.

Když se konečně pustím, otočí se a cosi popadne. Podívá se zpět na mě a se šibalským úsměvem mi podá obrovského plyšového medvěda. ,,Děkuji," zaječím.

Akorát jsem si nebyla jistá, jestli bych na ten ples měla jít. ,,Jasmine?" zeptala jsem se a uklidnila situaci. ,,Ano?" podívala se na mě a krásný úsměv jí nechyběl. ,,Myslíš, že by jsme na ten ples měli jít?"

Zamyslela se. ,,Jestli chceš, tak tam chodit nemusíme," laškovně na mě koukla. Drcla jsem do ní. ,,Tak na to ani nemysli prase," zasmály jsme se.

,,Jak si vlastně věděla kde bydlím?" přerušila jsem ticho mezi námi, když jsme se procházely zimním parkem. ,,Alex," zaševelila a pohledem sklouzla po lavičce, na kterou si následně sedla.

,,Zabiju ji," řekla jsem a dělala, že jsem naštvaná. ,,Potřebovala jsem to vědět," zašeptala a obrátila se na mě. ,,Proč? Proč si přijela až za mnou? Co kdybych tě nechtěla vidět? Mám na tebe tolik otázek," zachvěla jsem se se.

,,Protože, jsi mi zachránila život. Před lidmi, kteří mi ho pomalu ničili. A protože jsem se do tebe zamilovala Maddy," chytla mě za ruku. Po zádech mi přejel mráz a srdce se mi opět rozbušilo.

,,Nemůžeš mě milovat, když se neznáme," uvnitř mě začal vládnout chaos. Její obličej najednou zesmutněl, ruka jí spadla podél těla a dotkla se studené noční země. V jejich očích byl vidět strach, bolest, samota? Věděla jsem, že i já ji mám ráda, ale co když to je další sázka, do které se Jass zapojila.

SorryKde žijí příběhy. Začni objevovat