Part 6

1.5K 101 0
                                    

At Break Time

"Jinu နင္​ ဟုိ နွစ္​​ေကာင္​ Canteen သြားဖို႔လာ​ေခၚရင္​ လိုက္​မသြားန႔ဲ "

"Yay Jinu is Back and Jennie is no more angry at me ​ေက်းဇူးပါပဲဟ နင္​ ငါ့ ကို တသက္​လံုး စိတ္​ဆိုးသြား​ေတာ့မယ္​ထင္​​ေနတာ "

"နင္​့ကုိ ဘာျပဳလို႔ စိတ္​ဆိုးရမွာလဲ ငါ့အ​ေဖ ​ေနာက္​အိမ္​​ေထာင္​ျပဳသြားတုန္​းက​ နင္​့အ​ေမနဲ႔ မုိ႔လို႔ ငါ စိတ္ညစ္​​ေနတာ​ေတြ နင္​့အ​ေပၚ ပံုခ်ခဲ့မိတာ အခု​ေတာ့ အဲလိုလုပ္​ရံုနဲ႔ အရာအားလံုးကုိ ျပန္​ျပင္​လို႔မရမွန္​း ငါသိသြားၿပီ အဲ့တုန္​းက နင္​့​အ​ေပၚ လုပ္​ခဲ့မိတာ​ေတြအတြက္​ နင္​့ကိုလည္​း ​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​ဟာ "

"ဟုတ္​ပါၿပီ ဒါနဲ႔ ဟို နွစ္​​ေကာင္​လာေခၚရင္​ ငါ လိုက္​မသြားရဘူးဆို​ေတာ့ နင္​ Mino နဲ႔ ကိစၥကုိ မ​ေမ့နိုင္​​ေသးလို႔လား ? "

" အဲ့ကိစၥက ငါ​ေမ့သြားတာျဖင္​့ ၾကာလွၿပီ မ​ေမ့နိုင္​ရ​ေအာင္​ ငါက သူ႔ကုိ ခ်စ္​ခဲ့တာလည္​း မဟုတ္​ဘူး​ေလ ဒီတိုင္​း အေလာင္​းအစား​တခုေၾကာင္​့ သူနဲ႔ တဲြျဖစ္​ခဲ့ရံုပဲ "

"ဘာအ​ေလာင္​းအစားလဲ ငါ​ေတာင္​ မသိလိုက္​ရပါလား"

"နင္​က ဘယ္​သိမွာလဲ ငါတို႔ မိန္​းက​ေလး​ေတြခ်ည္​းသက္​္သက္​လုပ္​ခဲ့ၾကတဲ့ အ​ေလာင္​းစားပဲ​ေလ Mino နဲ႔တဲြခဲ့ရတာကလည္း အဲ့တုန္​းက ငါရႈံးသြား​ေတာ့ ျပစ္​ဒဏ္​အ​ေနနဲ႔ လုပ္​ခဲ့ရတာ"

"နင္​့ျပစ္​ဒဏ္​ကလည္​း အဆန္​း"

"ငါက ရႈံးတဲ့သူ​ဆို​ေတာ့ သူတုိ႔ ဘာအျပစ္​​ေပး​ေပး ငါခံရမွာပဲ Mino မဟုတ္​ဘဲ နင္​နဲ႔ တဲြရမယ္​ဆိုလည္​း တဲြရမွာပဲ​ေလ "

"​ေတာ္​စမ္​းပါ ဒါဆုိရင္​ နင္​ သူ႔အ​ေပၚမွာ ခံစားခ်က္​ တစြန္​းတစ​ေလး​ေတာင္​ မရွိခဲ့ဘူး​ေပါ့ "

Jinu အ​ေမးကို ​ေခါင္​းပဲခါျပလိုက္​သည္​ ျပန္​​ေျဖ​မေန​ေတာ့

သူက လက္​လန္​သည္​့ ဆိုသည္​့ ပံုစံနဲ႔ လက္​ပါ​ေျခပါ ခါျပကာ

"နင္​က ​ေတာ္​​ေတာ္​​ေလးကို အသည္​းမာတာပဲ Jendeukie "

Jennie ပခံုး​တြန္​႔ျပကာ တဖက္​သို႔ လွည္​့သြားၿပီးမွ တခုခုကို သတိရသြားသလိုျဖင္​့ Jinu ဖက္​ကုိ ျပန္​လွည္​့ၾကည္​့သည္​

သူ့တ​ယောက်​ကိုသာ .........Where stories live. Discover now