"kız kalk lan sana deyom." aaaah yine başladık.Kız her sabah üşenmeden sıkılmadan aynı şeyi yapıyo ya offffff
"Laaaaan! Sana diyom kalksana yarın nakil oliz kıyafet alcaz"
dedi biricik arkadaşım sude offf bu kız beni deli ediyoo.Bi dakika bi dakika doğru ya biz nakil olduk ama neden diye sorun hepsi o gıcık doğuş ve eren yüzünden offf kavga oldu hocadan ben sizi okuldan atmadan gidin dedi işte offffff....bizde Akın kolejine yazıldık evet zenginiz.herneys.....
"Kız yine daldın kim bilir neler düşünüyo malll kalk lan kalk!!!!!!!"dedi sude ve beni yatağından attı.
"Lan Kalçam getti! Vay ben nerelere gidem.offf offf offf getti getti nasıl mıydın bağa çocuğum olmicaq."diye sızlanarak banyoya gittim rutin işlerimi yaptıktan sonra üzerime;
Konbini.
Beyaz göbeği açık bir bluz üstünde kırmızı bir yelek altına kırmızı şort ayakkabı olarak siyah sandalet giydim.Aynanın karşısına geçtim bir rimel ve hafif turuncu bir ruj sürdüm ve konbini güneş gözlüğüyle tamamladım.
*****************
Okul kıyafetimizi almıştık hatta birkaç tanede normal günlük elbiseler aldık herneys.kıyafetlerimizi arabaya koyduk ve şuan sahilde yürüyoruz.
Ohaaaa ben size kendimi tanıtmadım.Ben Melisa AKBAŞ.
Babam ve Annem İngiltere'de oturuyo ve tabi sude nın Annesi ve Babasıda evet zenginik ve biz zengin kızlarına benzmeyiz.herneys. sudeyle aynı evde yaşıyoruz.2 katlı minnoş bir evdir kendisi.
Ben ve Sude 17 yaşındayız. Ve 11. sınıfa gitcez aslında 12 ye gitmem lazımdı ama beni küçükken kreşe yazdırdım karı için geç başladım.Sude ise 9.sınıfta sınıfta kalmış .....
"Yaaa kızım kendine gel arkamızdaki çocuklar bize laf atıyo korkuyorum."bunu fısıldayarak söylemişti.
Ben Sudenin söylediklerini anlayan bi bakış attım ve arkamı dönüp "Ne var ya ne ne ne istiyorsunuz."dedim ve beklemeye başladım.
o ise ukala bir biçimde sırıttı ve " Dudaklarından bi öpücük yeterli olur." dedi ve öpücük attı.
Bende dayanamadım ve yanına gidip özel yerine tekme attım yanındaki çocuk'ben suçsuzum' anlamında ellerini kaldırırken özel yerine vurduğu yerde sızlanıyrdu.yerdekine dönerek;
"Oh olsun."dedim.
Hello ben geldim eee nasıl olmuş bu benim ilk kitabım inşallah beğenirsiniz.Vote ve yorum yapınız LÜTFEN.Yazım hataları için Sorry.....byy okuyucular.
Medya Melisa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Lisesi(Ponçikçe Sevenler Serisi)
HumorBu kitabı ergenliğime veriyorum ve silmiyorum.Teşekkürler saygılar sevgiler. Mizah içinde #590 Kitabın kapağı@kurreMendes'e aittir. Kavga sırasında öğrencilerin müdüre yakalanmasıyla başlayan maraton. ***** Tüm hakları Melisanın pijamalarında saklıd...