7.Bölüm

8K 382 43
                                    

İyi geceler pija(malım)

Wahat didin gülüm.

***********

"Kimsiniz aceps."konuşmasından anlarız şimdik.

"Biri"what ne birisi be nooluyo gardas yavaş gel.

"Ne diyon be orangutan sümsüğü Siktir git be mal#"  Enteresan valla off yarın okul var uyumam gerk yaaa.diye düşünürken esnedim ki o sırada tekrar mesaj geldi.

"Uykun mu geldi bebeğim" (bu lafı sevmiyorum ama kullanıcam.)Oha çiş nerden görüyo beni o.Neyse artık uyumam lazım sonra artık.

**********

(Sabah)

Sabah yüzüme soğuk bir şeyin dökülmesiyle uykumdan gaddarca çıkarıldım.Ve şu cümle çıktı ağzımdan.

"Hay sıçim"biliyim çok akıllıyım.Beynimi yerim ben şu an kendimi mevsim geldi yaa.Neyse konumuza dönaq kono neydi heh soğuk birşey yüzüme dökülmüştü etrafıma baktığımda tek gördüğüm.Sude ve Ebrunun kaçması ve

Su

İşte bu trajedidir.

Bilin bakalım ne olmuş sude ve ebru malı bana su dökmüşler anlaşamıyolar ama birbirlerini tamamlıyolar.Diye düşünürken telefonumun bildirim ışığının açık olduğunu gördüm hemen açtım ki ne görem.Tabikide dünki benimle kafa bulan numara.Hemen onu GİZLİ MAL! Olarak kaydettim ve mesajı açtım.

Gizli mal!

Günaydın Aşkım...

Aşkım ne lan!!!

Mal bu jojuk valla mal Sude ile Ebru yu bekletmemek lazım dimi beni sırılsıklam yapmışlar zaten bide bu gizli mal çıktı komşu işi derken işler boka sardı valla bune yaa off.Sude ile Ebru ya içerden bağırdım.Çok saçma bi cümle oldu ama olsundu.

"Ağzınıza saçıyım sizin emi mallar emi sümsük beyinliler."diye bağırıp banyoya gidip rutin işlerimi yaptım.(banyo,diş fırçalama,makyaj,saç tarama.)ve aşağı indim.ikizler oturmuş yemek yi–yo pardon zıkkımlanıyo.Oha amk ben bile bu kadar yemiyim.Tabi aplanız zayıf biliyim çoq sexy im lan.Yemeğe hücuuuum ve masaya uçup yemek yedim ve okula gitme zamanı hadi bana iyi şanslar yani bize...

*************

Okul a geldik derin bir nefes aldım ve bıraktım.Tam okulun kapısından girecekken mesaj sesi ve bütün kafalar bize döner bütün erkekler bize bakarken arka cebimden telefonu çıkardım yürümeye devam ettim.

Gizli mal!

Okula hoş geldin.

Ne nasıl yoksa. ...hayır yaa oda bu okulda offff sıçim.Diye düşünüyordum ki birine çarptım.Oha ya okulda bana çarpacak biri oldu.

Çok normal değil mi?

Sanane be hem sen niden geldin Siktir git!

Tamam be pislik sonra çağırırsın gelmem bunu bil.

Siktir git! 

Dedim ve oda dil çıkarıp gitti öyle demeyin oda çıkarmayı biliyo.Herneyse dünya ya dönaq iyice kıro ya bağladım he bende.Karşımdakinden özür dileyip yana kaydım.Ve müdürün odasını aramaya koyuldum tabi herkes bize bakıyo falan.Neyse havaya girmiyim.Tabi akıllı arkidişim bitine sordu müdürün odasını ve tatatatam müdürün odasındayız.

"Siz yeni öğrenciler olmalısınız."yok amk zaten bizden başka kız öğrenci var sanki mal mı?ne? Düşünmeden edemedim.

"Evet hocam" Good girl=On

"Tamam.Alın bunlar ders programlarınız sınıfınız 10/D iyi dersler" diyip tekrar bilgisayarına döndü.O değil de yanlız adan alın diyince para vercek sandım.Bir öğrenciye sorup sınıfımızın nerde olduğunu öğrendik ve sınıfımıza gettik.

Sınıfa girdiğimizde hoca

"Yeni öğrenciler sizsiniz demek kendinizi tanıtıp yerlerinize geçebilirsiniz."hocayı başlarımızla aynı anda onayladık ve en başta sude sonra ebru sonra ben kendimizi tanıttık.hoca

"Tamam istediğiniz yere geçin diyince bi çocuk yanındakini yere itti ve Sude oraya oturur bi çocuk çantasını yere attı ve orayada Ebru oturdu.Ah benim gıcık aekadaşlarım bir kaç kişi beni yanına çağırdı ama ben gitmedim.En arka sıraya oturdum.

1–2 dakika sonra içeri doğukan eren ve yanlarında kim olduğunu bilmediğim ler girdi.NE?!?!?!Oha amk artık ama artık işler boktan çok boka sardı lan.O anda sude ve Ebrunun yanındaki erkekler kalktı.İçeri girdiler eren sudenin yanına diğeri ebrunun yanına ve doğukan benim yanıma geçti.Kendimi gergin hissetsemde hiç birşey fark ettirmemeye çalıştım.

************

İnşallah beğenmişsinizdir.Vote ve Yorumlarınızı eksik etmeyin akşam 00:05  Bölüm atıyom değerimi bilin 3 gündür atmadığım için 580 Kelime oldu  haydi REKOR selametle kalın....

Sizi Seviyorum...

Erkek Lisesi(Ponçikçe Sevenler Serisi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin