Önemli Not;Ebru kişisi Buse olarak değiştirildi!!!
"Naber kızlar."
Bu kim be!
Neyse.
~~~~~~~~~~~~~
Melisa'dan
"Naber kızlar."dedi karşımızdaki çocuk bu kim hiç bir fikrim yok.
Bizim kızlara baktım onlarda tanımıyo sanki.Kantindekilere baktım.Onlar zaten kendi hallerinde bazıları bize bakıyo bazıları kendi halinde mal mal takılıyo.Ona dönüp "buyur"dedim.Bana az daha yaklaşıp "bugün bibşeyler yapıyomusunuz?"diye sorunca kızlara döndüm.Ben ve Sude mal mal çocuğa bakıyor Buse ise ellerini sıkmış yumruk atmamak için kendini tutuyor gibiydi.
Kızı bıraksak öldürücek.
Buse'den;
Yaa ben anladım bu çocuk bu okulun yavşağı e tabi erkek lisesinde 3 taş dimi.Hemen lafa atıldım.
"Baksana sana bişey söylicem"dediğimde melisadan gözlerini çekip bana döndü.Kendine göre karizmatik bana göre orangutan sırıtmasını gönderdi.
"Yılan korktun mu?"dedim şu sosyal medyadaki kızı taklit ederek.Bana bakmayı sürdürürken dilini şaklattı.Bende başımı sallayıp"Örümcek korktun mu?"dedim beklentiyle gözlerimi açarak başını hayır anlamında sallayınca bu sebfer ayağa kalktım ben ona yaklaştıkça sırıtması yüzünde genişliyodu.Bu sefer ona tokat atıp"Şlappp!korktun mu?korkmadın mı?"dedim bana baktı etrafına baktı sonra"dua et sen kızsın!" diyip arkasına dönüp yürümeye vaşladı.Zafer sırıtmamı yapıp yerime oturdum.Arkasından"hey!"diye bağırdım.Bana dönünce"Dünyada bi sen bi nusret kalsa seni değil nusreti seçerdim bilmiş ol!"dedim sırıtarak ve yenmenin verdiği sevinçle kahkaha atmaya başlayınca kızlarda benimle birlikte gülüyordu.
Seviyom kız bunları!
Zil çalınca içeri geçip sıralarımıza oturduk içeri göbekli bi hoca girince herkes ayağa kalkınca bizde kalktık bana ve diğerlerine bakıp kaşlarını çattı sonra kapıyı açıp dışarı çıktı.Bizde dahil herkes kapıya şaşkın şaşkın bakarken içeri yine aynı hoca girdi sonra yine bize baktı.Gözlerini kapayıp sıkı sıkı ovaladıktan sonra tekrar bize baktı"siz...kimsiniz?"dedi yine üçümüze bakarak sude söze atılıp"hocam biz yeni öğrencileriz ceza olarak buraya yollanmadık boş okul kalmayınca bizi buraya geldik."dedi tek nefeste herkes şaşkınlıkla ona bakarken benle melisa kıkırdarken hoca oturmamız için kafasıyla işaret verdi.Bizde oturduk ders bittiğinde öğle arasıydı ve ben kurt gibi açım herşeyi yiyebilirim yani dikkat edin.
AÇIM AÇ ZİL ÇALSIN ARTIK AMK!
Melisa'dan;
Sude lafını bitirince hoca oturmamıza izin verdi.Dersin daha ne olduğunu bile bilmezken bi defter dalı çıkarıp resim çizmeye başladım.Daha resmimin yarısını bitiremeden adımı duymamla o tarafa döndüm hoca sesleniyodu ayağa kalkıp hocaya bakmaya devam ettim."efendim hocam?"dedim.Hoca"neden dersi dinlemiyosun?"diyince ona'ne diyin gülüm' bakışımı attım tabi hoca anlamadığı için açıklama gereği buldum.
"Hocam azcık başım ağrıyoda"dedim elimi başıma koyarken hoca arkasını dönüp tekrar derse dönünce bende oturdum.
ARTIK ZİL ÇALSIN YAA!!!
Sude'den;
Ben durumu izah ettikten sonra ebru ve melisa kıkırdarken bende kendimi zor tutuyodum hoca melisayı kaldırıp neden derse katılmadığını sornca tabi yine yalana başvurup yalan söylemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Lisesi(Ponçikçe Sevenler Serisi)
HumorBu kitabı ergenliğime veriyorum ve silmiyorum.Teşekkürler saygılar sevgiler. Mizah içinde #590 Kitabın kapağı@kurreMendes'e aittir. Kavga sırasında öğrencilerin müdüre yakalanmasıyla başlayan maraton. ***** Tüm hakları Melisanın pijamalarında saklıd...