Kendimi gergin hissetsemde hiçbişey farkettirmemeye çalıştım.
##########
Hoca hala ders anlatırken resmen beynim artık algılamamaya başlamıştı.Hoça zil çalınca dersi bitirdi.Bende ayağa kalkıp Sude nın yanına gittim.Eren bana kafasıyla selam verip kalktı sonra doğukanın yanına gitti.sudeye baktığımda Ebruya bakıyodu.Ebru yanındakiler kavga ediyodo.Yanlarına gittiğimde...
Ebrudann
Dersi dinlerken yanımdaki kolumu düşecek şekilde dürtüyodu.Ona kızgınca döndüm."Ne oluyo ya ne istiyorsun.Deştin deştin."dedim.sesimi az çıkarmaya çalışarak."Çıkışında gitsem diyorum.Hani zil çalar çıkarlar ya ondan.Çıksanda gitsem."kafamı salladım."Lütfen de"dediğimde sanki dişime kakao bulaşmış gibi bana baktı."Ne?"duydun ışte ne soruyon ya."Duydun yani sağar değilsen duymuşsundur."derin bi nefes alıp "lütfen"dedi ona sırıtarak baktım."hayır" dedim sinirlendiğini dişini sıkmasından anladım.
Hemen kalktım ona bakarak "yeterki öyle bakma."dediğimde kalkıp sırıtarak bana baktı "korkak" diyip gitti ben arkasından "hey ben korkak değilim.ego yığını sana diyorum."dedim ama zaten çoktan arkadaşlarıyla gitmişti.bitch.
Telefonum çaldığında hızla açtım o sırada tabi bütün erkekler başımıza toplanmıştı bile telefonu açıp kulağıma aldım üvey babam arıyor.
"Nerdesin sen?!?!!"dedi yine terliyordum beni severdi ama diğer ikizimi sevmezdi bunun için onun buraya gelmesine izin vermişti ama benim gitmeme izin vermiyordu.Çünkü ben anneme çekmişken o babama çekmişti."şey...ben-"dedim ama lafımı boğazıma dizdi.
"Nerdesin?!?!?"dedi."Ben sudenin yanına taşındım.
Aramızda elle tutulur bi gerginlik oluştuğuunda be "alo" dedim ama yüzüme kapadı.Gözlerimi kapadım ve tekrar bu sefer ben aradım. Alo dediğinde kapatacaktım."Al-" lafını bitirmeden yüzüne kapadım.Oh olsun.Tekrar sınıfa girdiğimde sude "buda benim ikizim ebruu.!"dedi büyük bi neşeyle bende gülerek kafamla selam verdim sevdim ben bu kekoları yaa.
Zil çalınca her kez sırasına girince bende girdim.Yanımdaki gellince elimi uzatıp"güzel bi başlangıç yapamadık ben Ebru.Melisanın arkadaşı.Sudenin ikiziyim."dedim bana dönüp elimi sıktı.kısaca"onur."dedi hafif gülerek hoca içeri girince hocaya döndüm.MATAMATIK mi?! Neden ya neden ben allahım neyse onura dönüp "ben bu hocayı şimdiden sevmedim."dedim.
Sude denn
Tenefüs bittiğinde sırama girdim bikaç dakka sonra eren,doğukan,onur girdiğinde onlara baktım eren sıraya oturunca ona döndüm.Geçen ders cesaret edip konuşamamıştım."Şey..ben sude geçen sefer için özür dilerim.Ben ne yapacağımı bilememiştim.Sonra melisada gaza gelip vurmuştu işte.Bide okuldan atıldığımız için o gün sinirliydik ondan yani başka bi nedeni yok yani özür dilerim yani dileriz affettin m-"diyemeden o "hep bu kadar çok konuşur musun?"diye sorunca elimi ağzıma götürüp hayali fermuar çekip attım hoca girince ona dönüp dinledim not aldım.Her daim böyledir.Ben not tutarım melisa dinler ebru kıçını büyütür.Ders zili bittiğinde kantine gidip oturduk "Naber kızlar."
Bu kim be!
Neyse.
Selam!Bennn geri döndüm sınavlara çalışıyodum.
Neyse artık bölümler gelecek.
Seviliyosunuz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Lisesi(Ponçikçe Sevenler Serisi)
HumorBu kitabı ergenliğime veriyorum ve silmiyorum.Teşekkürler saygılar sevgiler. Mizah içinde #590 Kitabın kapağı@kurreMendes'e aittir. Kavga sırasında öğrencilerin müdüre yakalanmasıyla başlayan maraton. ***** Tüm hakları Melisanın pijamalarında saklıd...