Nutella_Baekkie melek2331 ve senabrkt1234e teşekkürler he bide tabi anor_male vote ve yorumlarınız için sağolun.
Hepinizi seviyorum.
*****
Melisa çantasından pet şişe çıkarıp "Hadi Doğruluk mu?Cesaretlik mi? Oynayalım!"diye bağardı.Doğukan kulaklarını tıkayıp "Bağırmasana." dediğinde Melisa mahçubça gülümseyip "Özür dilerim"dedi Doğukan başını olumlu anlamda sallayıp ellerini kulağından çekti.
O zaman başlayalım. Oyuna.
*****
Melisa'dan;
Pet şişeyi döndürüp kime geleceğini bekledim.Sude ve Savaş arasında durmuştu.
Savaş"D mi? C mi?"dedi.Sudeye bakarak Sude "D"dedi.Derin bi nefes alırken Savaş biraz düşünüp "Az önce biz gelmeden önce n'apıyodunuz?Yani ne hakkında konuşuyodunuz?"dedi.Hâla sırıtmaya devam ederek işte bu an hayatın size bip dediği andır.Hadi Melisa sıçtın sıva.
Cafer bez getir.
Sude biraz düşünüp "Şey ya şey ııı hani şey vardı yaa."dedi.Topu bana atarak ben hiç vakit kaybetmeden Buse'ye döndüm."Hoşlantı meselesi."dedi bi hışımda.Eren masanın altından bişey yapıyodu ama ne yaptığını anlamadım.Masanın altına bakınca ellerini yumruk yapmıştı.Eren"Peki kim?" Dedi.Ondan sonra bişey dedi ama anlamadım.
Sude "Bi kere soruyoruz."diyip şişeyi çevirdi.Ben ve Eren arasında durmuştu.Ben Erene soruyodum.Ben D mi? C mi? demeden "C" demişti.Şimdi bittin sen!
"Eveeet."diyip etrafıma bakmaya başladım.Öğretmen masası,Öğrenci masaları,Akıllı tahta,Pencere,Sınıf kapısı,Sınıf dolapları,Tahta kalemi...
Tahta kalemi!
Kalkıp tahta kalemini elime aldım.Şimdi bittin ollum sen!Sudeye bakıp tekrar Erene döndüm."Şimdiii senin alnına 'Enayi' yazıcam ve sende böyle tüm gün..yok ya gün olmasın yazık çizilmesin karizman..Bu ders boyunca silmiyeceksin"dedim.Ilk önce tepkisiz baktı sonra of'layıp tamam dermişcesine başını aşağı yukarı salladı.
Elime kalemi alıp büyük harflerle 'ENAYİ' yazdım.Sonra çekildim.Bana sikici bakışlar atıyodu ama olsun.O hoştur.Bu hoştur ama banana.sjsjsj
Tekrar çevirince Doğukan bana soruyodu.Doğukanın sormasınıbekledim.Ne diyim ya.
Doğukan"D mi? C mi?"dedi.Nefesler tutuldu.Ne desem ki.Bi anda ağzımdan çıktı."D"
"Hmm.Şimdi bi düşünelim.Hayatında şimdiye kadar pişman olduğun ne var?" dedi.Tabikide vardı.Ama kimseye söylememiştim.Nedeni ne miydi.Anlatayım.
"Biz daha buraya taşınmadan önce ben daha bi 13-14 yaşlarındayken bi çocuk yanıma gelip beni sevdiğini söylemişti.Bende böyle çıkmaymış falan o dönemlerde hiç düşünmediğim şeyler sonra ben reddettim ama kırmadan yapmaya çalıştım ama bilmiyorum belkide kırdım.Ondan sonraki gün...uçurumdan atlamış.Ama bişey olmamış.Bana öyle dediler hastanede ondan sonra biz taşındık sonra o çocuğu hiç görmedim."dedim.Sonra devam ettim."Uzun lafın kısası benim yüzümden ölüyodu." dedim.Sude hemen atlayıp "Bundan benim neden haberim yok."dedi.Sonra Buse de onu onayladı"ve benim."dedi,Buse.
Onlara bakmıyodum.Hayatım boyunca hep kendimi suçlamıştım."Ben...şey ben-" demeden Sude lafımı böldü."Tamam sorun yok olabilir."dedi güven verircesine olumlu anlamda başımı sallayıp yavaş hareketlerle şişeyi çevirdim.Ondan sonrasını dinlemedim.Kendi halimde kimseye karışmadan kimseyi diblemeden geçti saatlerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Lisesi(Ponçikçe Sevenler Serisi)
HumorBu kitabı ergenliğime veriyorum ve silmiyorum.Teşekkürler saygılar sevgiler. Mizah içinde #590 Kitabın kapağı@kurreMendes'e aittir. Kavga sırasında öğrencilerin müdüre yakalanmasıyla başlayan maraton. ***** Tüm hakları Melisanın pijamalarında saklıd...