14.Bölüm

4.7K 246 71
                                    

Bu bölüm sevimli okurum senabrkt1234'e armağan ediyorum.Teşekkür ederim yorumların için.                                                                                                     ^Zeynep^

Okumaya başladığın saati yazar mısın?

··········

Hoca "Sağ baştan say"diyince en başta Doğukan,Eren,Savaş ve geçen gün sınıfta karşılaştığım ama adını unuttuğum arkidişten sonraya kadar gitmişti.En sonunda Sude ye gelmişti hoca şokla bu tarafa bakıyodu sanırım ilk kez görüyo bizi.Herneyse.

"1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23"en sonda 23 diyerek bitirdim.

*****

Hoca bu tarafa geldiğinde mal mal yüzüne bakmakla yetindim.Oda benim yüzüme bakıyodu.Hoca"Kendinizi tanıtın."dedi.Ben tam ağzımı açmış konuşacakken içeriye Baran girdi.

Ne?!

Kim girdi kim girdi!?

Baran.

Hadi ya akıllı şey.

Pof sanada iyilik yaranmıyo.

İç ses gidermisin?

Çağırınca gelmem ama.

İç ses git!

Üf tamam iyi be!

Afferin.

Baran benim yanımda durunca hiç ona bakmadım.Şu an aşırı derecede başım kaşınıyo.Nedeni mi?Sinirlenince başım kaşınır.Beni tamamladı Baran.

"24"dedi yüzüme bakarak.Onu boş verip hocaya döndüm."Neden burdasınız?"dedi.Ben başladım konuşmaya."Hocam biz okulda kavga ettik.Bizi kovdular ondan sonra işte başka okula aldırdılar bizi sonraa o okuldan bizi aldırdı müdür bizim eski okul müdürümüz olur kendisi sonra işte burası."
Hoca ağır harekerle başını sallayıp uzaklaştı.

Baran koluma dokununca istemsizce bi adım geriledim.Onu seviyomuyum?Hayır.Ondan korkuyomuyum?Kısmen.

Baran sarı saçlı mavi gözlü biri eskiden onu severdim ama şimdi aynı şeyleri söyleyemeyeceğim.

Hoca geldi.Ellerinde iki top vardı."Evet arkadaşlar gruplar halinde voleybol oynayacağız.Şimdi futbol oynamak isteyenler dışarı."dedi.gruplara bakınca yaklaşık 10-11 kişi dışarı çıktı.Kalanlar;

Doğukan,Eren,Savaş,Şu geçen gün sınıfta benimle tanışan çocuk(adını unuttum.),Bikaç kişi(2 kişi),Sude,Buse,Ben ve Baran vardık.

Toplam 10 kişiydik.Bende beklemezdim böyle düz bi sayı çıkacağını vay be.Gruplara dağılmamız lazımdı.Biz filenin önündeydik.Hoca"Şu ortadan ikiye ayrılın.Kaybedenler kazananlara yemek borcu olacak.Siz başlayın.Benim işim var.İkinci derse yetişemeyeceğim." Dedi.Böylelikle 5'e 5 oynayacaktık.Biz kazanırız yaa.Evet kazanırız.

Onların takımında;

1-Doğukan

2-Eren

3-Savaş

4-Şu adını unuttuğum çocuk

5-Tanımadığım biri

Bizim grupta;

1-Melisa

2-Sude

3-Buse

4-Tanımadığım biri

Erkek Lisesi(Ponçikçe Sevenler Serisi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin