11.Bölüm

5.7K 270 98
                                    

Cam yavaş yavaş açılınca içindeki kişi ile şok olmuşum.

*****

"Baran!"diye bağırdım.Baran arabanın kapısını açıp içinden çıktı.Ellerini cebine koyup"Oooo melisa seni burda beklemezdim.Bi erkek lisesinin etraf-"diyip kolumdan tuttu."Yoksa sen oruspu mu oldun.Sürtük müsün?!"diye gürledi.Hızla ondan kurtulup "ne diyosun sen be!Hatırlıyosan sen beni bi sürtük için aldatmıştımn.Orangutan siki!" dedim tüm sesimle tabi en son dediğime etraftakiler katıla katıla gülüyodu.Tabi bana da 32 diş sırıtmadım.31 diş'te sırıtmadım.Ben 28 diş sırıtırım çünkü benim 28 dişim var.

Baranı orda bırakıp bisikletimi sürmeye devam ettim.

O benim eski sevgilimdi ilşkimiz süper gidiyodu sonra gerçek yüzünü gördüm tabi.

Şerefsiz yüzünü...

Emin misin canım onun yüzü var mıydı?

İç sesim beyninden şüphelenen ben ilk kez bi beyni olduğuna inanmıştım.Gerçi onun beyni yok ki.Var mı?Tamam iyice delirdim.

Bisiklet aniden durunca bende durmak zorunda kaldım.Hatta neredeyse uçuyodum okula giriyim derken birine çarptım iyimi?

Çarptığım kişi hatta çarpamadığım kişi bisikleti bırakınca derin derin nefesler almayı bırakıp yüzüne bakmak için kafamı kaldırdım.Bu doğukan'dı.Ben ona bakarken oda bana bakmayı sürdürüyordu.Biri elini gözümün önünde sallayınca o tarafa baktım sude idi arkasında buse eren ve busenin yanında oturan çocuk vardı.

Sude"Diqqat et bebeğim."diyince ben hala şoktan kurtulamamıştım ya nerdeyse düşecektim.Buse bunu anlayınca"tamam ben anladım şoka girmiş.ıhm açılın bakıyım onu onun taktikleriyle uyandıracağız.

"Şoka girmişken sütte al.."vay şerefsiz. "Hey o benim espirim tamam mı?"diye bağırdım.Buse göğsüne bi iki kere vurup kendini tebrik etti.Bende göz devirip okulun demirliklerine bisikletimi bağladım yine çok zekiyim.

Onlara dönünce artık şu busenin yanındaki çocuğun adını öğrenmenin zamanı olduğunu anladım."Merhaba ben Melisa"dedim kendimi göstererek"Bu Sude"dedim sudeyi göstererek"Buda Mal Buse hiç karışma çok atarlıdır."dediğimde Buse kafama vurmuştu.Beynimin zonklamasıyla sabahki sözler geldi aklıma tam ağzımı açmış söyleyecekken ağzımı kapattı ve aşağı doğru çekti elini bu şekilde somurtmuş gibi göründüm"Biliyorum beni çok seviyosun ama bana o şarkıları tekrar söyleme."dedi ve dil çıkarıp içeri girdi e tabi ben ve sude de peşinden.

Hey bişey unuttuk adı arkama dönüp"Hey senin adın ne?"diye sordum.Hemen bana bakıp"Savaş"dedi.Bende kafamı sallayıp önüme dönüp yürümeye başlamıştım ki birine çarpmamla sendeleyip yere yapışmam bir oldu önüme dönünce bunun ebru olduğunu gördüm.Bana sinirle bakıp yürümesiyle ayağa kalktım.Ellerimi açıp arkasından mal mal hareketler yaptım yani yüzümü filan ekşittim.Ayağa kalkıp totomu yokladım oh yerindeymiş.Lan telefonum yere bakınca telefonumun orda olduğunu gördüm elime alacaktımki biride elini uzatınca ellerimiz birbirine değdi.Ayy romantik ortam hiç sevmem telefonu alıp doğruldu Doğukan.Ben romantik ortamlardan oldum olası nefret etmişimdir hatta Baran benim için ne restorantlar kapattı da gitmedim.

Şuna Buse izin vermedi desene.

Sanane be!

Wel kam tu Dünya

Doğukan'a bakmayı sürdürdüm düşürdüğüm telefonumu bana uzatıp"al"dedi elinden alıp "teşekkürler."dedim ve devam ettim."Senin adın neden Doğukan hiç anlamıyorum.Doğu mu Kan ağlıyo?"dediğimde yüzünü buruşturup gitti.Arkasından Eren kafasını iki yana sallayıp peşinden gitti.Savaş'ta "Kötüydü."dedi ney kötüydü.Benim beyin yine error veriyo.

Erkek Lisesi(Ponçikçe Sevenler Serisi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin