13.Bölüm

5.3K 247 30
                                    

Gelen;GizliÖküz

Aaa kalbimi kırıyosun ama.

Kalbinle götün yer değişsin mk.Mesaja cevap vermedim.Telefonu kapatıp çantama koydum.Kolumdaki tokayla saçımı bağladım.Ohhh mis gibi dalin koktu.Telefon yine titreyince açtım.

Gelen;GizliÖküz

Dikkat et bebeğim.Çok yakınındayım.

Yazıyodu.Korkmalı mıyım?

*****

Telefonu çantama atacaktım ki tekrar mesaj geldiği için çıkardım.

Gelen;GizliÖküz

Korktun mu?Korkmadın mı?

Yazıyodu.Ya bu telefonuma mesaj atan kaçık yada benimle oyun oynuyo.

Gönderilen;GizliÖküz

Korkmadım!

Yazıp attım herkes kafayı üşütmüş yaa.

Gelen;GizliÖküz

Korktun!

Gönderilen;GizliÖküz

Korkmadım!Tamam mı?Mal!

Yazdım.Ohooo bu kafayı yemiş.

Gelen;GizliÖküz

Korktun!

Gönderilen;GizliÖküz

Yav he he!

Yazıp mobil veriyi kapattım.Koluma atılan kolla yerimde zıpladım.Bu Sudeydi.Ayağa kalkıp otobüsten indim.Arkamdanda Sude indi.Diğerleri zaten inmişti.Eren yanıma yaklaşıp saçlarımı kokladı.Ne yapmaya çalıştığını anlamamıştım.Geri çekilip "Saçların ne kokuyo senin.Çok güzel kokuyo." diyince geri çekildim.Ne diyicem ya dalga geçerse.Dalin kullanıyorum.Ama söylemicem.

Sudenin sesiyle ona döndüm."Dalin kokuyo ne olcak."dedi.Allahım mal mı bu kız yaa.
Erene bakınca kafasını aşağı yukarı sallayıp yürümeye devam etti.Bağladığım saçlarımı açıp tokamı cebime koydum.Avm'ye gelince sinema bölümüne girdim.Sinema biletlerini Doğu aldı.Savaşta patlamış mısır ve içecek almıştı.

Film Recep İvedik 5'ti.

*****

Film bitmişti.Gülmekten karnıma ağrı girmişti.Heleki bide kuum yerine gömüldüğuünde yer için kavga ettiği yer efsaneydi.Ayy bende acıktım hee.Kızlara ve Erkeklere bakıp "Ben hayvan gibi açım yaa.Ben yemek yemeğe gidiyorum."ayağa kalkıp sinemadan çıktım.Diğerlerininde arkamdan geldiğine eminim.Mc Donalds'a girdim.Oturunca hemen elimi kaldırdım.Yakışıklı bi garson bana gülümseyip yanımıza gelince ona gülümseyip "Büyük boy hamburger içinde soğan olmasın.Ha şeyde olsun turşu.Bide büyük boy coca cola istiyorum."diyip diğerlerine döndüm.

Arka sıralara bakınca Doğuş ve Ereni gördüm.Ahhh evet ta kendileri bizi okuldan attırmayı başaran pis porsuklar.Ben bakışlarımı çekmedim.Tabi beni görmemişti.Görmesinde.Ben tam gözlerimi çektim.Doğuşla göz göze geldim.Bana ilk bi şokla baktı sonra sırıtmaya başladı.Onu takmadan önüme dönmeyi düşünürken ayağa kalkıp buraya gelmeye başladı.Off ya.O kalkınca Erende kalktı.Aaa iki Eren var.

Eren1 Eren2 var artık.Bitanesini aklımda zor tutarken şimdi iki oldular iyimi.Yanımıza gelince saçımı karıştırdı,Doğuş.Pok göresen sen.

Aç ordan bi Halil Sezai-İsyan.

Durum şu an tamda o yani.

"Ooo Melisa ve yandaşçıları okuldan atıldıktan sonra sizi göremedim.Ayy yazık bizim yüzümüzdende atıldınız."bu dediğine göz devirip "Doğuş bas git"dedi Sude.Kavga çıkmasında ne olusa olsun.Doğuş onu takmayıp bana döndü."Melisa ne oldu.Üzüldün mü?"dediğinde kalkıp tam burnuna yumruk attım.O geri geri sendeleyip burnunu tuttu.Sonra bana dönüp"Bu burda bitmedi."diyip gitti.Delirmiş herkes delirmiş mk.

Erkek Lisesi(Ponçikçe Sevenler Serisi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin