Melisa birden bağırmaya başladı.
"Bana vurduğun o eli kıçına koy lütfen
Eğer korkaklığından taviz vermiceksen
Aradığın tokatsa en çarpıcılısından
O zaman başka açarım elimi vururum götiniiO sen olsan gari
Sen olsan gari oooo
Sen olsan gari
O sen olsan gariiiiHazırım diyorum dünden
Düşmüyosun üstümden
Olan olmuş zaten
Allah belanı vermiş zaten oh.Dırıdıdıdırıdım dıdıdıdırırım dıdıdırırıiiiiii"
Hoca geldiğinden susmuştu.Hica geldiğinden herkes gülmeyi bırakmış.Hocayı dinliyordu.
Bende hocayı dinliyim dedim.Ama bişey anlamadım ve konuya fransız kaldım.Bu saçma ve sıkıcı sohpeti dinlemeyip kollarımı masada birleştirdim.Kendimi uykuya teslim ettim.Utku resmen bana bi suçluymuşum gibi yat yere yat yat diyordu.Ee bende yatayım bariO sen olsan bariiiii
*****
Melisa'dan;
Hoca dersi bitirince ayağı kalktım.Doğu uyuyo.Eren uyuyo.Savaş uyuyo.Buse uyuyo.Sude ders çalışıyodu.
Erkeklere hiç karışmadan Busenin yanına gittim.Kafasını kaldırıp bana baktı.Sonra tekrar uyudu.Sudenin yanına gittim.Oda ders çalışıyodu.Sınıfın geneline baktım.Herkes uyuyodu.
Masanın üstüne çıkıp"herkes uyansın!"diye bağırdım.Sadece bi kişi uyanmıştı.Oda yere düşmüştü.Ben ona gülerken içeri biri girdi.Yakışıklıydı beni görünce şok olmuştu.Bu tarafa doğru gelip"sen kızsın."dedi evet eminim oda beklemiyodu.Başımı olumlu anlamda sallayıp buse ve sudeyide gösterdim.Onlarada bakıp tekrar bana döndü.
"Biz okuldan atıldığımız için bu okula gelmek zorunda kaldık."dediğimde o bende 1 haftadır okula gelmiyodum neler neler olmuş....Okula taş düşmüş."dedi kıkırdayıp elimi uzattım elimi uzattığım elime bakıp tuttu."Ben Melisa."dedim kendimi göstererek oda kendini gösterip"Bende Semih."dedi kafamı sallayıp sıradan aşağı indim.
Zil çalınca benim önümdeki boş yere oturdu semih.Bende defter kalem çıkarıp doğukanı dürtmeye başladım.Homurdanarak kalkıp bana bakınca "Ders ne?"diye sordum.Biraz düşünüp"Kaçıncı ders?"diyince düşünmeye başladım.
1.ders;Biyolojiydi.
2.ders;Biyolojiydi.
3.ders;Müzikti.
4.ders;Matamatikti.
5.ders;Matamatikti.
Veşimdiki dersi bilmiyorum yaniii.5.ders diyeceğim.
"5.ders"dedim.Kafasını sallayıp "1 ders rehperlik 2 ders fizik"dedi bende kafamı salladım.Îçeri 28-29 yaşlarında çok güzel bi hoca girince herkes ona odaklandı.
"Sınıf hocası"dedi Doğukan kısık sesi ile kafamı sallayıp hocayı dinlemeye başladım.
"Eveeet.Yeni öğrenciler kendini tanıtsın." dedi hoca üçümüze bakarak biz 3lü olarak yani;
MSB
BSM
MBS
BSM
SMB
SBM
Oluyoruz.
Tek tek kendimizi tanıtıp oturduk.Hoca bizi serbest bırakıp 2 dersimizinde boş olduğunu söylemişti yani eve gidicektik bi dahaki ders ama biz eve değil sinemaya gidecüğüz.
Eşyalarımı toplayıp çantamı koluma astım.Zilin çalmasına yaklaşık;
31 saniye, 30 saniye, 29 saniye, 28 saniye, 27 saniye, 26 saniye, 25 saniye, 24 saniye,
23 saniye, 22 saniye, 21 saniye, 20 saniye,
19 saniye, 18 saniye, 17 saniye, 16 saniye,
15 saniye, 14 saniye, 13 saniye, 12 saniye,
11 saniye, 10 saniye, 9 saniye, 8 saniye,
7 saniye, 6 saniye, 5 saniye, 4 saniye,
3 saniye, 2 saniye, 1 saniyeeee.Bitttiiiiii zil çaldııı.
Herkes toparlanınca hepsine teker teker baktım."Kim yarışa var en son gelen biletleri öder."dediğimde Savaş,Doğukan ve Buse göz devirmişti.Tamam bu tırrekleri anladım Buse sana ne oluyo mk.
Eren"1,2,3 Başla!"diye bağırınca depar attım.Sudeyi geçtim.Buseyi geçtim.Zaten Savaş ve Doğukan koşmuyo.Eren kalmıştı.Biz onunla berabere kalmıştık hızımı arttırıp Ereni de geçtim.Ellerime havaya kaldırıp bağırmaya başladım."Ben kazandım.Yuppi." gibi saçma sapan hareketler yapmaya başladım.Erende gelip yere oturdu.Savaş hafif tempoda koşarken Doğukan sallana sallana geliyodu.
Sudede gelip elini açıp bana çaktı ve kendini Erenin yanına attı.Busede gelince nefes nefese bacaklarına ellerini yaslayıp nefes alıp vermeye başladı.Ondan sonra Savaş gelip oda Buse gibi yapmaya başladı onlar soluklanırken bende Doğukana baktım gelmişti ellerimi çırpıp"Biletler Doğukandan mısır ve benzeriler Savaştan.İzlemesi bizden."diyip otobüs bekleme yerindeki koltuklardan birine oturdum.
Telefona mesaj gelince telefonu cebimden çıkardım.
Gelen;0554*******
Yavaş düşecektin.
Yazıyodu.Göz devirip numarayı GizliÖküz diye kaydettim.Bi mesaj daha gelince telefonun şifresini girip açtım.
Gelen;GizliÖküz
Nereye gidiyosunuz.
Yazmıştı.Sanırım erkek kısmısını bastırmak için uz'u yazmıştı öyle.Allahım çok zekiyim kahretsin.
Gönderilen;GizliÖküz
Saane koçum.
Yazıp attım.Otobüs gelince içine girdik.Ben en öndeki koltukta tekli oturuyodum.Artık diğerleri neredeyse ordadır.Telefon yine titreyince açtım.
Gelen;GizliÖküz
Aaa kalbimi kırıyosun ama.
Kalbinle götün yer değişsin mk.Mesaja cevap vermedim.Telefonu kapatıp çantama koydum.Kolumdaki tokayla saçımı bağladım.Ohhh mis gibi dalin koktu.Telefon yine titreyince açtım.
Gelen;GizliÖküz
Dikkat et bebeğim.Çok yakınındayım.
Yazıyodu.Korkmalı mıyım?
Selam!
Nassınız kız!
Şimdi!
ErSu(Eren♥Sude)
SaBu(Savaş♥Buse)
DoğMel(Doğukan♥Melisa)
Hangisi en en en en en güzeli?
Benim kararım;
ErSu'dan yana.
Hadi bay bay.
Vote+Yorum yaparsanız sevinirim hatta sınır koyuyorum.
SINIR;
3Vote+1Yorum
İLK SINIRIM ÇOK DEĞİL ZATEN.
Çikolata Canavarı
♥♡♥ErSu♥♡♥
♡♥♡♥♡♥♡♥♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Lisesi(Ponçikçe Sevenler Serisi)
MizahBu kitabı ergenliğime veriyorum ve silmiyorum.Teşekkürler saygılar sevgiler. Mizah içinde #590 Kitabın kapağı@kurreMendes'e aittir. Kavga sırasında öğrencilerin müdüre yakalanmasıyla başlayan maraton. ***** Tüm hakları Melisanın pijamalarında saklıd...