1K için teşekkürleer~
••••••••••••Lanet olsun duymuştum. Hemde odama girmeden duymuştum.
Şuan giyinip de odadan çıkmak istemiyordum. Çünkü bunu annemlere açıklamam gerekiyor. Onlar kesinlikle benden bir açıklama bekleyeceklerdir.
Jimin'i öldürmek istemem normal mi? Acaba beni zora soktuğunun farkında mı? Ona fazlasıyla ödeteceğim bunu.
Yatağıma oturup Yerim'e mesaj yolladım.
Gönderilen: 🐢
Gönderen: 🐻🐻"Gittin mi yanlarına? Yerimsshi ben hiç gitmek istemiyorumm~ gelmesem olmaz mı?"
Anında cevap gelmişti. Bu da demek oluyor ki benden bir haber bekliyordu.
🐢"Asıl ben inmesem çok mu ayıp olur? Rezil oldum ya! Bence biz inmeyelim. Kilitleyelim kapıları çıkmayalım odadan"
Mesajı okumamla derince bir nefes alış-verişinden sonra baş parmağım klavyelere gitmişti.
🐻"Hadi 1-2-3 deyince aynı anda odadan çıkalım. Olur mu?" ayağa kalkıp kulaklarımı kapıya yapıştırdım ve dinlemeye başladım.
Gülüş seslerinden başka şey duyamıyordum. Gözlerimi bildirim sesinin geldiği yere çevirdim.
🐢"Tamam. Hadi."
🐢" 1"
🐻"2"
🐢"3"
🐻"Çık!"
Telefonu cebime koyup çıktım kapıdan. Kafamı Yerim'in odasının kapısına çevirdim. Yerim ile göz göze gelmiştim. Elimle yanıma gelmesini işaret ettim. Yüzümü şekilden şekile sokarken aşağıya adımladım.
"Biz geldiiik~" sesim cıvıl cıvıl çıkmıştı. Heyecandan olmalıydı sanırım.
Gülüş sesleri kesilmişti. Ve ortam da ciddilik kokusu alıyordum. Yerim'e döndüm. "Ne oluyor?" bakışı attım.
Merdivende ki son basamağı da indikten sonra gözlerimi hepsinin üzerinde gezdirdim. Babam ayağa kalkmış yanımıza sert adımlarla geldi. Önümde durdu ve yüzüme kısa süreli baktı.
Ardından hiç beklemediğim bir tokat yapıştırdı sağ yanağıma. Yüzüm ve saçlarım sola savruldu. Yanağım acıdan yanıyordu.
Babam hayatım boyunca bana ne kızmış ne de tokat atmıştı. Annem de öyle. Onları kızdıran şey neydi? Onları kızdıracak, gözlerini kör ettirecek ne yapmıştım.
Ve...
Etraftan neden hiç ses gelmiyordu? Neden sessizlerdi? Gözlerimi kapattım ve ağlamamak için kendimi zor tuttum.
"SİZİ KAÇ DEFA UYARMAK ZORUNDAYIZ?! BUNUN SON OLACAĞINI BİR DAHA GİTMEYECEĞİNİZİ SÖYLEMİŞTİNİZ!!"
Babamın bağırmasıyla sıçradığımı hissettim. Vücudum buz tutmuş, soğuk ter boşaltıyordu. Yutkundum ve gözlerimi açtım.