(Medyamızında dediği gibi bu hikayemizde burada bitti. Bizimle beraber olduğunuz için size teşekkür ediyoruz, hikaye kahramanları ve ben. Sizleri hep yanımızda görmeyi çok isteriz. Lütfen bizimle beraber olmaya devam edin ki birlikte o çiçekli güzel yollarda beraber yürüyelim 💜🌸🌷)
🌷🌷🌷
I🐇💗
S🐻💛
W🐹💙
J🐣💚
Y🐢💜🐰JK
🐯 TH
🐴 JH
🐶JM
👑 SJ
🐨 YG
🤓RM🌷🌷🌷
(Kitabı eccük unutmuş olabülürüm ehehhehe 😅😋)2 hafta sonra;
"Seulgi iyi misin?" korku ve endişeli bir ses tonuyla konuşmuştu Jimin.
Günler ilerledikçe Seulgi daha da kötü oluyordu. Kusmaları artıyor. Ateşi yükseliyordu. Ve bu durum Jimin'i ve ailesini, hatta Yerim'i bile endişelendiriyordu.
"J-Jimin?!" korkuyla bağırmıştı Seulgi.
Jimin önünde beklediği kapıyı açıp hızla Seulgi'nin yanına çömeldi ve yüzünü avuçladı.
"İyi misin meleğim?" yanaklarını okşuyordu Seulgi'nin.
Seulgi tutkunda ve cevabını merak ettiği şeyi en sonunda sordu Jimin'e.
"s-sen..o gün prezervatif taktın değil mi?" endişeyle bakıyordu.
Jimin hatırlayamıyordu. Gözlerini kapadı ve hatırlamaya çalıştı. Hatırladığın da ise gözlerini ani bir hızla açtı ve dudağını ıssırdı.
"Şey..unutmuşum 😕" demişti mahçup bir şekilde.
"Aptal! Nasıl unutursun?!! Ya hamileysem?!" Kaşlarını çatmış peçeteyle yüzündeki terleri siliyordu.
"Mm..hamileysen anne oluyorsun bende babası. O da bebeğimiz.. Hamile olsan başka nolur ki? ☺️" masum ve tebessüm edercesine konuşmuştu Jimin.
Seulgi sinirle saçlarını karıştırdı ve ayağa kalkıp banyodan çıktı. Jimin de arkasından çıktı suratı düşük bir şekilde ona baktı.
"İstemiyor musun?" Jimin çok soğuk bir ifadeyle sormuştu.
Seulgi, Jimin'in duygularını umursamadan televizyon programı açtı ve bacak bacak üstüne attı.
"Evet. Buna daha hazır değilim. Daha okulumuz bile bitmedi. İstemiyorum." Saçlarıyla oynarken konuştu Seulgi.
Jimin hiç bir şey demeden dış kapının oradaki askılıktan kot ceketini eline alıp kapıyı çarparak evden çıktı. Kapının önünde durdu ve derin bir nefes verdi.
Cebinden spor arabasının anahtarını çıkardı ve açıp bindi. Taehyung'un evine doğru sürdü. İçini ona dökmek istiyordu.
Jimin bir çocuğu olacağı için çok Mutlu ve heyecanlıydı. Seulgi'nin çocuğu istememesi onun kalbini çok kötü kırmıştı. Zaten narin bir yapısı vardı.
O sırada Seulgi, Jimin'in evden çıkmasıyla dizlerini kendine çekti ve kollarını dizine koyup başını gömdü. Ağlıyordu.