#Pakaian....
"Wei,kau rasa an.Mana yang cantik?"tanya Tiejah dekat azlien tentang baju yang dipegangnya.
Azlien letak jarinya kat dagu,ala acah fikir jp.
"Hemm........................tah."simple gila azlien blas.punya lama hmmm...tapi tu je!
"Hak alah....,pikir punya lama.Tapi tu je bls.Ngok toi."ngomel tiejah sambil sambung balik pilih tudung pulak.
Azlien just duduk jadi patung yg x mcm patung.
Tengah dok termenung,ank mata azlien berhenti di sebuah butik.
"Hoi!"sergah tiejah.
"Anjat gegirls."bls azlien dengan suara x leh bla lagi ke?
"ko tengok ape?"tanya tiejah sambil melihat kearah tempat yg azlien tengok.
"ooooo...berangan nak kawin yea...."teka tiejah atau lebih tepat sakat.
"Kawin tok mu.Tu ce kau tengok betoi-betoi ada sape?"suruh azlien.
Tiejah pun apa lagi,tengok ah apa yg azlien ckp tu.
"ohhk.Aq dah tau kau usya sape?"suara tiejah.
"Seronok kan diorang shopping sampai x ingat kwn."kata azlien tak puas hati.
"Sejak bila kau kawan ngan bangla azlien?"tiejah buat reaksi terkejut.
"Eh.bila masa aku cakap kwn aku bangla.Aku cakap tentang alia lah pandai!!"terus azlien tolak kepala tiejah.
"ooooo...alia ke?Aq ingat kau usya mamat bangla yg tengah mop kat dlm butik tu."terang tiejah.
"Ish...asal kau ni blur sangat?Aku ingat lya je yg blur.Tapi x sangka kau skali kena tempiasnya."bebel azlien sambil goyang kepala kekiri kekanan.
"Hoi.Asal mention nama aku?Kutuk aku le tuw!"sampuk satu suara dari arah belakang.
"Lorh kau ke lya?Dah habis ke kau shopping?"kata tiejah yang baru lepas bayar baju yg dibelinya.
"Aku x beli apa-apa.Tak menarik langgsung."komen lya.
"punya lah banyak barang-barang dlm ni.x kan satu pun yg kau minat?"tanya azlien sambil nak bukak plastik lolipop.
"Ah...kau kata orang.Kau pun aku tengok tak beli apa-apa."bls lya sinis.
"Eh ni bukan aku beli."azlien tunjuk lolipopnya.
Lya buat juling mata keatas.
"Wassap bro."sapa satu suara.
"Bro...bro.Aku girls lah"balaa tiejah dekat Farah yg muncul tiba-tiba.
"ah...hape-hape je lah."kata farah.
"Ni ada mesyuarat ape ni?"Lagi sekali ada suara menyampuk perbualan mereka.
"Mesyuarat mak-mak."balas tiejah selamba bodoh dia.
"Hah kau lah yg mak.Kitaorang hakak-hakak."protes farah.
"Hakak lah sangat..."tiejah buat tangan kat bahu mata ke atas..
"Dah..dah.Jom gi jln kat tingkat atas pulak."ajak Azlien.
"eh stop..stop."panggil tiejah.
"Ape?"jawab mereka ber4.
"jom kita stalk Alia date nak?"cadang tiejah dengan muka jahat.
"Moh!!!!!"semua tersenyum penuh makna.
First......sis nk mntk maap sbb update skit je.Ni update pun sbb kwn paksa.Hokey tu je lah.Sebarang pertanyaan boleh comment or whatsaap.
My nmbr fon:0136560241-KhaiRish....
YOU ARE READING
DrEaMs Of My FrIeNdS..
FantasyMimpi,semua orang ada mimpi masing-masing kan? Tipu lah kalau korg kata korg tak pernah mimpi! Kisah ni mimpi yg dialami oleh kawan-kawan aq. Ada mimpi yg pelik, Ada mimpi yg gila, Tapi yang aku pasti ia macam real pun ada. Sahabat yang sering menga...