~Ja vám uľahčím*

42 5 0
                                    


Poďte ku mne všetci, ktorí sa namáhate a ste preťažení, a ja vám uľahčím. (Mt 11, 28)

Ježiš nás dnes pozýva ísť k nemu. Dotknúť sa jeho lásky a pokoja. Nedeľa je Pánov deň. A On nás pozýva k nemu, pozýva nás prežívať tento deň s ním. Ako prvé Ježiš dnes hovorí ,,Poď". Ale kam Ježiš? Kam ma voláš, keď už som na pokraji svojich síl? Kam ma voláš, keď už nevládzem? A On hovorí: ,,Poď ku mne." Nemusíme chodiť míle a míle kamsi ďaleko. Stačí ísť k nemu. Do centra Jeho lásky a pochopenia. On vie aké je to byť vyčerpaný. On presne chápe, čo znamená byť preťažený a namáhať sa.

A keď neveríme? Tak sa skúsme pozrieť na Jeho rany na rukách a nohách. Na rany na chrbte... rany v Jeho srdci.

Ježiš dáva prísľub, že nám dá odpočinok. Nechajme ho konať v nás. Stále sa za niečím naháňame, nevieme sa zastaviť. Skúsme teraz Ježiša požiadať o odpočinok. Nájdime si preňho aspoň chvíľku. Poďakujme mu, pozhovárajme sa s ním alebo len tak buďme v Jeho blízkosti. Počúvajme, ako nás volá. Niekedy sa nám zdá ťažké počuť Jeho hlas, alebo ho nepočujeme vôbec. Ale On je vždy tu. Vytrvalo na nás čaká.

Vezmite na seba moje jarmo a učte sa odo mňa, lebo som tichý a pokorný srdcom, a nájdete uľahčenie pre svoje duše. Moje jarmo je príjemné a moje bremeno ľahké. (Mt 11, 29-30)

Vezmime na seba Ježišovo jarmo, učme sa od neho, pretože On jediný dokáže vyhrať nad svetom a bolesťou. On je tichý a pokorný srdcom. V tichosti mu predložme to, čo nás trápi. Pri ňom človek vždy nájde uľahčenie. Jeho jarmo je príjemné a bremeno ľahké. Dnes skúsme odpočívať a zasvätiť deň Pánovi. Odpočiňme si, vezmime na seba Jeho jarmo. A keď dostaneme potrebnú a vytúženú silu, robme veci, ktoré sa páčia Pánovi. 



Nezabúdajme: List pre Teba

Ja som tvoj pokoj. Túžim dať oddych Tvojej duši a pokoj Tvojmu srdcu. Niekedy to vyzerá tak, ako keby život neprinášal žiaden pokoj, iba jeden veľký problém za druhým. Áno, tento svet je plný nenávisti, závisti a každého zla, takže, prosím, nehľadaj pokoj v ľuďoch alebo vo vyhľadávaní miestečka, kde nie sú žiadne problémy. Pokoj, ktorý sa snaží ponúknuť tento svet, si zakladá na falošnej nádeji a na idoloch vytvorených ľuďmi, no tie sa časom rozpadnú. Pokoj, ktorý Ti ja dávam, je nadprirodzený, vie premeniť každú skúšku a každé súženie namierené proti Tebe. Vlož sa úplne do mojej starostlivosti a pusti všetky veci, ktoré nedokážeš mať pod kontrolou. Potom nájdeš skutočný pokoj. Uprostred chaosu a zmätku bude, Tvojím bezpečným miestom- miestom pokoja. Žiadam Ťa, Princezná moja, aby si sa o tento pokoj, ktorý Ti zadarmo dávam, delila s ostatnými.

S láskou Tvoj Kráľ a Tvoj dokonalý Pokoj

Z knihy Listy od Tvojho kráľa Milovanej Princeznej 

Pieseň: In Christ alone- Owl city

Cesta k Tebe ✔️Where stories live. Discover now