~Venovanie* +

262 24 8
                                    

Túto kapitolku môžete preskočiť, ale pre mňa je to najdôležitejšia kapitolka, akú som kedy vydala. Viem, že táto kniha nebude mať veľa komentárov a videní, no ja toto všetko robím pre jednu osobu. Moja úžasná pani učiteľka klavíra, navždy budete v mojom srdci. Nikdy na vás nezabudnem. Odpočívajte v pokoji...verím, že moje listy vám dodali odvahu a verím, že ste prišli do Božieho kráľovstva. Viem, že ste tam šťastná...a splním váš sen. Budem sa snažiť byť dobrým dievčaťom a usilovnou žiačkou klavíra. + A teraz, aj keď viem, že si to už nikdy neprečítate, chcem vám venovať posledný list. Verím, že môj anjel strážny vám ho dodá do náručia.

23. 1. 2018, 26. 1. 2018

~Ešte nie je koniec*

Viem, ako veľmi ste chceli, aby sa moje ruky dotýkali zo začiatku pre mňa tvrdých klávesov. Túžili ste, aby som hrala Bacha, Ludovica Einaudiho, Pre Elišku, Titanic a mnoho ďalších skladieb. Boli ste pri mne, keď som sa učila dobre stlačiť klávesy a vy ste ma obdarovali povzbudzujúcim pohľadom.

Vtedy ste zo mňa mali väčšiu radosť ako ja sama. Hovorili ste, že som veľmi nadaná a že zo mňa bude dobrá klaviristka. To ma potešilo, ale len na chvíľku, pretože hneď ste povedali, že mám byť ešte usilovnejšia. Chceli ste, aby som sa zdokonaľovala a priznám sa, to sa mi aj podarilo. Nehrám dokonale, ale každý dobre zahratý tón mi pripomenie, ako ste sa na mňa usmiali. Každá skladba musela byť odohraná na koncerte a hoci som sa bála a dlane sa mi potili, pretože tréma bola na dennom poriadku, vy ste ma pobúchali po chrbte, povedali ste, že to bude dobré a že to zvládnem a ihneď som vyšla na pódium. Doteraz si pamätám na tichú noc. Vedela som ju aj so zavretými očami...vtedy ste na koncerte zhasli, svietil len vianočný stromček a ja som skoro naslepo perfektne zahrala tichú noc. Pretože ste vo mňa verili. Za klavírom a nad teóriou som trávila celé dni, len aby som to na hodine vedela.

No neboli ste len najlepšou pani učiteľkou...boli ste dobrým a vytrvalým človekom a dobrou priateľkou. Keď sa mi niečo stalo alebo som sa len potrebovala posťažovať, boli ste tu... Keď som mala zlý deň, boli ste tu... Keď som bola šťastná, boli ste tu... Keď som sa tešila, boli ste tu... Keď som sa bála koncertu, boli ste tu...

Milovali ste Boha a On miloval vás. Šírili ste Jeho lásku a vnášali ste Ho do našich úbohých sŕdc. Úsmevom, pohladením, pohľadom, slovami, skutkami... 

Slová sú nič v porovnaní s tým, ako veľmi som vás mala rada. A nielen ja, ale aj ostatní... Chceme, aby vám Ježiš odovzdal toto jedno slovo aj so všetkým, čo sme kedy k vám cítili. Ďakujeme...


Keby niekto nechápal, táto kniha je zbierka všetkých listov, ktoré som napísala mojej učiteľke klavíra (meno nebudem zverejňovať). Žiaľ, dostala rakovinu z ktorej sa našťastie neskôr vyliečila, no postihli ju nádory, ktoré sa odstraňovali veľmi ťažko. Hneď ako som sa to dozvedela, začala som jej písať tieto listy...listy o Bohu, Ježišovi a nebi... Nie, nehnevám sa na Boha. Prečo? Pretože mu verím. A verím, že ani ona nič nevyčítala Bohu...pretože On je láska...láska, ktorá sa smeje, plače, bdie nad nami a zaujíma sa...o takú lásku nechce nikto prísť.

Už sem okrem listov (trocha poupravených) nebudem do tejto knihy nič dávať. Je ich ešte veľa, toho sa nemusíte báť...

Ďakujem za všetky videnia...

Odpočívajte v pokoji, pani učiteľka.

Cesta k Tebe ✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang