~Si moje dieťa.
A tak, bratia moji, sme dlžníkmi, ale nie tela, aby sme museli žiť podľa tela. Lebo ak žijete podľa tela, zomriete. Ale ak Duchom umŕtvujete skutky tela, budete žiť. Veď všetci, ktorí sa dajú viesť Božím Duchom, sú Božími synmi. Nedostali ste ducha otrokov, aby ste opäť žili v strachu, dostali ste Ducha synov, ktorý nás vedie, aby sme volali: ,,Abba! Otče!" Duch osobne sa pripája k nášmu duchu a dosvedčuje, že sme Božie deti. Deti, a teda dedičia: dedičia Boha a spoludedičia Krista, lebo ak s ním trpíme, aby sme s ním boli oslávení. (Rim 8, 12-17)
Dedičia Božieho kráľovstva, adoptívne Božie deti, večný život... neuveriteľné! Veď máme taký nudný a prázdny život! Stále nás sužujú starosti, choroby a trápenia. Nevieme, kde nám hlava stojí, keď máme nejaký problém. Len sa hádame, sme namyslení, žiarlime a hneváme sa. V našom živote nie je cítiť žiadna Božia prítomnosť. Tak ako by sme mohli byť deti Boha a ešte k tomu aj dedičia Božieho kráľovstva?
Nie je to o tom, či chceme alebo nechceme byť Božie deti. Nie je to ani o tom, či sa cítime byť hodní takej pozície. A dokonca to nie je ani o tom, či si to zaslúžime. Musíme prijať to, že už sme zapísaní v Božích rukách. Avšak, môžeme sa rozhodnúť, či mu budeme opätovať čas a lásku. Nikoho z nás nikdy nenútil, aby sme mu všetko to, čo pre nás urobil, opätovali. Veď máme slobodnú vôľu. My rozhodujeme za svoj život.
No keď chceme naozaj prijať Jeho ponuku, keď sa chceme stať Jeho súčasťou, a keď sa mu otvoríme, každý deň budeme potvrdzovať naše rozhodnutie stať sa Jeho synom, či dcérou, až vtedy nájdeme pravý zmysel života. Robme skutky, ktoré potešujú nás aj ostatných, modlime sa za tých, ktorí to potrebujú, prijímajme chorých a pocestných, dávajme piť smädným a jesť hladným. Až vtedy sa ukáže ovocie. Spolu s Bohom objavme našu jedinečnosť a vnútornú krásu. On jediný dokáže pochopiť a vážiť si našu pravú hodnotu.
,,Nekonečný Boh sa môže celý odovzdať každému zo svojich detí. Nedelí sa tak, aby mal časť, no každému sa odovzdá tak naplno, akoby nik iný ani nejestvoval."
A. W. Tozer
Len sa zamyslime nad týmto citátom. Boh je tak úžasný, tak jedinečný, že sa dokáže odovzdať každému z nás naplno, celú svoju lásku túži vložiť do každého jedného z nás.
Jeden kňaz raz povedal, že v nebi budeme všetci naplnení, použil až taký silný výraz ako extáza (na stránke slovník. sk sa dočítame, že je to nadmerné citové vzrušenie vedúce k poruche vedomia, prejavujúce sa v chorobných stavoch: náboženská, mystická extáza). Samozrejme nebudeme tam v chorobných stavoch, je to úplné a dokonalé naplnenie...
Máme milujúceho Otca, ktorý nás nikdy neopustí...
Nezabúdajme: Sme Božie deti...môže byť niečo úžasnejšie? :)
Pieseň: Tell your heart to be again od Danny Gokey
أنت تقرأ
Cesta k Tebe ✔️
روحانياتVenované: Najlepšej učiteľke klavíra Listy pre úžasného človeka, ktorého postihol osud, aký nechce nikto z nás. Cesty bývajú rôzne, no len jedna je taká, po ktorej kráčame s ťažkým krížom ..cesta k Bohu. A preto je tu Ježiš, ktorý tento kríž nesie s...