EDAN & JIA S2 (Base on true stories)
REWRITTEN BY : REVILINE JAMES WANG
PART : 7EDAN & JIA SEASON ll
(KISAH BENAR)
" sambungan cerita daripada lelaki
logiut dan kaki kelentong ( Sl ) .Tidak sedar sudah tu bangunan 5 tingkat bah sebab perasaan yang bercampur baur , saya berlari sampai ditingkat 5 , memang lah orang cakap kalau kita stress dan marah ,dalam keadaan tidak sedar perkataan tidak bagus dari mulut kita , begitu juga saya tapi dengan cara yang berlainan , saya luah kan dengan berlari semahu-mahunya saja .
Sampai ditingkat 5 tu baru lah saya dapat rasa nafas saya , tercungap2 macam mau putus tapi sakit tu hati masih terasa lagi , saya duduk ditangga sambil menangis maka jam 11 malam sudah masa tu , hampir 1jam saya mau kasih tenang hati saya , belum tenang2 tapi terpaksa turun saja sampai dirumah ada pula si edan sama si rosa sana jadi security di depan pintu rumah tempat tinggal kami , benci betul saya mau tengok dorang tapi terpaksa saja balik sebab saya sudah penat kan dari kerja lepas tu berlari lagi tadi , badan pun penat juga .
Saya tidak mau ni pandanh muka dorang saya jalan saja terus limpas begitu saja .
Edan : sayang , saya risaukan kau ,dimana kau pigi(pergi) tadi ??
saya kasih krik2(tiada riaksi,biarkan tu orang bercakap sendiri) saja , si rosa diam tapi tengok saya juga , saya jeling ja dia ,balas mau sopan sama orang macam ni ! Terus saya masuk rumah .
edan : sayang ,tolong dengar penjelasan saya , saya tiada hubungan apa2 sama si rosa .
saya : sudah la edan , kau menafikan pun kalau sudah saya nampak peluk2 dengan mata kepala saya sendiri ,yang kau p peluk2 sama nu perempuan , kau fikir saya mau percaya lah , NO!!!! saya fikir kau dengan lelaki lain berbeza ,tapi rupanya kau sama saja dengan si alex angkol kau tu , Puii!!
edan : Jia please maafkan saya , saya silap , saya cemburu dengan si atung dan dalam masa yang sama jarang2 sudah kita jumpa , si rosa pula selalu lepak2 sana , macam tu saja hubungan kami .
saya : jadi peluk2 ni pun macam tu saja ? bunyi macam biasa sudah kamu berpeluk2 ni ?
edan : sorry jia , saya cuma rasa sunyi .
saya : jadi kau sunyi ,kau p peluk dia lah untuk kasih hilang boring kau tu ?? sudah kau main kah tonsilot ( kemaluan wanita) ni perempuan ?? jawab jujur!
Si edan sama si rosa terdiam tertunduk tengok lantai ..
saya : Jawab lah!!!
edan : ya tapi baru dua kali ja , tapi saya menyesal sekarang , saya sangat sayang dengan kau jia bilang si edan .
Hancur luluh hati saya masa tu bila dengar tu ayat baru ja 2 kali ??? saya tengok si rosa dengan pandangan mau2 belasaj dia cukup2 ! bukan rasa bersalah lagi tu gaya dia ! kepanaa hati sudah saya , apa lagi saya terus p belasah dia bah , kena dia mood saitan saya ! membalas juga dia ni , tapi tidam terlawan sudah tenaga saya yang sedang mengila ni , saya tolak badan dia sampai jatuh lantai , lepas tu saya duduk diatas perut dia , saya tampar2 muka dia , sakit juga lah tapak tangan saya p tampar2 muka dia tapi lebih sakit lagi hati saya , dasar mau perempuan sundal ! tidak cukup kah tontolou (alat sulit lelaki) sama balabak( biji kemaluan lelaki) arr....?? kau menyundal lagi sama bf saya ,nah kau ambil penampar saya ni malam !
Si edan p kasih sabar pun tidak dapat bah , habis saya terlampau marah sudah masa tu , dorang tanija sama rita terbangun , kesian dorang siok2 tidur tapi tertunggu2 gara2.Masalah saya saja .
Dorang tengok si rosa kesakitan betul kena hempal sama kena tampar2 , cepat2 dorang p tarik saya , sudah jia ! takkan kau mau kasih mati dia , sudah lah tu , tapi saya tidak mau dengar nasihat , saitan sudah bersarang dikepala saya kan .
YOU ARE READING
EDAN & JIA SEASON ll (true stories)
RandomEDAN & JIA SEASON ll (KISAH BENAR) " sambungan cerita daripada lelaki logiut dan kaki kelentong ( l ) .