EDAN & JIA S2 (Base on true stories)
REWRITTEN BY : REVILINE JAMES WANG
PART : 8EDAN & JIA SEASON ll
(KISAH BENAR)
" sambungan cerita daripada lelaki
logiut dan kaki kelentong ( Sl ) .Beberapa bulan kemudian si rosa bersalin sudah tapi dia balik kampung berpantang disabah saja , selama si rosa disabah , disana lah juga si edan mau p mana dan buat apa pun bebas , masa ni si piol sama si rita couple sudah , diam2 ubi berisi dorang ni ,couple diam2 hahha!!
Si rita happy ja memanjang sejak ada Boyfriend ni , kadang dia masak dan hantar ditempat si piol , pernah tu rita bawa saya p tempat dorang piol hantar makanan masakan dia , Jam 11 pagi kami naik si rita ketuk2 tu pintu tidak lama si piol buka sambil senyum2 ,bah mari lah masuk bilang si piol , kami masuk lah lepas tu si rita p dapur kasih hidang tu makanan , saya duduk diruangtamu ,tiada juga si edan sana tapi ada bunyi disalah satu bilik dorang ni .
Ada suara perempuan ni menjerit kecil gaya2 suara kesakitan , berdiri bah bulu roma saya , Haha !! siapa lah buat project siang2 ni , si tolou mungkin ni dalam hati saya , tapi kami abaikan saja tu suara , saya ambil majalah mangga yang kena ampai2 dimeja ruangtamu saya baca sambil tunggu si rita .
Siok2 saya membaca ,tiba2 keluar satu perempuan budak melayu ,saya kenal juga tu perempuan ditempat kerja yang sama juga dengan kami tu , pakai tudung tu perempuan tapi tiada tudung dia masa keluar dari tu bilik , dengan rambut dia yang ikal mayang tu ,serabai sudah saya tengok ..Hahaha!! Lucu oh dia , nama tu perempuan si wanna (bukan nama sebenar.)
Cepat2 dia keluar dari pintu utama , tidak lama si edan keluar p kejar si wana tapi mana lagi dapat kejar , sudah si wanna terlepas dari pintu utama tu , si piol pun nampak tu kejadian,"kenapa tu genk ", bilang si piol .
"Silaka!! , terlepas lagi karabau saya , haishh!! bilang si edan mengeluh sambil dia jalan balik p bilik baru dia perasan saya disana ruangtamu , merah padam terus muka dia , malu kali haha !! Dia terus masuk bilik tidak keluar2 lagi , saya sama rita pun mau balik juga.
Pejam celik saja Sirosa habis pantang sudah , dia balik KL sudah setelah 2bulan disabah,tu baby dia ,kena kasih tinggal saja dengan mama dia disabah , tapi nikali boss suruh dorang campur tinggal sama kami sudah .
Mau membantah pun tidak boleh sebab arahan boss juga , mungkin juga boss mau jimat2 bayar sewa sebab boss yang tanggung semua tempat tinggal , lagi pun kami berkurang sudah perkerja disana ," campur lah kamu sebab ada sudah yang kawin kan si Edan sama si rosa ", bilang si boss .
Saya , rita dan si tanija sebilik , piol sama si tolou sebilik , dan rosa ,edan dibilik yang ketiga , yang sumandak 2 orang dari sarawak sudah pindah kerja tidak lagi tinggal dengan kami .
Disana lah juga bermula kisah rumahtangga si rosa dan si edan disini bila sudah pindah satu tempat .**macam mau tukar tajuk edan waris logiut man sudah ni part sini**
Dorang masih kerja di satu tempat sama dorang si rita , tanija dan piol tolou semua sana , saya ja kena kasih asing, tapi tempat saya pun ramai kawan , ada juga 2 lelaki tu dan 2 perempuan suka saya ...Miahaha!!! Saya terjumpa less sama tomboy , yang less ni melayu pakai tudung , "cute", yang tomboy ni pula tinggi lepas tu rambut pendek macam lelaki2 tu gaya dia handsome juga tu tomboy ..Hahaha!! Tapiiiiiiiiiii......
Saya tidak lah layan lebih2 sebab bilang dorang kan ini tomboy pandai korek labi( kemaluan wanita), bikin seram ni ...! Saya dengar tu cerita kakak2 senior sana , pokoknya saya punya kehidupan ni jenis terdedah dengan perbagai jenis ragam manusia .
**KEPADA ADIK2 DILUAR SANA KAMU JANGAN CEPAT TERPENGARUH KALAU KERJA JAUH DARI NEGERI SENDIRI**
Rosa sama edan mula2 sama shift tapi disebabkan si edan ambil cuti selama seminggu jadi bila balik lagi kerja tu shift kerja tidak sama sudah dengan si rosa , saya sama si rosa sama satu shift sudah ,kami satu shift tapi tempat berlainan , memandangkan bertukar sudah waktu kerja si edan ,mungkin tidak dapat sudah dorang berpakpak ,satu bulan berlalu macam tu berlarutan , mungkin si edan tidak ketahanan sudah , tontolou dia kehausan sudah .
Sana lah si piol bagitau kami dia cerita pasal si edan , piol bilang dia ada nampak si edan bawa perempuan , tu perempuan cantik juga la , si piol p intai di tingkap bilik si edan , bilik si edan dekat dapur ada tingkap boleh nampak dari dapur ,sana lah si edan mencucuk² tu perempuan , si edan konon mula2 buka pakaian tu perempuan , satu persatu lepas tu dia cium2 bibir dan leher tu perempuan , si perempua apa lagi , keluar lah suara keasyikan dia .
Nama tu perempuan si arni (bukan nama sebenar) ," Wow",!!! Tebal toto(kemaluan perempuan) honey ". Edan cium2 bibir si arni sambil gosok2 jari dia sana kemaluan si arni ,lepas tu si edan turun bawa p kemaluan tebal dan isap dengan rakus sampai si arni balik2 bunyi .."ahhhh....Ahh"ah",aergg!! , honey kasih masuk ,saya tidak tahan sudah bilang suara gete si arni .
Yes honey im coming bilang si Edan , saya bagi masuk ni honey ,ahh...!! ah!!! ouhh honey sedap ! siok saya amput kau honey bilang si edan .
sebab???? bilang tu perempuan
sebab kau bambam ,ahhh..ah..ahhh.!! berabis edan menghentam sampai terpancut puas sama kepenatan .
thanks honey , bisik edan ditelinga arni tapi masih kedengaran suara si edan membisik kunun , "your welcome honey ", bilang tu arni lepas tu sambung bercium lagi dorang .
Itulah cerita si piol sama kami , maaf lah tiada tapis menapis sudah ni ar...Huhu!! Berabis kami ketawa oh masa si piol kasih buka cerita dengan riaksi dia lagi ,tidak sangka si edan berubah sampai macam tu sekali , 25x5 ja macam si alex ,macam turun temurun pula perangai logiut dorang ni .
Piol , kau jawab dengan jujur sama saya !! bersaksi depan kawan2 saya , masa kau intai tu kau ada rada ghairah kah??? soalan buduh(bodoh) si rita muncul .
mestilah bah ! si kawan macam mau cari kawan2 sudah tu masa bilang si piol..Haaha!! si rita p tumbuk2 bahu si piol masa tu , tersenyum juga saya tengok dorang .
Bersambung
YOU ARE READING
EDAN & JIA SEASON ll (true stories)
RandomEDAN & JIA SEASON ll (KISAH BENAR) " sambungan cerita daripada lelaki logiut dan kaki kelentong ( l ) .