EDAN & JIA S2 (Base on true stories)
REWRITTEN BY : REVILINE JAMES WANG
PART : 10
Page : https://www.facebook.com/thewrittersborneo/
https://www.facebook.com/revilinejameswang
Group whatsapp reposter : mix stories CPR
: horror love stories
: Seram lob2
Admin group cp story : Ev🐟 , xiu²EDAN & JIA SEASON ll
(KISAH BENAR)
" sambungan cerita daripada lelaki
logiut dan kaki kelentong ( Sl ) .Semakin hari semakin menjadi2 kesundalan si edan , si rosa pun sama juga tapi dorang tetap masih bersama ,bos bagitau kami yang tidak lama lagi raya sudah , kami semua dapat cuti raya dengan duit raya sekali , kami semua dikira cuti panjang selama 10 hari sempena hariraya aidilfitri ,kami plan mau jalan2 p melaka tempat bersejarah .
Mula2 tu kami 5 orang saja , saya tanija ,rita , piol dan atung tapi bila tu pasangan babal dengar dorang pun mau join kami juga ,termasuk lah si tolou dan tu kawan2 saya dua orang , si tomboy sama si lesbian tapi ni dua2 suka betul mengusik saya , kadang2 pandai badmood kadang2 tiba2 jadi penyayang .
Si less saya kasih nana si ayu sama si tomboy saya kasih letak nama nad , si tolou gembira kunun sumandak bertambah ramai , biasalah kan kalau logiut ni memang begitu ,asal ada peluang mesti mah pok silap kan gurangak??? betul atau tidak apa saya cakap???
Masa kami mau berjalan tu si atung mau duduk sebelah saya tapi si nad sama si tanija jadi pengapit kiri kanan saya , haha!! Terpaksa lah atung duduk dibahagian paling belakang sama2 lah dorang ayu dan tolou , si edan yang pandu bas masa tu, sebelah dia si rosa .
Mungkin kamu hairan kan ,biar pun banyak hal yang berlaku antara kami , tapi kami masih boleh berjalan sama2 macam tu .
Sebab kami duduk ditempat orang kan dan suku kami tidak banyak disini , sebab itu lah kami tiada pilihan lain selain bersatu jalan2 sama orang sendiri.Sepanjang perjalanan tu si piol sama si edan ganti2 pandu bas , jauh bah tu perjalanan , saya tidak sedar tersandar dibahu si nad , tanija pun sandar dibahu saya , dari pagi sampai tengahari baru kami sampai dimelaka , kami semua teruja ni . berbis lah kami ambil gambar guna kamera canon si atung . Macam2 gaya kami buat ,paling lucu gaya bebas , yang basikal pun tu ada kami naik , seronok sangat2 sampai kemalam juga jalan2 masa tu .
Alamak ! macam mana ni malam ? mau stay sini kah atau kita pulang ni malam juga , atung bilang.
Kita stay lah sini dulu sampai besok ,saya tidak larat ni mau memandu , sakit pinggang bilang si eran , masing2 kami angguk tanda setuju , lepas tu kami cari bilik penginapan berdekatan sana , nasib saya sedia2 duit rm1 ribu didompet .
Kami yang sumandak ni ambil satu bilik double bed tapi dua2 untuk single punya , tanakwagu pula ambil satu bilik juga , si rosa sama edan juga lah sebab sudah berkawin .
Sebelum kami menginap , kami p beli pakaian sudah , lagi pun kami tiada bawa pakaian , saya beli 3 pasang terus ,kawan2 cakap besok p pantai lagi melayang rm200.00 saya huhu ..Lepas tu kami p makan siap makan saja naik hotel kasih rehat tu badan yang penat seharian jalan2 .
Saya pilih si rita tidur sama saya tapi si nad duluan p rebut , sudah lah kici tu katil , mau tidak mau tidur sajalah . kesian si rita tidur dilantai saja ,nasib ada selimut tebal dikasih alas tempat dia baring .
Tidur lah kami berlima ,jia ...Come here i want hug u ,bilang si nad sambil tepuk2 tu bantal yang untuk saya , haha!! dia peluk saya sampai tertidur, dekat tengah malam tu saya buka pelukan si nad , saya turun dibawah tidur disebelah si rita , bila saya peluk si rita sejuk lagi tu aircon berpasang ja , kami tidur mati ,sampai lah pagi , sendiri2 ja si nad disebelah saya , dia pun turun dibawah katil sudah tidur sebelah saya , tengok jam pukul 9 pagi sudah masa tu .
Kami siap2 mau p serapan dibawah , lepas makan kami beli makanan dan minuman untuk bawah dipantai nanti .
sampai dipantai lawa betul pantai pemandangan disitu , kami kasih bentang 2 tikar , kami letak makanan sana juga .
si ayu sama tanija macam budak2 lari p sana air tepi pantai tidak sabar mau mandi , saya tengok si rita sama rosa baru mau tukar pakaian . Saya pun p juga tukar seluar sama baju , saya pakai seluar fit hitam paras paha ja , baju singlet ja tapi panjang tu baju tertutup juga ba labulabi , tapi si tolou sama edan ni telan liur tengok saya masa tu .
peduli kamu situ , aiman tidak kisah , bukan selalu seksi2 ni , saya p join dorang tanija , mandilah kami sambil berenang , si tolou saja tidak mandi masa tu , dia jadi pemerhati sambil jadi jurukamera kami .
puas sudah mandi , saya naik p join si tolou sana belakang pokok , si nas pun ikut dari belakang saya , dia ramas2 buntut saya , Oii!! nad! jangan bah!
Alaa...sentuh sikit pun tidak boleh ke??? logat semananjung dia , orang KL kan Miang oh kau!
Saya tidak tahan tengok punggung jia ni hah, bulat je lagi pun nad miang dekat jia seorang je , bilang nad , hahaha....bikin geli oh , tapi dia baik duduk2 lah kami tempat si tolou lepak2 . masa bercerita tu ,balik2 si nad ramas buntut saya , silaka ni lelaki!! ciplak gete oh!
Saya tumbuk paha dia kuat2 supaya berhenti kacau saya punya buntut , awww..sakit lah jia ! terus dia tindih badan saya depan si tolou .
Oii nad ! jangan ko rogol si jia depan saya ,p sana kamu bas main ,bilang si tolou .
Budu (bodoh) kau tolou ,saya bilang .
Bodohkah pulak??? kenapa guranhak kah??? sampalaukah??? bilang si tolou sambil ketawa2 lagi . lepas semua puas mandi kami siap2 tukar baju mau balik dirumah , sepanjang kami dimelaka tu dorang si edan sama rosa ok juga tapi tidak mesra sangat .
Baki cuti masih banyak lagi , si rosa cakap mau jalan2 dengan kawan2 dia , si edan kasih okey saja tapi rupanya si rosa pun p jumpa kekasih gelap dia si ian , saya si rita dengan si piol kami lepak2 diruangtamu sambil makan keropok ,si tanija pun ikut juga lepak, bilang tanija ada makanan lain kah selain ni keropok???
nasi goreng saya masak tadi , kau lah makan saya cakap .Saya tidak mau makan nasi goreng , saya kira mau makan telur saja ada 2 biji sana bilik tapi telur didalam bilik tu belum mandi lagi bilang tanija sambil tu muncung mulut dia tunjuk bilik si tolou , kurang asam betul si tanija ni . pandai sudah dia berakal ni .
Bersambung ....
YOU ARE READING
EDAN & JIA SEASON ll (true stories)
RandomEDAN & JIA SEASON ll (KISAH BENAR) " sambungan cerita daripada lelaki logiut dan kaki kelentong ( l ) .