EDAN & JIA (4)

988 42 40
                                    

EDAN & JIA S2 (Base on true stories)
REWRITTEN BY : REVILINE JAMES WANG
PART : 4

EDAN & JIA SEASON ll
                (KISAH BENAR)
             " sambungan cerita daripada lelaki
               logiut dan kaki kelentong ( Sl ) .

Happy lah si gedik (rosa) kena umum sebagai pemenang unduk ngadau kitai dia ! Dengan tidak tau malu mama si rosa cakap berian akan bertambah selepas ni kalau ada yang datang meminang si rosa .

Haha !! betul2 perasan ! menyampah pula saya!Selepas berapa hari tu kegedikan si rosa makin bertambah pula , masa kami p main bola pandai ja mengarah2 macam lah dia tu champion sudah menendang bola , tendang bola pun ayam mampus tidak kuat , kuat lagi budak 12 tahun tendang bola .

Minta puji saja lebih bah , apa tidak minta puji kalau lelaki2 sana jadi penonton kami , pernah tu dia p tendang kakinsi tanija , tanjija ni jenis lasak macam saya sama si rita , membalas bah si tanija .. Kotoh ko rosa ,terjumpa kau harimau .

Lepas penat main petang tu saya dating sama si edan sana dekat pokok siring padang , kami sandar2 sana pokok , si edan cakap ,besar oh susu si rosa tu bergoyang kuat masa dia berlari kejar bola tadi haha !!
punya panas hati saya dengar cakap dia tadi !!

Edan cakap "Boleh malam ni kita jumpa "?? tapi saya menolak ," jangan takut sama saya bah" , "sejak kita couple belum pernah lagi kita dating waktu malam "bilang si edan mau kasih yakin saya ." Tengoklah kalau saya ada kawan saya p lah jumpa kau". 

Dia kasih tetap sedia lokasi tempat kami dating ,lepas tu kami pulang masing2 tapi sempat lagi dia cium bibir saya sebelum berpisah ., walaupun abang2 saya sudah p merantau jauh dari kampung tapi saya masih dapat jaga batasan saya , saya masih ingat nasihat abang "jangan bagi keluarga malu jangan macam2 semasa ketiadaannya .

Tapi memandangkan selama saya bercouple sama edan ,belum pernah lagi dia meraba-raba badan saya , baru dia raba bibir saya ,balik2 dia cium , saya yakinkan diri saja yang si edan tu tidak macam si lagiut man (alex) jadi malam tu saya buat keputusan mau jumpa dia , saya p panggil si rita minta kawan dia terus tidur tempat saya malam tu .

Saya pakai seluar pendek saja tapi yang jeans punya , kalau si edan ada niat tidak bagus , niat jahat pun sekurang2nya susah dia mau buka pakaian dalam hatilah haha!!!

Jalan lah kami dua si rita , kami bagi alasan dirumah si viandra  kejap kunun , maka mau p jumpa jantan . "UNTUK IBU BAPA AWASI ANAK2 KAMU ,JANGAN BIARKAN ANAK2 TIPU KAMU BULAT2",budusa(berdosa) saya rasa masa tu pandai sudah membuhung orang tua gara2 lelaki saja .

Kami sampai ditempat yang dijanji kan ,awal2 lagi saya nampak si edan duduk2 , saya pesan si "rita tunggu sini saja jangan p jauh nanti susah mau cari kalau ada apa2", okey ,bilang si rita .

Saya p lah jumpa si edan , " hai sayang ", marilah duduk sini "sambil dia tarik tangan saya duduk dekat dia .

"Berani juga kau tunggu seorang2 disini tempat yang gelap2"??saya cakap .
"Apa mau takut;? bukan jantan kalau penakut", tapi tadi sebenarnya tadi saya datang berdua dengan si tolou tu ", dia jumpa si rosa sana tidak jauh dari sini ", bilang si edan sambil hidu2 rambut saya , "wangi rambut jia ", bikin saya giritan pula" bilangnya lagi.

Sana mula sudah saya rasa tidak sedap hati dengan kelakuan gete si edan , dalam kegelishan tu makin berani ni , mula2 tangan letak dipaha saya kemudian peluk pinggang saya , lepas tu mau cium bibir saya ,sumarat bah bulu roma saya , belum pernah saya kena buat macam tu , tapi masih lagi saya kasih biar aksi gete dia buat saya .

Makin lama makin kemas itu pelukan si edan sampai saya mau minta lepas pun dia tidak mau lepas sudah , makin ganas dia cium bibir saya , gayanya ni mau ahh ahh berpakpak sudah saya , **"DALAM KEGELAPAN AMBIL KESEMPATAN SUDAH DIA". **Saya elak ciuman dia yang makin lama makin ganas , nafas dia makin lama makin turun naik  ,laju lagi tu .
 
"Edan tolong jangan buat macam ni " saya merayu!

"Kau sayang dan cinta saya kah", Edan tanya saya .

"aii...Of course lah sayang!" , saya jawab .

"Kalau betul sayang ,bagi lah saya ni malam".

"Bagi apa "???

Dengan muka gete dia tu si edan tunjuk labi (kemaluan wanita) dengan mulut muncung kebawa dia .

"Paluii kau edan! kau fikir saya budu???, kau fikir saya tidak di didik tentang perangai lelaki kah ah!!
"saya tidak mau", saya mau pulang dulu bye...!!
Terus si edan tarik tangan saya ,sampai saya terduduk diatas paha dia ,saya gelabah terus ,cepat2 saya teriak panggil si rita.

Terkejut si edan , dia fikir saya datang satu orang tadi , tidak juga lah dia jadi project saya , dia lepas pelukan terus saya kasih tingg dia kami pulang terus ,sakit hati saya ! Saya bersyukur saya masih dapat pertahan dan jaga labi saya dengan baik . Dalam perjalanan balik rumah tu , kami dengar suara perempuan mengerang , macam yang kesakitan bah tapi makin lama " Ahhh!! ahh!! argggg"!! kedengaran bunyi dibawa semak2 dekat pokok besar tu . sana bawa pokok dorang si tolou sama si rosa pakpak, pelan2 saya sama si rita jalan menuju itu suara tadi .

Makin lama makin jelas kedengaran tu suara , ya saya kenal tu suara macam milik si rosa .

Rosa : "sudahlah, cukuplah tu tolou ,tapi si tolou tidak peduli malar mengeluarkan bunyi .

"Ah  argghhh..  ", saya belum puas ! terus2 dia kasih hayun goyang inul lagi badan dia ditempat si rosa . Hahaha!!

Kira mau p tolong si rosa tapi macam mana juga mau tolong kalau tu pisang si tolou masih berendam sudah sana labi si rosa ,bikin spoil saja kami nanti p sound .

**CUBA KAMU BAGI PENDAPAT , PATUTKAH KAMI TOLONG SI ROSA MASA  TU ?? **

Bersambung

EDAN & JIA SEASON ll (true stories)Where stories live. Discover now