EDAN & JIA S2 (Base on true stories)
REWRITTEN BY : REVILINE JAMES WANG
PART : 9EDAN & JIA SEASON ll
(KISAH BENAR)
" sambungan cerita daripada lelaki
logiut dan kaki kelentong ( Sl ) .мacaм вιaѕa laн ĸ , ѕaya тιdaĸ вerтapιѕ dalaм nι cerιтa нoт2 .
Selepas kami lepak2 ditaman tu kami balik rumah , sampai dirumah saja kami dengar si rosa sama si edan bergaduh .
rosa : "edan!! kau ni suami saya jadi tolong jangan buat saya macam ni .
Edan : apa juga saya buat ni???
Rosa : jangan kau buat tidak tau pula , jangan mentang2 kau lain shift sudah buat perangai pula!!! kau fikir saya tidak nampak kau bercakap2 sama tu perempuan ditepi jalan tadi! siap minta no hp tu perempuan lagi!!
Edan : itu pun kau cemburu sudah kah??? sial punya perempuan ! bagus2 saya duduk dirumah kau bising2 ,bagus saya keluar jalan2 oh!
Rosa : saya ni bini kau , mestilah tidak ! puas hati ?? kau pigi lah amput tu perempuan , jangan kau amput saya lagi !
kau jangan cabar saya ar rosa ! buk..buk!!! 2 kali tendangan hingap dibadan si rosa si edan tendang .
Piol : Jangan pukul perempuan bah ! tidak bagus tu tidak ngam tu.
Saya rita , tanija terdiam saja masa tu , penjahat betul si edan saya tengok .
Nangis2 sudah si rosa ,huhuhu!rosa : kenapa kau layan saya macam ni??? saya baru lahirkan anak untuk kau bah!uhuuuhuu...Saya rindu oh mama sama bapa , dorang tidak pernah pukul saya macam ni ! bilang si rosa sambil nangis duduk2 sana pisuk .
Kesian pula saya tengok dia macam tu , si edan terus keluar dari rumah entah p mana tu , u muka masih lagi marah , terang2 dia punya salah bah tapi dia pula over ,marah2 bini yang tiada salah.
Sirosa merayu sama bos , dia minta shift dia dikasih sama dengan edan supaya ada masa bersama si edan tapi malangnya tidak dapat , bukan mau suka2 boleh tukar bilang boss , sampai lah rosa pun tidak kisah sudah pasal tu.
Dalam masa yang sama ada pula lelaki bangsa bajau mengurat si rosa ,entah kenapa juga si rosa pun melayan sampai lah berlarutan tu hubungan dia dengan lelaki tu , kasih nama ian saja lah .
Si edan pula jadi suami playboy sudah , macam biasa dia bawa perempuan dirumah masa kami shift malam , macam2 skill dorang buat ,sekejap skill dog ,teriak2 girlfriend si edan kena tu skill , sekejap berdiri ,kaki kanan Gf sibawa injak lantai , kaki kiri pula si edan angkat dibahu dia , baru dia kasih masuk pisang dia . Cucuk punya cucuk sampai lah klimaxs pancut dalam saja bila kena cabut tu pisang panas dari labi GF dia , mengalir tu sperma si edan sana paha gf dia .
Berhenti 5minit ja tu Gf naik balik sambil ramas2 pisang si edan yang sudah layu tadi jadi keras balik , naiklah tu gf si edan diatas guyang dumang ,malas sudah mau kasih letak nama sebab ramai sudah Gf dia ganti2 kan .
Kesiokan lah sinedan tidak payah banyak kerja , menikmati kelazatan labi , sambil ber haa..ahhh..ahh..ahh...Suara ,give more honey ,give me more ahh..ahhh...sambil dia picit gunung ganang si Gf ,kejap si edan menyusu kejap baring2 picit2 pingang si Gf ,tambah ganas tu perempuan buat goyangan 360 darjah punya , macam goyangan tarian si ifa raziah diatas pentas masa dia buat persembahan .
Macam biasa juga si piol jadi menyampai berita terhangat sama kami , mula2 tu rasa lucu tapi kalau balik2 macam tu bikin giritgitan juga tu perangai ,bosan sudah kan .
Menahan juga kau tengok tu aksi ganas dorang ?? saya bilang ma piol , susah mau cakap kalau ni tahun saya tidak dapat kumpul duit untuk pinang si rita , terpaksa rogol tangan saja ni piol jawab ,haha!! pandai sudah dia buat lawak tapi dalam lawak dia tu ada isi juga .
Bah kau berusahalah ,kumpul duit supaya kamu cepat2 kawin bilang tanija lagi .
Si rosa tidak sudah bising2 antara dua saja sama ada dia tau atau tidak pasal si edan ni balik2 bawa perempuan . Lagipun si rosa ada sudah bf kan untuk kasih hibur hati dia , kami tau sebab kami balik rumah sama2 dengan tu lelaki kadang tapau makanan sama dia.
Kami tutup mata saja buat2 tidak tau sebab malas mau campur urursan orang , kadang sama2 dorang p makan di warung2 berdekatan tempat kami tinggal , sama taraf sudah dia dengan perbuatan laki dia , si ian ni tau juga si edan ni laki si rosa tapi mau juga berjumpa senyap2 ja ,tidak tau sampai mana tu hubungan dorang lah , sudah berpakpak kah atau belum .
Bersambung
YOU ARE READING
EDAN & JIA SEASON ll (true stories)
RandomEDAN & JIA SEASON ll (KISAH BENAR) " sambungan cerita daripada lelaki logiut dan kaki kelentong ( l ) .