chapter 10

124 9 0
                                    

Love is about trust 2
By Qumangmau
Chapter 10

-RANDY-

ehh?? mana semua pergi?? kenapa tinggal tony dan shima saja di sana??

"tony mana abby??" kata saya

"errr..." jawap tony...

"mana semua orang??" kata saya yang geram sebab tony tak jawap pertanyaan saya... tony masih diam tapi memandang ke arah pintu keluar...

saya pun macam tahu isyarat si tony terus menuju ke arah pintu dan turun ke bawah...

sekali saya tengok!!!!

***************

"ROBERT!!!"

semua memandang ke arah randy yang teriak....
randy laju turun ke bawah dan sampai saja dekat robert dan abby berdiri, mereka semua diam sebab terkejut...

PUSH!!!

"Berani kamu kiss abby?? kamu ingat kamu siapa dia milik saya tahu kah.??" marah randy selepas menumbuk muka robert,robert terjatuh ke lantai sebab tumbukkan randy...

"bro2... jangan macam ni orang semua tengok tu..." kata andy menyabar si randy, abby hanya diam tak bersuara memandang robert yang mengelap bibir dia yang berdarah...

"apa ni bro sentuh2 abby, dia pun tahu saya dan abby bakal kahwin bah.. jangan lah kawan makan kawan.." kata randy pada andy... andy diam saja betul juga apa yang randy cakap mereka semua dah tahu abby tak lama lagi akan milik randy...

"baby jom pulang.." kata randy minta kunci kereta dari andy dan terus menarik abby dengan lembut...

" hati2..." kata andy..
andy menolong robert untuk berdiri, robert hanya mendiamkan diri menghantar mereka andy balik rumah sampai dirumah mereka andy tina terus ikut robert pulang sebab andy yang suruh takut robert melakukan sesuatu dalam keadaan robert yang mabuk itu.. catarina tinggal di rumah mereka abby...

"baby dia sakiti kamu kah??" tanya randy memegang tangan abby dalam kereta, abby geleng2 kepala...

"kenapa baby menangis??" tanya randy lagi...

"ran kamu marah kah?? pa.....sal tadi??" tanya abby pada randy...

"marah... sangat2 marah..." kata randy...

"am sorry" kata abby menundukkan muka nya ke bawah... melihat abby yang macam tu randy terus berhenti ditepi jalan...

"tak sayang saya tak marah pasal robert kiss kamu,  cuma saya marah kamu masih panggil saya randy, macam mana lah hati saya ni nak sejuk kalau macam tu, coba  panggil hubby kah?? darling kah??" kata randy sambil ketawa kecil...

"isshh.. kamu ni bah orang serius2 kamu main.." kata abby sambil muncungkan mulutnya...

"ya sayang hubby tak marah baby bah.. sebab hubby tahu bukan baby yang mahu.. hubby nampak baby coba tolak dia" kata randy sambil mengusap pipi abby...

"ehh?? gatal ohh" kata abby mencubit perut randy...

"tapi kita nak pergi mana ni?? ni bukan jalan balik rumah saya bah ran.. ehh hubby" kata abby lagi sambil memandang ke kiri ke kanan melihat jalan itu masih juga mereka dua sekitar kawasan bandar miri....

" nasib panggil hubby kalau tak sekarang juga kita main ahh.. ahh.. sayang.. tengok bulan.." kata randy terus memecut kereta andy yang dia pakai...

"eee... serius bah kita nak pergi mana ni??" tanya abby..

" kita check in hotel lah... nanti baby bising bah kalau main ahh.. ahh.. sayang.." kacau randy lagi sambil ketawa kecil..

"hei...!! jangan nak perli2 oh... bukan baby sedar pun masa tu, dan boleh dikatakan kamu rogol saya lagi ohh ke-2 kalinya..." kata abby sambil cubit pipi randy...

Love is about trust 2 Where stories live. Discover now