Love is about trust 2
By Qumangmau
Chapter 9Dup... Dup...🎶🎶🎶
"naik atas kah ni??" tanya randy...bila mereka sampai di kenyalang pub..
"ya bah darling, kamu tak pernah ke sini kah??" tanya abby, randy geleng2 kepala..
"ofcos bah yang laki2 tak pernah pergi sini bah abby, mereka cuma pergi tempat yang banyak2 amoi saja bah" kata ira..
"tapi orang kata best bah ni pub... saya pun tak pernah masuk" kata tony...
"hai guys... boleh kami bantu??" tanya orang yang jaga tangga naik ke atas kenyalang pub...
"it ok... kami masih cakap2 dulu,nanti kami naik ya ensom boy" jawap abby..
"alright girl... have a fun... " kata lelaki itu..
"abby!!" kata randy, andy dan robert serentak..
"what?? dah memang kenyataan bah dia ensom, korang yang jeles tu.. what ever lah come ladies.. let's party..." kata abby naik tangga... diikuti geng2 amoinya.. kecuali si ira saja yang dh jadi mummy..
"what the???" kata andy bila melihat mereka abby sudah naik dulu...
" it safe to be here bro??" tanya robert
"entah lah" jawap randy sambil angkat2 bahu... lepas tu mereka semua naik...
"what the hell???" kata robert... bila mereka sampai diatas.. penuh dengan asap rokok, susah mahu tengok muka2 orang disana...
"where our ladies??" tanya randy...
"tu mereka kat hujung, omg!! baru kita tinggal sekejap sudah ada tu yang kacau ni memang ada yang pulang pakai make up tebal2 nanti..." kata tony bila melihat ada beberapa orang lelaki mendekati amoi2 mereka... tanpa membuang masa mereka terus berjalan menuju ke table mereka abby..
" sorry bro they are our lady..." kata randy geram tengok abby boleh2 dia layan tu laki2 sengaja lah tu nak buat saya jeles kata randy dalam hati...
" oppss... sorry ensom boy our boy.f sudah sampai" kata elisya.. andy memandang elisya dengan jelingan maut menusuk jantung...
" belum sampai 15 minit korang dah gatal layan lelaki lain hah??" kata randy sambil tarik telinga abby..
"aduh..aduh.. jangan macam ni bah sakit, kami ingat korang tak mau ikut lepas tu pergi balik, tu lah kami cari pasangan kat sini" jawap abby dengan muka tak bersalah.. randy terus memeluk abby dari belakang geram dengan kata2 abby tu,
"siap kamu malam ni saya kerjakan nakal sangat kan" bisik randy ke telinga abby dan terus gigit manja telinga abby... abby ketawa geli..
"ouh.... sweetnya macam mau pengsan bah saya abby tengok kamu dua" kata wendy semua ketawa kecuali robert, abby perasaan tengok muka robert tak ceria macam dulu2, dari tadi asyik diam saja..
"apa kamu sudah bencikan saya kah rob my ufo??" kata abby dalam hati sambil memandang robert bila mata dia dan robert saling jumpa, abby terus memandang ke arah lain takut ketahuan..
malam tu mereka minum banyak sangat kecuali abby sebab randy tak suruh dia minum banyak mungkin masih trauma pasal kat UK kot...
"berapa banyak sudah kita minum ni?? tanya john bila dia mulai merasa pening2 dan ira pun sudah mabuk asyik jerit2 je ikut orang menyanyi...
"ini yang ke 3 ctn sudah, kenapa mau beli lagi kah??" tanya tony..
"order saja bro ni giliran saya bayar " kata randy sambil memeluk abby, tony terus angguk2 kepala..
YOU ARE READING
Love is about trust 2
RomansaAbby sudah bangun dari koma dia selama 2 bulan.. kehidupan abby dihadiri malaikat kecil yang bernama catarina... siapakah catarina?? Dapat kah abby menemui cinta sejati nya?? #sambungan dari love is about trust (1)