chapter 17

160 10 0
                                    

Love is abour trust 2
By Qumangmau
Chapter 17

"ulang setiap berkataan yang saya sebutkan nanti" kata Father..

"I ROBERT LEONARD FRANCIS take you HELINA NATASHA WILLIAM to be my wife. I promise to be true to you in good times and in bad, in sickness and in health, I will love you and honor you all the day's of my life..."

"I HELINA NATASHA WILLIAM take you ROBERT LEONARD FRANCIS to be my husband i promise to be true to you in good times and in bad, in sickness and in health, i will love you and honor you all the day's of my life

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"I HELINA NATASHA WILLIAM take you ROBERT LEONARD FRANCIS to be my husband i promise to be true to you in good times and in bad, in sickness and in health, i will love you and honor you all the day's of my life.." semua bersorak gembira... saudara-mara yang hadir semua happy dengan perkahwinan robert dan helina... ada yang sedih juga sedih dalam gembira...

 ada yang sedih juga sedih dalam gembira

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"saya happy bah sama kamu dua.. abg kamu jaga ni kak helina bagus2 kalau kamu buat dia menangis saya tumbuk kamu nanti" kata abby semasa mereka di hotel majlis perkahwinan robert dan helina.. pagi tadi mereka di gereja dan sebelah malam pula di hotel...

"mana ada saya kasih nangis dia... malah saya kasih happy dia sampai dia sendiri boring nanti tu" kata robert ketawa kecil helina senyum2 malu..

"oh... helina robert ni memang romantik tau jaga2 lah kamu nanti takut kena kening manis nanti sebab sweet dia tu" bisik abby tapi masih boleh didengar oleh robert..

"ehem.. ehem... sudah2 lah tu mengejek orang baby.. yang kamu ni nakal sangat kenapa?? kacau daun orang baru kahwin bah nanti tu helina lari sebab kamu kacau dia" kata randy dari belakang...

"eeee... sibuk bah kamu ni... pergi sana kamu jauh2.." kata abby pada randy...

"eleh... malu lah tu.. kamu ni asyik kacau saya kamu dua bila pula jangan lama2 nanti ada lagi yang lari macam dulu" kacau helina... helina dan robert sama2 ketawa.. abby senyum2 randy tersengih-sengih sambil mengaru kepala nya yang tak gatal...

"jangan tanya saya helina ni tanya adik ipar kamu ni.. abg dia robert sudah pun kahwin tak tahu dia tunggu siapa lagi" kata randy...

"saya tunggu orang asing datang lagi turun dari pluto... saya tak mahu lah sama ni hulk.." kata abby terus lari...

Love is about trust 2 Where stories live. Discover now