Teljes név: Chae HyungWon
Született: 1999.01.15.
Magasság: 181 cm
Jellemzés: Szürke kisegér. Visszahúzódó természete miatt senki sem barátkozik vele, amit ő nem is nagyon bán. Apjával él együtt, akit még csak nem is érdekel különösebben. Anyja meghalt egy autóbalesetben.
Teljes név: Lee HoSeok
Becenév: Wonho
Született: 1998.03.01.
Magasság: 178 cm
Jellemzés: Nagykanállal falja az életet. Szüleivel nem ápol tökéletes kapcsolatot, mégis elviseli, ha félévente egyszer láthatja csak őket. Mivel rengeteg pénzük van, nem fél ezt kihasználni és persze csak egy szavába kerül, máris megkaphat bármit, amit csak akar. A Monsta nevezetű csapat tagja, ami belőle és a legjobb barátaiból áll. Ők 6-an a suli nagymenői, szív- és persze liliomtiprói is. Szinte nincs olyan lány vagy srác az iskolájukban, aki ne fordult volna már meg legalább egyikőjük ágyában. Azonban komolyabb kapcsolata még sosem volt és nem is tervez, mert nem hisz a szerelemben.
Teljes név: Son HyunWoo
Becenév: Shownu
Született: 1998.06.18.
Magasság: 181 cm
Jellemzés: Inkább csendes megfigyelő a csapatban, de nagyon gondoskodó. Neki mindenki kiöntheti a szívét, bármivel lehet hozzá fordulni.
Születési név: Yoo Kihyun
Becenév: Kihyun
Születési idő:1998.11.22.
Magasság: 176 cm
Jellemzés: Ő a csapat anyukája és egyben a szerelmi tanácsadója is. Boldog kapcsolatban él Minhyunk-kal, a hiperaktív és elég perverz csapattársával.
Név: Lee MinHyuk
Becenév: MinHyuk
Születési idő: 1998. 11.03.
Magasság: 178.8 cm
Jellemzés: Igazi hiperaktív személyiség, aki bármilyen hülyeségben benne van, nem fél kimutatni gyerekes énjét. Kihyun párja, akivel szemben domináns.
Teljes név: Lee JooHeon
Becenév: Jooheon
Született: 1999.1.06.
Magasság: 177 cm
Jellemzés: A 2. legfiatalabb tag a csapatban, eggyel a többiek alatt jár Changkyun-nal, akivel nagyon szoros kapcsolatot ápol. Imád aegyozni, amivel mindenkit sikerül elkápráztatnia.A lányok csak úgy bomlanak érte, azonban ő már másra vetett szemet...
Teljes név: Lim ChangKyun
Becenév: I.M
Született: 1999.10.26.
Magasság: 175 cm
Jellemzés: Ő a legfiatalabb a baráti körében, Jooheon osztálytársa. Mindenki meglepődik, amikor kiderül, hogy milyen fiatal, de a személyisége mennyire érett.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Őszinte érzések, Hazug szavak...[Szünetel]
Fanfic„Hyungwon-nak borzasztó élete van, Hoseok-nak egy szavába sem kerül, mindent megkaphat, amit csak akar. Hyungwon csak az apjára támaszkodhat(na), Hoseok-nak ott van mind a két szülője. Hyungwon kitűnő tanuló, de tornából felmentése van, Hoseok síkhü...