Nem hittem volna...

387 26 2
                                    

Sziasztok!

Soha nem hittem volna, hogy valakitől is kihívást fogok kapni... de megtörtént! Életem első ilyen fajta megmérettetését Fucking_Anonym -tól kaptam. Ezúton is köszönöm! <3

 Ezúton is köszönöm! <3

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Nyah, akkor...
1. Elvégezve!
2. I. Nem ez az első fanfic, amit írok, de ez az első, amit publikálok!
    II. A legeslegelső fanficemet a BTS -el írtam, és enyhén szólva is katasztrofális, ha most olvasom vissza!
    III. Először rá se bírtam nézni a yaoira... De ez természetesen mára teljesen megváltozott és szinte nehezemre esik hetero fanficet írni/olvasni!
    IV. Asszem mindenki tudok mindenkivel shippelni, ha arról van szó!
   V. Ha nem gyorsan hozom a részeket, az azért van, mert lusta vagyok... Ihletem az van bőven!
   VI. A szekrényem mélyén szerintem vagy 50 elkezdett/befejezetlen fanfic van... Amiket lehet, hogy egyszer majd folytatok!
   VII. Ha nem szed rá a barátnőm (xPARKxSEMINx), akkor valószínűleg sosem publikáltam volna egy fanficemet se!
   VIII. Igyekszem minden fanficembe nem sablonos történéseket megírni, de nagyon nehéz és nem is mindig sikerül!
   IX. Szerintem sosem lennék képes kinyírni a karaktereimet, főleg nem a főszereplőket!
   X. Nem magyarországi vagyok.
   XI. Turizmus szakon tanulok. Miután lediplomázom belőle, szeretnék Magyarországon tanulni, valamilyen koreai-nyelvtanfolyamon a barinőmmel!
   XII. Wonho-s ombre hajat szeretnék csak hosszúban!
   XIII. Minimum 15 lyukat a fülembe és kb. 10 apróbb tetkót is szeretnék...
3. Igenis kapitány!
4. Szerintem bőségesen belefértem!
5. Teljesítve!
6. BarbyKadas
     MinHeezi
    YouraPark93
    Fenyvesi11
    Chanyeollieparkchan
    Kwutti
    _dopeking_
    fanfiction_home
    Vattacukorpanda
    exowolfalex
    hamisababa22
    anta40
    got7er
    YoruKitsune
7. Öhm... Hát én próbálkoztam!

Mégegyszer köszönöm a lehetőséget!
És persze sok sikeet ez én kihívottaimnak is!

Őszinte érzések, Hazug szavak...[Szünetel]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora