9. Get readyyyy!!!!!

151 5 0
                                    

/Anoniem\

Eindelijk ben ik aangekomen in dat rot dorpje of stadje of hoe je het ook wil noemen. Hoe zijn die twee nou hier terecht gekomen! Ach het maakt niet uit ze zijn er nu toch al geweest. Ik heb er drie gedaan en nog twee te gaan!

/Kyra\

het peper dinge dangetje is nu al twee dagen geleden. Ik en Marcus mochten niet naar school van de docent bio en onze ouders. Ik geef toe het ging gisteren nog slechter dan de dag daarvoor... Ben benieuwd hoe dat voor Marcus geweest zal zijn. Ik pak mijn mobieltje en open whatsapp.

K= Kyra M=Marcus

K: Hey mac hoe gaatie?🦄🙃

M: Hey Kyra het gaat al beter dan gisteren....🤒💕

K: was het zo erg!!!!😱

M: HET WAS HELLLLLLLLLLLLL👿👿👿👿

K: Ah arme jij🙃🌸❤️

M: ja ik ben zielig 😂maaaaaaarrrr ik heb een vraagje.............................😏😏😏

K: jaaaaaaaaaaaaaaa??????????????😍

M: Ik ben bijna helemaal beter en🙏🏻🙏🏻

K: Ik ga je echt geen tromroffel geven ofzo hoor😒😒

M: Ah jammer daar was ik juist op uit....😫
M: In ieder geval er is een kermis in trofors en ik vroeg me af of je miss mee wilde... Chan en Tinus gaan natuurlijk ook mee dus als je je goed genoeg voelt..........😍🙏🏻🤔💗

K: OMG IK HOU CAN DE KERMIS!!!!!!!😍❤️🎠🎠🎢🎢🎢
K: Maar voel jij je wel goed genoeg?

M: Ik zet me er wel overheen😅

K: Weet je het zeker?🤷🏼‍♀️

M: Yup I do.....

K: Keeeeee hoelaat spreken we af?

M: Om 12 uur.... see ya bij ons huis okiiii?

K: TJOT DANNNNNN👋🏻👋🏻👋🏻😍😍😍😍

M: BYEEEE🎠💗

Ik glimlach naar mijn scherm. Snel Chanel moet hier heen komen wat moet ik aan!!!! Hoe moet ik mijn make up doen!! Oh kijk nou ze belt me....
C: Chanel K: Kyra

C: KYR DIE JE F**NG DEUR OPEN!!! WE MOETEN KLEDING UITKIEZEN EN MAKE UP DOEN EN IK MOEEEEETTTTTT JE HAAR DOEN!!

K: "Oké ik kom er aan. We moeten echt iets leuks hebben. Ik ben wel benieuw hoe het met maccie gaat."
Ik loop naar beneden en doe de deur open.
"Want ik maak me nogsteeds zorgen en ik praat nogsteeds met je via de telefoon terwijl je voor me neus staat!
Ik grijns en hang op. "KYYYRRRRRR!!!" Ze vliegt me om de hals! "Chan wacht niet doen!!" Roep ik nog maar het is al te laat ze springt op mijn rug en we vallen op de grond. "Kyra hier hebben we toch geen tijd voor! Jij moet er perfect uitzien als je Marcus onder ogen komt, dus geen trainingspak vandaag Kyr!" Zegt ze lachend. Terwijl ze me keurend bekijkt. Ik sta hier in mijn trainingspak met een slordige knot. Ze heeft gelijk ik zie er vreselijk uit. "Leef je uit!" Zeg ik zuchtend. Chanel begint helemaal te springen. " YEEEEAAAAAAHH!!" Roept ze uit.

'Skip omkleden......'

Dit is het setje dat ik voor Chan heb uitgekozen!

Dit is het setje dat ik voor Chan heb uitgekozen!

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
ExchangedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu