14. Op naar parijs!!

158 8 8
                                    

/Marcus\
Het concert in Nederland is nu al een paar dagen geleden en het was het beste concert dat ik ooit heb gehad! Het duurde een eeuwigheid voordat we Kyra en Robin uit elkaars knuffel los konden maken. We zijn ondertussen al in Finland en gaan morgen naar... PARIJS!! Kyra houd er maar niet over op dat ze niet kan wachten. Parijs is haar lievelings stad. "Kom op schiet eens op daarbinnen!" Schreeuwt Martinus terwijl hij op de badkamerdeur bonkt. Chanel en Kyra zijn al super lang in de badkamer. "Rustig maar Tinus we zijn al klaar." Chanel doet grijnzend de deur open. Kyra gaat op haar bed zitten. We moeten vandaag best lang in het vliegtuig dus heeft ze dit aan.

Ik ga naast haar zitten en Chanel komt ook aangelopen in haar badjas

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik ga naast haar zitten en Chanel komt ook aangelopen in haar badjas. "Ho wacht heb je soms helemaal niks gedaan terwijl je in de badkamer was?!" Schreeuw ik verbaasd uit. Chanel lacht. "Oh echt wel!" en ze trekt haar badjas uit.

 "Oh echt wel!" en ze trekt haar badjas uit

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"superleuk Chan!" Zegt kyra blij. Tinus komt uit de badkamer. "Misschien moeten we onze koffers maar eens inpakken de chauffeur is er in vijftien minuten!" Zegt hij terwijl hij naar de kast loopt. "WHUT!!" Roepen Kyra en Chanel uit. Kyra springt op en rent naar haar kast. Zodra iedereen klaar is gaan we naar de lobby van het hotel. "Nou dat werd tijd!" Leo komt naar ons toe gelopen. Zijn haar zit helemaal door de war en hij ziet er uit alsof hij bijna niet geslapen heeft! "Je ziet er uit als een lijk." Zegt Kyra terwijl ze naar hem toeloopt en hem een knuffel geeft. "Inderdaad is alles wel oké?"vraagt Chanel terwijl ze haar hand door zijn haar haalt. Charlie komt aangelopen. "Hij overleeft het wel." Zegt hij glimlachend. "Wat Leo ook heeft Emma heeft het ook." Zegt Eric. "Emmie." Ik loop naar haar toe en geef haar een knuffel. "Maccieeee." Zegt Emma best zacht en ze is heel erg bleek. "Hoe dan ook jullie gaan allebij rustig aan doen de komende dagen." Zegt Martinus terwijl hij Emma een knuffel geeft. "Jongens. We gaan." Ik sla mijn armen om Kyra heen. "We gaan eindelijk naar Parijs ma cheri." Zeg ik en geef haar een zoen op haar wang. "Ja eindelijk mon amour." Zegt ze en ze geeft me een zoen.

/Kyra\
We stappen de auto uit en staan voor de ingang van het vliegveld van Helsinki. Bij het pad hebben ze hekken neer gezet en dat is maar goed ook want het staat helemaal vol met fans. "OMG MARTINUS!!!" "AAAAAAAHHH CHARLIE!" "OMG MAC BARS!!!". "Ga maar naar je fans maar als nog iemand anders je zoent gaan er dode vallen!" Zeg ik. Hij lacht en loopt naar de hekken. Chanel geeft Martinus een zoen en hij loopt ook naar de hekken toe.
Ik en Chan lopen naar Leo. Charlie is al naar het hek gelopen. "Gaat het?" Vraagt Chanel aan Leo en legt haar hand op zijn schouder. Hij kijkt op en glimlacht zwak. Hij is nog bleker dan vanochtend. "Het gaat wel." Zegt hij glimlachend. "Ik ga maar een naar de hekken." Ik knik en hij loopt weg. "Nou en toen waren we nog maar met zijn tweeën!" Zegt Chan lachend. Ik lach en geef haar een knuffel. "OMG DAT ZIJN CHANEL EN KYRA!" Ik en Chanel kijken verbaast om. Een groep schreeuwende meisjes wijzen naar ons. Ik sla mijn arm om die van Chanel. "Nou mijn mede ster laten we onze fans maar gaan begroeten." Zegt Chanel op bekakte toon. We lachen en lopen naar de hekken toe. "Hey girlzzz!" Zeggen ik en Chanel tegelijk. "OMG jullie kunnen echt geweldig zingen mogen we op de foto?!" Zegt een van de meisjes. "Tuurlijk doen we een groeps foto?" Vraag ik. Iedereen stemt in en we maken een groepsfoto. "Uhm... Kyra?" Ik hoor een hele onzekere stem en draai me om. Ik zie een meisje twijfelen om iets te zeggen. "Hai! Riep je me?" Vraag ik glimlachend. "Uhm ja.. Uhm nee ik." Stamelt ze. "He het is oké ik bijt niet hoor." Zeg ik lachend. Ze lacht. "Ik heb dit voor jou en Marcus gemaakt." Zegt ze en geeft me een tekening. "Ik hoop dat je hem mooi vind." Zegt ze. Ik kijk naar de tekening die zoooo mooi is. "Ik vind hem niet mooi. Ik vind hem GEWELDIG!" Zeg ik terwijl ik haar een knuffel geef. Er verschijnt een lach op haar gezicht. "Ik teken zelf ook heel graag maar zo mooi kan ik het niet!" Zeg ik terwijl ik mijn telefoon pak en een paar foto's van mijn tekeningen laat zien. "Ik ben er zo blij mee!" Ga ik door. "Laten we een foto maken!" Ze kijkt me ongelovig aan. "Echt?" Zegt ze. Ik ga naast haar staan en maak een foto. "Eigenlijk moet Marcus hem ook zien." Zeg ik. Ze kijkt me vragend aan. "Hoe heet je eigenlijk?" Vraag ik. "Roos." Zegt ze. "HEY MAC MOET JE ZIEN WAT ROOS HEEFT GEMAAKT!" Roep ik zodat hij het kan horen. "Wat is er?" Vraagt Mac en ik geef hem de tekening. "Wow heb jij die gemaakt?" Vraagt hij. Roos knikt. We praten nog wat en maken een foto. Chanel loopt weer naar me toe. "We krijgen het nog druk Kyr!" Zegt ze lachen en pakt mijn hand.

'Skip tot in de gate.'

"We kunnen het vliegtuig in!" Zegt Charlie we staan op en ik pak mijn tas met spullen die ik heb achter gehouden voor in het vliegtuig. We gaan het vliegtuig in. In een rij zitten Martinus, Chanel en Charlie. Ik, Marcus en Leo gaan er achter zitten, ik ga tussen Leo en Mac in zitten. Even later vertrekt het vliegtuig. Ik pak mijn boek van Mel Wallis de Vries 'Pijn' ik woon dan wel in Noorwegen maar zij blijft mijn favo schrijver! Opeens begint Leo zo hard te hoesten dat ik er gewoon van schrik! "Leo!" Zeg ik bezorgd. Ik leg mijn hand op zijn voorhoofd. "Je voelt warm aan." Ik sla mijn arm over zijn schouder. "Probeer maar gewoon te gaan slapen." Zeg ik. Hij knikt, legt zijn hoofd op mijn schouder en sluit zijn ogen. Als ik omkijk naar Mac zie ik hem wegkijken. "He Mac niet jaloers zijn." Zeg ik glimlachend. "Waarom zou ik jaloers zijn je bent mijn vriendin!" Zegt hij glimlachend. Hij komt dichter bij me zitten. Want tja ik kan me niet verplaatsen met Leo zo. Ik leg mijn hoofd tegen Marcus zijn borst en doe mijn ogen dicht. "Goodnight princces." Zegt Mac en geeft me een kus op mijn haar. "Goodnight prince charming." Antwoord ik en ik val in slaap.

HEY UNICORNS! ❤️❤️🦄🦄🦄👗👗👗Het is al even geleden dat ik iets heb geüpload maar hier is het! 😍😍Ik weet het hoofdstuk is best saai😴😴 maar nii blamen. Het volgende hoofdstuk word beter ik beloof het!💗💃💋💝📖💁🏼
So Ciao and stay happy!!💝💁🏼🙈🙈🦄🦄❤️❤️

ExchangedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu