/Martinus\
Oké daar gaan we dan. "Ik had vroeger hart klachten en toen het een tijd steeds slechter ging zeiden ze dokters dat het me misschien fataal kon worden. Niemand weet het behalve jullie en mijn ouders. Ik wilde het je niet vertellen want ik was bang dat je me niet leuk zou vinden." Zeg ik terwijl ik naar de grond kijk. Ik voel opeens een paar armen om me heen. "Oh Tinus het spijt me zo!" Zegt Chanel. "Het is niet jou schuld." Zeg ik terwijl ik mijn armen om haar middel leg. "Jawel je dacht dat ik niet van je zou houden als je me de waarheid vertelde." Zegt ze half snikkend. "Ik was gewoond zo bang." Zeg ik en begin te huilen./Marcus\
Martinus begint te huilen en Chanel geeft hem een kus op zijn kruin. Ik voel dat iemand mijn had vast pakt. Ik kijk in de ogen van Kyra en glimlach naar haar. Ik weet het nog de avond dat we het te horen kregen. Martinus en ik begonnen zo erg te huilen. "Ik wil niet dat Martinus dood gaat." Had ik gezegd! Mijn moeder had me in haar armen genomen en zo zaten we met zijn alle voor heel lang. "Mac het is al goed." Kyra geeft me een knuffel. Ik had niet eens door dat ik aan het huilen was. "We moeten dit wel slim aan gaan pakken." Zegt Kyra na een tijdje. "Inderdaad Mackenzie mag het geheim niet uitbrengen." Zegt Chanel. "Maar hoe gaan we dat doen?" Vraag ik. "We moeten een geheim van haar hebben." Zegt Martinus terwijl hij zijn arm om Chanels schouder heen slaat. "Maar waar verbergt een meisje als Mackenzie haar geheimen?" Zegt Kyra. Als ze dat heeft gezegt voel ik de trilling van mijn telefoon. "Uhm Mackenzie is niet de enige waar we ons zorgen over moeten maken." Zeg ik verbaasd. Iedereen kijkt me vragend aan en ik laat mijn telefoon zien. "Hey maccie. Ik dacht je wil vast dat wen meisje dat jou waart is je appt en niet iemand als Kyra❤️💋 dus en kenzie hebben nagedacht en dachten jullie kunnen vast wel like een leuke vriendin gebruiken😏💃🏼🖤 Me and me amiga hebben onze manieren om jullie wel op een goed idee te krijgen💁🏼♀️💋 we geven jullie tot na de eerste week dat jullie weer op school zijn💁🏼♀️💙💛 xxx Destiny oh ja en nog een dingetje kenzie kent Tinus zijn geheim niet. Ik houd me aan mijn woord!🎁🤩 " leest Chanel hard op voor. "Oké notitie aan mezelf 'zodra ik in Noorwegen ben destiny's kop van haar romp af trekken!' " zegt Kyra terwijl ze gaar armen over elkaar slaat. "En wat bedoelt ze met ik houd me aan mijn woord?!" Vraagt Martinus aan me. Oh God... "Nouuuu.. Op een of andere reden kwam Destiny er achter wat er met je was. Ze vertelde het me en toen was ze nog aardig dus beloofde ze me dat ze het niet zou doorvertellen." Zeg ik in een adem. Martinus kijkt me met open mond aan. "Waarom vertelde je het me niet!" Roept hij verontwaardigd uit. "Jongens!" Roepen Kyra en Chanel tegelijkertijd. "We kunnen nu toch niets doen dus laten we maar genieten van de laatste weken tour!" Zegt Kyra. Ze heeft gelijk zoals gewoonlijk. Ik en Tinus knikken allebij. "Hey ik moest doorgeven dat we over twee uurtjes uit eten gaan!" Zegt Charlie terwijl hij zijn hoofd door de deuropening steekt. "JEZUS CHARLIE IK SCHRIK ME ROT!" Roept Chanel uit. Iedereen begint te lachen en Charlie vertrekt weer. Ik wil de bad kamer in gaan, maar Kyra en Chanel schieten snel de badkamer in! "Verdomme Kyra!!" Roep ik en ik hoor gelach. "Ik zou gaan zitten als ik jou was." Zegt Tinus tegen me. "Dit kan nog lang duren!" Ik zucht en ga naast hem zitten.'Skip een half uur.'
/Kyra\
Ik en Chanel lopen in onze badjassen de badkamer uit en Mac en Tinus rennen de badkamer in. Ik lach in mezelf. Ha jongens! Ik loop naar mijn kast en haal er een setje kleding uit. Echt het is zoooo leuk helemaal geweldig voor deze gelegenheid. (Mijn kleding)"Kijk eens wat leuk!" Zegt Chanel tegen me en ze showt haar outfit. "Super leuk!" Zeg ik enthousiast. (Chanels outfit)
"Nou wat zijn we toch weer modieus!" Zegt Marcus terwijl hij en Tinus de badkamer in loopt. "Mac je hele haar is nog nat!" Zeg ik lachend. "Weet ik!" Zegt hij. Hij rent op me af en geeft me een knuffel. "Aaaaaahh Mac niet doen je bent nog helemaal nat!" Roep ik lachend. "Gaan jullie alvast naar de anderen wij moeten ons omkleden." Zegt Martinus. Ik en Chan stemmen in en gaan naar de anderen.
'Skip nog ff (ja mensen ik ben lui!!)'
"Waar blijven de jongens nu!" Zegt Eric. "Ik dacht dat jullie er al lang over deden!" Zegt Leo waarop hij een boze blik van Chanel als antwoordt op krijgt. "We zijn er!" Roept Martinus terwijl ze naar beneden komen lopen. "Dat werd tijd!" Zegt Charlie. De jongens zien er goed uit!
(Marcus zijn outfit)(Martinus zijn outfit)
"Je bent prachtig." Zegt Marcus, terwijl hij me aanstaart. "Dankje maccie!" Zeg ik en geef hem een knuffel. "Zal ik u begeleiden naar de taxi?" Zegt hij met een nep accent. Ik lach en geef hem mijn hand.
'Skip rest van de avond tot in de nacht.'
/Marcus\
Ik word midden in de nacht wakker en ren naar de badkamer. Ik weet niet wat ze met dat eten hebben gedaan maar het is niet goed! "Mac alles oké?" Hoor ik Kyra vragen. Ik steek mijn duim op want praten gaat even niet lukken. Ze haalt een glas water en geeft het aan mij. "Gaat het weer?" Vraagt ze. Ik knik. Ze helpt me opstaan en we lopen weer naar de slaapkamer. "Het gaat echt weer goed Kyra je kan makkelijk weer gaan slapen." Zegt ik met een schuine glimlach. "Ik blijf toch liever nog even bij jou." Zegt ze terwijl ze naar de grond kijkt. "Heb ik je wakker gemaakt?" Vraag ik. Ze schud haar hoofd. "Was het weer die nachtmerrie?" Ze knikt. Ik wist het. "Je mag er wel bij komen liggen hoor." Zeg ik tegen haar en ze komt in mijn bed liggen. Ik merk dat ze weer in slaap valt. Ze is zo mooi als ze daar zo vredig ligt. Nu gaat het al helemaal weer beter en ik val langzaam in slaap.Heeyyyyyyyy peeps!❤️💃🏼
OMG OMG OMG HET NIEUWE LIEDJE REMIND ME IS UIT!!!!!😱💜🤩 en ik heb van het weekend het meest schattige ding ooit gezien. Ik zit op dansen en had een uitvoering en toen zag ik met de generale super kleine meisjes van 6 fzo dansen op dance with you😍😍😍🖤🖤🖤💃🏼💃🏼💃🏼💃🏼💃🏼💃🏼🤩❤️❤️❤️❤️🤩🤩 te fucking schattig!
In iedergeval hopelijk vonden jullie het hoofdstuk leuk want ik had weer super veel plezier in het schrijven💋💙♈️🖊🖋
ciao and stay happyyyyyyyy🦄🦄😎🎉
JE LEEST
Exchanged
Fanfictionheel kyra's wereld staat al op instorten als haar vader en zusjes omkomen in een auto ongeluk. En dan moet ze ook nog gaan verhuizen naar Noorwegen. Ze moet alles wat ze nog heeft achterlaten. Haar beste vriendin, haar sociale leven, de gym en de st...