12. Back in Holland!!

145 5 1
                                    

/Chanel\
"Good morning sunshine." Als ik mijn ogen open doe kijk ik in de ogen van Martinus. "Good morning." Zeg ik terwijl ik me uitrek. "Moet je kijken." Zegt hij zacht. Ik kijk in de richting waar hij naartoe wijst en zie Kyra en Marcus samen in bed liggen slapen. Marcus heeft zijn arm om Kyra heen geslagen en Kyra houdt zijn hand vast. "OMG wat schattig!" Zeg ik zacht. Ik pak mijn telefoon en maak een foto. "Laten we ze nog maar even laten slapen." Zegt Tinus. "Goed idee. Die twee moet je niet wakker willen maken." Zeg ik en we gaan stilletjes de kamer uit. Zodra we de deur van de kamer dicht hebben gedaan komen Leo en Charlie aanlopen. "Hey we wilde jullie net wakker komen maken." Zegt Charlie. "Ho wacht Kyra en Marcus wakker maken? Schaf maar alvast een bunker aan!" Zegt Tinus lagend. "Is het dan zo erg?" Vraagt Leo. "Je moest eens weten!" Antwoord ik. We lopen naar de kamer van de ouders van Tinus. We kloppen aan en er word meteen open gedaan door Emma. "Good morning sweety!" Zeg ik terwijl ik haar een knuffel geef. "Goede morgen." Zegt Emma vrolijk. We lopen naar binnen. "Hey pap." Zegt Tinus. "Hey Tinus, waar zijn Kyra en Mac?" Vraagt  Eric. "Die hebben we laten slapen." Zeg ik. "We hebben een foto!" Ik pak mijn telefoon en laat de foto aan Eric en de andere zien! "AAAAAAAAAWWWWWHHHHH SCHATTIG!" Zegt iedereen. "Wat is er schattig?" Kyra en Marcus komen nog half slapend de kamer uit lopen. "Dit!" Zeg ik grijnzend en laat de foto zien. "CHAN JIJ DOMME ZEEOREO WAT DAN OOK!" Roept Kyra. "Nu staan we gelijk!" Roep lachend. "Laten we maar gaan inpakken. Onze vlucht naar Nederland vertrekt zo!" Zegt Leo. Niemand komt in beweging. Leo zucht. "Als we nog tijd over hebben kunnen we langs Starbucks!" Ik en Kyra sprinten naar onze Kamer en gooien al onze spullen in onze koffers. "Dat is niet taktisch." Zegt Martinus lachend als hij met Marcus binnen komt. "Wacht maar af!" Zegt Kyra. "Chan help even!" Zegt ze terwijl ze op haar koffer gaat zitten zodat hij dicht kan. Ik loop naar haar toe en doe haar koffer dicht. "Dankje honey!" Zegt ze. "Graag gedaan hopeloos kindje!" Zeg ik terug en geef haar een knuffel.

/Marcus\
Ik word wakker in Kyra's bed. He er is niemand anders in de kamer! "Wakker worden Doornroosje!" Zeg ik zacht terwijl ik een beetje aan haar arm schud. "Ik ben geen Doornroosje zij werd wakker gemaakt met een kus." Zegt ze met een schuine glimlach. "Wat doe jij in mijn bed eigenlijk?" Vraagt ze. Ik begin te blozen. "Nou.. Uhm.. H-Het leek a-alsof je..." begin ik. "Het maakt niet uit. Laten we de anderen maar gaan zoeken." Zegt ze lachend. Ik knik. Ze gaat naar de badkamer en kleed zich om ik plof op mijn bed neer. Hoe moet ik haar ooit vertellen wat ze voor me betekend. "Is er iets?" Kyra komt naast me op het bed zitten. Ik knik. "Laten we maar naar mijn ouders gaan daar is de rest vast al." We lopen de kamer uit en zien iedereen in de hal staan. "AAAAAAAAAWWWWWHHHHH SCHATTIG!" Roept iedereen maar. Niemand heeft door dat wij hier staan.  "Wat is er schattig?" Vraagt Kyra. "Dit!" Zegt Chanel grijnzend en laat de foto zien. "CHAN JIJ DOMME ZEEOREO WAT DAN OOK!" Roept Kyra. "Nu staan we gelijk!" Lacht Chanel. Martinus komt naast me staan. "Wat deed jij in haar bed?" Vraagt Tinus. Ik leg alles uit. "Vertel het haar anders in Nederland!" Zegt Martinus. "Maar ik weet niet hoe!" Zeg ik terwijl ik naar de grond kijk. "We verzinnen wel iets in het vliegtuig. Kom we gaan naar onze kamer." Zegt Tinus. We lopen onze kamer is en Tinus stoot me aan. "Dat is niet taktisch!" Zegt hij grijnzend. "Wacht maar af!" Antwoord Chanel koppig. Ik loop naar de jast en haal al mijn kleding er uit. "Hulp nodig?" Ik kijk in de fonkelende ogen van Kyra. "Graag." Zeg ik glimlachend.

'Skip inpakken we zijn in het super leuke vliegtuig!!'

/Kyra\

Ik ben heeeeeeeeelllll erg moe. Iedereen slaapt in het vliegtuig behalve ik Mac en Tinus. Ik heb mijn ogen dicht. "Kom op Mac je moet het gewoon zeggen." Ik hoor dat het Martinus is. "Ja vast!" Oké dat is Mac. Ik doe alsof ik slaap en luister. "Wat moet ik doen gewoon op Kyra aflopen n zeggen he ik vind je al leuk sinds de eerste keer dat ik kei hard tegen je aanliep en wil je nu mijn vriendin worden?!" Zegt hij. Ik voel dat mijn wangen rood worden. "Ga nu maar slapen het vliegtuig land morgen ochtend pas." Hoor ik Martinus zeggen. Wauw Marcus vind me leuk ik begin te glimlachen en val in slaap.

'Skip tot in hotel!'

/Marcus\
"Laten we naar Tisimo gaan!" Zegt Chanel. "JEEEEEEEJJJJJ ROBIN MEETEN!!!" Roept Kyra uit. Ik en Martinus hebben besloten dat ik het haar vandaag moet vertellen. We gaan naar de auto. Het is ongeveer een half uurtje rijden naar de ijstent.

'Skip autorit.'

We stappen de auto uit en staan voor een best wel grote zaak. "Kyra?" We draaien ons om en er komt een meisje met zwart middellang haar aangelopen. "ROBIN!" Roept Kyra en ze rent op haar af en geeft haar een knuffel. "Wat leuk je eindelijk eens in het echt te zien!" Zegt Robin. "Ik kon niet wachten je te ontmoeten!" Gaat Kyra verder. "Chan, Leo, Charlie dit is Robin. Robin dit zijn." Zegt Kyra terwijl ze naar ons toe loopt. "Chanel, Leo en Charlie." Zegt ze en geeft Chan een knuffel. "Leuk je te ontmoeten!" Zegt Leo. "Dankje ook leuk jou te ontmoeten!" Zegt Robin "Hey Robin!" Zegt Tinus. "Hey Martinus Hey Marcus lang niet meer gezien." Zegt Robin tegen ons. Robin zat natuurlijk bij ons in de klas voor Kyra en Chanel. "Inderdaad." Zeg ik. "Laten we een ijsje gaan halen!" Zegt Chanel enthousiast. We lopen naar binnen. Robin besteld aardbijen ijs, Chanel chocolade, Tinus hazelnoot, Leo vanille, Charlie bubblegum en ik en Kyra nemen allebei oreo. "Aaaaahh wat schattig jullie hebben de zelfde smaak." Zegt Robin. "Jij begrijpt het!" Zegt Chanel terwijl ze haar arm om Robin heen slaat. Ik vind het fijn dat die twee het zo goed met elkaar kunnen vinden maar dit word wel echt irritant. "OMG DAT ZIJN MARCUS EN MARTINUS EN BARS EN MELODY!!!" Voor ik het weet staan ik, Leo, Charlie en Tinus midden in een groep meiden. Ik kan Kyra, Chanel en Robin niet meer zien. "OMG mag ik een handtekening." Vraagt een meisje. "Ik wil heel graag op de foto met je!" Zegt een ander meisje terwijl ze aan mijn arm trekt. "Hey Marcus." Ik draai me om en er komt een meisje op me afgelopen met veel te veel make up op! Ze pakt me bij mijn shirt en duwt me tegen de muur. "He laat me los!" Zeg ik terwijl ik weg probeer te komen, maar het lukt niet. "Chill. Je gaat het vast leuk vinden!" Zegt ze grijnzend. Ik probeer me nog te verzetten maar het is al te laat. Ze drukt haar lippen op de mijne. Ik duw haar weg en zie Kyra achter haar staan. Oh nee. Ik pak haar hand maar ze schud hem los en rent huilend weg.

/Kyra\

Het ene moment staan ik en Marcus nog naast elkaar en het andere moment staan Marcus en Martinus en de andere boys midden in een horde meisjes. "Kyra.." Chanel stoot me aan met haar elleboog. Ik kijk haar aan en ze beweegt haar hoofd in de richting van een meisje dat komt aanlopen. KUTTTTTT DAT IS TIFFANY!!! "Hey girls wat leuk jullie weer te zien!" Zegt ze O zo vriendelijk. Als ze een stap dichterbij doet doe ik meteen een stap achter uit. "Ik weet niet waarom je nu aardig doet maar we trappen er niet in!" Zegt Chanel. "Chill Vicky. Ik wil alleen weten... OMG MARCUS EN MARTINUS! Zij zijn zooooo leuk!" Zegt ze terwijl ze snel haar make up bij werkt. "Je blijft met je poten van mijn vriendje af!" Zegt Chan fel. "Oh dus jij was het meisje op die foto..." Zegt Tiffany uitdagend. Ik pak Chanel haar arm vast voordat ze haar iets aan doet! Chanel kijkt me zwaar geïrriteerd aan maar kalmeerd al weer een beetje. "En jij... Is Marcus jou vriendje?" Vraagt ze grijnzend aan mij. Ik merk dat ik rood word. "Aha nog niet dus!" Zegt ze. "Ik zal wat lippenstift voor jou op het achterlaten kun je me niet vergeten!" Zegt Tiffany. En dab is ze opeens weg! "KYRA GA NAAR MARCUS!" Schreeuwde Chanel en ik begin door de menigte te rennen. Eindelijk ik ben bij de jongens. Als ik opkijk zie ik dat Tiffany Marcus staan te zoenen! Hij duwt haar van zich af en ziet mij staan. Ik kan het niet geloven hij heeft net staan zoenen met Tiffany! Hij pakt mijn hand maar ik schud hem meteen weer los en ren huilend weg. "Kyra wacht!" Hoor ik Mac nog roepen. "KYRA STOP WACHT!!" Ik hoor Chanel en Robin schreeuwen. Maar ik luister al niet meer.

Hey mensjes!! Weer een hoofdstukie😍❤️💗 je hebt geen idee hoe lang ik heb zitte typen vanavond!!!🙃😂🦄😻💘💜 in iedergeval enjoy and stay happy! 👑🎊🌍🌈👻😻

ExchangedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu