Druhý otec? Cože?

1.6K 72 1
                                    

,, Pane profesore?" zavolala Eli do lektvarové učebny.

,, Vzadu, slečno Prime."

Eli došla dozadu. Snape právě krájel poslední přísadu.

,, Pane profesore mohla bych se Vás na něco zeptat?"

,, Ptejte se slečno."

,, Vadilo by Vám, kdybch používala učebnu o víkendu?"

,, Proč?"

,, Pro můj projekt. Snažím se vynalézt lék na Vampirismus."

,, Nikdo to zatím nedokázal."

,, To neznamená, že to nedokážu. Vy jste se taky nezastavil, když jste vymyslel protivlkodlačí lektvar."

,, Pravda."

,, A právě teď vaříte něco podobného, i když nevím přesně co to je. Má to stejný základ."

,, Vsímavá." pochválil Snape a lehce se usmál ,, Ano vařím něco podobného. Ty chceš lék na Vampirismus a já na Lykantropii."

,, Vážně?"

,, Ano. Když nic nerozbijete slečno Prime tak tu se mnou můžete pracovat."

,, Ano! Nevadí, když začnu už teď?"

,, Ne."

Eli si z batohu vytáhla veškeré papíry na kterých měla svůj výzkum. Všechny úspěchy a neůspěchy.

,, Toho je hodně." poznamenal Snape.

,, Ano je to 1 a půl roku práce."

,, Divím se, že ještě pokračujete."

,, Chci lidem pomoci. Jo a nehcete mi tykat? A říkat jménem? Samozřejmě pouze v soukromí."

,, Mohl bych. V tom případě Elizabeth uka mi kam až jsi došla a u čeho jsi se sekla."

O 3 MĚSÍCE POZDĚJI

,, Tak jak to jde se Snapem?" zeptal se Harry.

,, Nemůžeme přijít na jednu přísadu. Shodou okolností je to ta samá. Když na ni přijdeme já vyléčím Vampirismus a profesor Snape zase Lykantropii." odpověděla Eli a dál si prohlížela knihy.

Harryho hrizalo svědomí, že to své dceři neřekl a dokonce ani Snapovi. Viděl jaký si spolu vytvořily vztah. Snape se jí otevřel a důvěřovali si. Mluvili spolu o všem. Ale Snape měl teď partnera a vypadalo to, že se spolu budou brát. Nemohl za ním jen tak dojít a říct mu ,, Hele tohle je tvoje dcera. Tu co jsi nechtěl." zničil by mu vztah a sebral by své dceři možnost poznat otce. I přes 7 let ho Harry stále miloval a štípky žárlivosti vůči Septemovi jen rostly. Nenáviděl myšlenku na ně dva a vždy ho skoro dorazilo když je viděl na chodbě si vyměňovat letmé polibky, Nenáviděl to. Jeho nenávist se vždy umírnila, když viděl jejich dceru. Byla světlem v jeho životě. Často si říkal jak jsou si podovní. Miloval svojí dceru a pro ní by udělal vše na světě.

SOBOTA

Velká síň byla skoro prázdná. Byly Vánoční przdniny a ten kdo mohl odjel. Učitelé museli zůstat a tak Eli zůstala taky. S ní ještě jeden mrzimorský a dva nebelvíři. Všichni seděli u učitelského stolu, ketrý byl upraven tak aby seděli na proti sobě. Eli seděla před Brumbálem. Vedle Brumbála seděl Harry a hned vedle něj Severus. Eli pořád hledala tu rostlinu a Snape se snažil vzpomenout koho mu Elizabeth připomíná. Harry zase přemýšlel nad tím co koupit jeho milované dceři k Vánocům. Objevil se oběd a všichni se pustili do jídla. Elizabeth si nepřítomně strkala jídlo do úst.

Eyes of SerpentsKde žijí příběhy. Začni objevovat