Za pár dní jim Brumbál oznámil, že už nadále není potřeba, aby byli ve škole a tak můžou jít domů. Všichni se s radostí balili. Jen Harrymu a Elizabeth nebylo zrovna do smíchu. Severuse si povolal nový Lord Voldemort. Nikdo netušil, kdo to je, ale jedno bylo jasné. Pokračoval v tom v čem pravý Voldemort selhal. Přivlastnil si smrtijedy, jméno a taky Voldemortův životní cíl: zabít Harryho Pottera.
" Harry,"zastavil ho Brumbál. " dneska bude schůze řádu tak na ní přijďte."
" V kolik?"
" V 7 hodin večer."
" Budeme tam."SCHŮZE ŘÁDU:
" Máme znepokojující informace, že nový Voldemort něco chystá." Začal poradu Brumbál.
" Chystá co, Brumbále?"
" Prý zjistil kde se Harry nachází a taky jeho slabinu."
" Harryho?"
" Slabinu?"
" Kde je?"
" Uklidněte se ano?! Všechno vysvětlím a další věc. Severus již nemůže nadále pokračovat ve své roli špeha. Voldemort ho odhalil. Jen tak tak unikl. Momentálně leží nahoře a Popi ho dává dohromady po kletbě, která ho zasáhla, když utíkal i s vězněm."
" Můžu se jít na něj podívat?" skočila mu do toho Eli.
" Myslím, že ano. Věřím, že budete Popi k ruce."
" Děkuji pane profesore." Poděkovala Eli, rychle vstala a odešla najít svého druhého otce.Harry se znepokojil. Jestli o něm ví tenhle nový Voldemort tak je totálně v prdeli. A ta jeho slabina bude jeho milovaná dcera.
" Brumbále kde je Harry?"
" Nebojte se. Voldemort si myslí, že je ve Finsku, ale Harry tam není."Všichni si oddechli, až na Harryho.
" Brumbále on tam, ale bydlel. Před pár měsíci se odstěhoval, ale bydlel tam." Řekl znepokojeně Harry.
" A jak to víš?" zeptal se podezřívavě Moody.
" Bydlel jsem tam asi deset let. Seznámil jsme se. Odstěhoval se měsíc přede mnou kvůli práci....alespoň myslím."
" A vy jste ho nepoznal? To nevíte, že jsme ho hledali několik let?" vyjel na něj Sirius.
" Nic mi do toho nebylo to za prvé a za druhé měl jsem malou dceru v té době a nechtěl jsem ji ohrozit."MEZITÍM NAHOŘE:
"Dobrý den Popi. Mám Vám jít pomoci."
" Ahoj drahoušku, jen pojď dál. Právě ošetřuji tu dívku, co Severus zachránil. Můžeš zatím zkontrolovat Severuse. Je ve vedlejším pokoji."
Eli na nic nečekala a vrhla se do místnosti kde ležel její otec. Došla až k Severusovi, vzala ho za ruky a pomalinku ho začala léčit svou magií." Elizabeth?"
" Tati." Zašeptala Eli a vrhla se mu do náruče.
" Eli. Je mi dobře ano? Tak neplakej."
Elizabeth se pouze víc přitiskla k Severusovi a vdechovala jeho bylinkovou vůni.
" Bála jsem se o tebe."
" Jsem v pořádku. Opravdu."
" Nevypadal jsi." Řekla a odtáhla se. Severus se posadil rovněji a Eli si sedla na kraj postele. V tu chvíli přišla Popi.
" Slečno Prime jste hotová?"
" Ano."
" Jsem ráda, že je ti lépe Severusi." Řekla Popi a zadržovala slzy.
" Já také."
" Slečno Prime mohla by jste se ještě podívat na tu dívku, kterou Severus zachránil?"
" Samozřemě." Řekla Eli. Zvedla se a šla do protějšího pokoje. Severus s Popi šli za ní. Elizabeth se sklonila nad neznámou a dotkla se jejího čela. Cizinka po chvíli otevřela oči, rychle se vymrštila a uhodila Eli. Elizabeth se zakymácela dozadu a hlavou se praštila o stůl. Neznámá se snažila utéct, ale Severus jí zastavil. Podívala se na něj se strachem v očích, pak ho obejmula a začala plakat. Popi mezitím došla k Eli a pomohla jí na nohy. Elizabeth se nechápavě podívala na Severuse a ten jí pohled opětoval. Popi došla k Severusovi.
" Neboj se nikdo ti neublíží ano?"
Neznáma se odtáhla od Severuse a pouze zakývala hlavou. Popi jí vzala za ruku a odvedla jí k posteli, kde ji usadila." Elizabeth mohla by jsi prosím se na ní znovu podívat?"
" Když mě znovu nepraští proč ne?" odvětila Elizabeth.
" Omlouvám se." Špitla neznámá.
Elizabeth k ní došla a dala jí ruku na čelo. Chvíli se soustředila a pak uvolnila svojí magii, aby doléčila to co nepostřehla Popi.
" Páni to bylo úžasné." Řekla a podívala se na Eli s úžasem v očích.
Severus přistoupil k Elizabeth a nenápadně jí pohladil po zádech. Eli se nepatrně uvolnila.
" Běžte zatím dolů Severusi. Já se už o ní postarám."
Severus naznačil Eli, aby šla s ním.Před dveřmij jí zastavil a starostlivě si jí prohlížel.
" Jsi v pořádku? Nebolí to moc?"
" Jsem ok."
Severus jí věnoval jeden pochybovačný pohled a pak si jí přitáhl do náruče.
"Mysel jsem si, že už vás nikdy neuvidím." Zašeptal jí do vlasů. Eli pouze kývla a držela se ho jako klíště.
" Tak pojď.Půjdeme dolů."
Když vešli všichni se na ně podívali.
" Severusi jsem rád, že je ti lépe." Začal hned ředitel. Sev přikývl, ale jinak nic neřekl. Posadil se vedle Harryho a nenápadně ho chytil za ruku a Elizabeth si sedla na druhou Harryho stranu.
" Co jsi zjistil Severusi?"
" Tak zvaný Temný pán našel nějakou doktorku jménem Fitzgeraldovou a křestným jménem to byla Linda."
" Co se s ní stalo?" zeptal se Harry bez vzduchu. Linda mu pomohla, když byl těhotný a pak když se Elizabeth narodila.
"Potom co jí vyzpovídal pod veritasérem jí zabyl. Nutno podotknout, že mu trvalo pět dní než jí zlomil."
" Aha." Eli se podívala na tátu. Měla Lindu ráda a teď jí bylo do breku.
" Proč byla tak důležitá Severusi. Nechápu to. Proč si dal Voldemort tu práci." Zeptal se Artur.
" Arture víš jak jsem ti říkala, že je mi to její jméno povědomé?" zeptala se Molly. " Je to, protože byla i mojí doktorkou." Řekla Molly a taky jí bylo do breku.
" Co to bylo za doktorku Molly?" zeptal se Sirius.
" Byla to něco jako gynekoložka. K této doktorce chodíte pouze a jen když chcete dítě nebo jste těhotní." Odpověděla Molly. Harry polikal o sto šest.
" To je ono? Ten důvod? Harry se pokoušel o dítě? Nebo si s někým dítě pořídili?" zeptal se Artur a podíval se na Severuse.
" Pane řediteli prosím. Tento rozhovor je jen pro nás dva." Odvětil Severus.
" To je ti podobné Srabusi. Proč nemůže vědět to co víš ty?" zavrčel Sirius.
Harry si povzdechl. Věděl, že to Severus neřekne kvůli němu.
" Seve to je dobré. Stejně to Voldemort ví a tak je to jedno." Prohlásil Harry.
" O co tu jde? Co nám tajíš Srabusi." Opět se ozval Siri.
" Ta doktorka byla osobní lékařka Harryho v době jeho těhotenství a pak mu pomáhala s jeho dcerou." Řekl Sev.
" Srabusi co to meleš." Odporoval Sirius.
" Siri je to pravda. Opravdu mi pomohla. Mně a mé dceři." Odpověděl Harry.
Dlouhou chvíli bylo ticho. Všichni se dívali na Harryho s Elizabeth.
" Harry?" zeptal se někdo.
" Ano?" odpověděl Harry. Sirius se rychle postavil a šel obejmout Harryho.
" Bože ty jsi nám dal. Kde jsi se toulal? Co jsi dělal? Proč si nám neřekl, že jsi zpět?"
" Siriusi počkej. Zpomal trochu." Snažil se ho Harry uklidnit, ale to už se všichni nahrnuli k Harrymu a vítali ho.
" Tak za prvé: to vy jste mě nepoznali a za druhé: musel jsem ochránit svou dceru, ale teď už je to jedno. Voldemort o ní ví." Jako na povel se všichni otočili na Elizabeth.
" Ehm, dobrý den. Jmenuji se Elizabeth Lili Potterová." Představila se Elizabeth. Všichni na ní ještě chvíli koukali než k ní přišla Molly.
" Vítám tě tu drahoušku. Tak se mi ukaž." Řekla a obešla Eli kolem dokola. " jsi krásná slečna. Opravdu se Vám podařila. Harry, Severusi." Všichni se teď pro změnu podívali na Molly.
" Jak to myslíš, že se povedla Srabusovi?"
" Siri, Severus je otec Elizabeth a já si nepřeji, abys ho před ní utážel." Zasáhl Harry.
"Tak tady to ukončíme. Harry nám řekne důvod proč odešel a tím to pro nás končí. Já bych vám radil, aby jste se snažili poznat nového člena rodiny. Hlavně ty Sirie. Jsi Harryho kmotr a Harry má dceru, kterou zajisté chceš poznat, aniž by jsi myslel na to kdo je její druhý otec." Zastavil je Brumbál.
" Máš pravdu." Odpověděl Sirius a podíval se na nejistou Eli.
" Teď mě tak napadá. Kde je Ron a Hermiona a zbytek Weasleyů?"
" U nás v doupěti Harry. Ron byl unavený a Hermiona zůstala s malým a Fredem doma. Ginny šla na rande. George někde lítá a zbytek je s rodinou."
" Myslíte, že bych tam zítra s Eli mohl zajít? Rád bych je viděl."
" Ale samozřejmě drahoušku. Oba jste vítáni, i vy pane profesore."odpověděla Molly a podívala se na Severuse. Ten než se zmohl na slovo přišla Popi a s ní i ta neznámá. Ta když viděla kolik je tam lidí se vystrašeně schovala za Severuse a nechtěla se ho pustit. Elizabeth píchl osten závisti. Dobře věděla, že je vystrašená, ale nemusela se sápat po JEJÍM otci.
" A Popi co pro nás máš?"
" Nic moc Albusi. Tady slečna má ztrátu paměti."
" Hmm, to je nemilé. Co ví?"
"Nic."
" Sedněte si u nás..."řekl Brumbál a nevěděl jak ji pojmenovat. "Nebojte se tady vám nikdo neublíží. Bylo by dobré kdyby jste si prozatím vymyslela nějaké jméno, abychom vás mohli nějak oslovovat."
Dívka se na něj podívala a řekla mu ať vybere za ní. Brumbál se zamyslel.
" Elizabeth vymysli nějaké jméno ty. Přece jen jste ve stejném věku a tak budeš asi lepší volbou ty. Elizabeth se na dívku podívala. Pořád byla zavěšená do Severuse. Chvíli se zamýšlela. Přemýšlela jestli jímá dát nějaké pěkné jméno jenže tu byl jeden zádrhel. Lepila se na jejího otce a tak se snažila vymyslet to nejodpornější jméno, které zná, ale také aby mohla to jméno nějakým způsobem obhájit, kdyby ho nechtěli.
" Filoména." Řekla Eli. Všichni se na ní podívali.
" Eli proč zrovna takové jméno?" zeptal se Harry, i když věděl že jeho dcera žárlí.
" No co? Filoména byla mučednice, která pomáhala lidem."
" To je skvělí nápad. Bude se tedy jmenovat Lumena což je římsky Filoména. Takže Lumeno sedni si zde u nás." Řekl šťastně ředitel. Elizabeth mu v duchu nadávala do vousatého ignoranta.Harry se pro sebe zasmál. Tohle Eli nevyšlo. Snape pouze zvedl obočí.Lumena si sedla co nejblíže k Severusovi. Elizabeth to opravdu vytáčelo, ale na sobě nedala nic znát.