Proč?

1.8K 59 3
                                    

Předchozí díl:

,, Pane Priece. Dít z magického těhotenství roste 2 krát i 3 krát rychleji. Fyzicky, inteligečně jsou vyspělí, ale emocionálně ne. Když jsou rozrušení musí cíti blízkost svého rodiče. Magicky jsou silnější a často to jsou empatové." na jeho nechápaví výraz doplnila.

,, Empat je člověk, který cítí emoce druhých a taky tyto emoce může ovlivnit."

,, Aha."

,, Opravdu vynalezla lék na Vampirismus." ozval se poprvé Snape a odešel.

Cestou do učebny OPČM Severus přemýšlel. Jestli má Poppy pravdu, tak už ví koho mu Elizabeth připomínala. Jeho matku. Obě jsou nádherné a mají vlnité černé vlasy. A Elizabethini oči jsou Harryho,to znamená, že Tate Prime je Harry Potter. A Elli je jeho dcera a on tehdy udělal chybu. Došel ke dveřím a zaklepal.

,, Vstupte." ozvalo se zevnitř.

Severus vstoupil do kabinetu a zarazil se. Elizaeth seděla na Harryho klíně a bylo vidět, že pláče.

,, Co potřebujete profesore Snape?"

,, Omluvit se za Septema a na něco se zeptat."

,, Nechci Vaši omluvu za Septema. Jestli se cítí provinile tak ať se přijde omluvit sám." řekl Harry a zamračil se při tom.

,, Já chápu, že jste teď poněkud naštavaný, ale byl bych rád kdyby jste přijal alespoň mojí omluvu."

,, A Vy se omlouváte za co?" zeptal se nechápavě Harry. Chvíli bylo ticho než se Snape zase odhodlal mluvit.

,, Za to, že jsem nepotvrdil Vaše slova na večeři.Vím, že je Elizabeth velmi výjmečná." vysvětlil Severus.

,, Aha. V tom případě se Vaše omluva přijímá." odpověděl mu Harry

,, A můžu se tedy na něco zeptat?" zkusil to znovu Snape.

,, Ptejte se." povolil Harry a měl z tohoto rozhovoru divný pocit.

,, Kolik je Vaší dceři?" vybalil to na něj Snape. Harry se trochu zavrtěl než odpověděl.

,, Proč se mě na to ptáte? Pokud vím tak si to můžete odvodit od ročníku ve kterém teď studuje. Je jí 16 pokud by jste si to opravdu nedokázal odvodit." odpověděl Harry s trochou sarkasmu, ale už moc dobře věděl kam tato diskuze povede a velmi se toho bál.

,, Ne myslím kdy se Vám narodila." nedal se Severus.

,, Nechápu proč je to pro Vás důležité, kolego." řekl rázněji Harry.

,, Prosím." zaprosil Snape a Harry se zasekl. Nikdy neviděl Snape o něco prosit. Bylo to tak neuvěřitelné, že si ani neuvědomil, že mu odpověděl.

,, Sedm let zpátky."

,, Můžu mít ještě jednu otázku?"

,, Jakou?" řekne Harry už unaveně a posune si dceru v náručí. Během jejich rozhovoru mu usnula v náručí.

,, Dokážeš mi odpustit Harry?"

,, Myslím, že jste si mě s někým spletl."

,, Harry prosím.."

,, Co chceš abych řekl? To je v pohodě Severusi, nic se nestalo jen jsem na výchovu naší dcery posledních sedm let sám?! Opustil si nás aniž by jsi mi dal možnost se bránit nebo ti to alespoň vysvětlit. Mohly jsme udělat testy otcovství, ale ty né."

,, Omlouvám se Harry. Nikdy nebudu moci odčinit to co jsem udělal, ale prosím nech mě být s naší dcerou." Harrymu se při této větě zastavilo srdce.

Eyes of SerpentsKde žijí příběhy. Začni objevovat