WARNING: Mpreg (male pregnancy)
O 4 měsíce později
Do prdele...tohle je totálně v háji....Severus mě zabije...Ne nezabije, umučímě a to pomalu.
Harry se rychle opláchne a vyleze z koupelny.
Musím mu to říct, ale takhle mě opustí. Stehně by na to za chvíli přišel tak co?!
Oblékl se a šel ke sv. Mungovi. Přemýstil se rovnou do haly.
,,Dobrý den, pane Pottere. Mhu Vám nějak pomoci?" zeptala se sestra.
,,Ne děkkuji." odpověděl Harry.
Bylo mu trapné se jí zeptat kudy má jít. Rychle se chodbou vydal rovně.
,,Promiňte Vy jste doktorka Fitzgeraldová?"
,,Ano to jsem, co si přejete? Oh bože Harry Potter" řekla potřeslá si s ním rukou.,,Co potřebujete? Máte přítelkyni v očekávání?" zeptala se lékoukouzelnice.
,,Ehm ne...jenom jak moc jste diskrétní?"
,,Velmi diskrétní"
,,Ano, ale .."
,,Nikomu neřeknu, že jste byl u mě."
,,Aha, dobře...mohli bychom do soukromí?"
,,Samozřejmě" vešli do její ordinace. Ussadila se za svým stolem a ukázala Harrymu na židli. Harry se posadil a začal se ptát. ,,Jaká je pravděpodobnost, že muž....ehm otěhotní...bez...bez toho lektvaru?"
,,Velmi malá skoro nulová, ale pořád nějaké to procento tam je. Avšak je to pouze u silně magických partnerů. Takže jste těhotný?"
,,No možná...trošku"
,,Trošku?" zeptá se lékokouzelnice a začne se hlasitě smát.
,,Chcete vyšetřit? Jestli jste trošku těhotný tak to zjistíme." řekne a mrkne na něj.
,,Ano prosím."
,,Tak se svlékněte do spodního prádla a lehněte si zde."
Harry se svlékl a lehl si tam kam mu ukázala. Lékokouzelnice mu na břicho nandala gel a začala ultrazvukem přejíždět přes jeho břicho. Harrymu to bylo nepříjemné. Ten gel studil a byl v rozpacích, protože tu ležel jenom ve spodním prádle.
,,Tak se na to podívejme...hmm...ste trošku těhotný" a opět se zasměje. ,, Jste v pátém měsíci a chcete vědět pohlaví?"
,,Asi ano." a nejistě se na ní usměje.
,,Dobře bude to.....gratuluji bude mít holčičku. Tímto si utřete břicho oblékněte se a přijďte za mnou do ordinace." podala mu ubrousek a odešla. Harry se utřel, oblékl a potom se vydal za ní do ordinace.
,,Tady máte fotografii pokud ji chcete."
,,Ano chci." řekne bez dechu.
,,Pane Pottere naberu Vám krev, abychom se ujistili, že jste oba dva v pořádku. Jestli to chápu správně jedná se o magické těhotenství, že?" zeptala se a odebrala mu krev.
,,Ano"
,,Je mnoho neznámých co se tohoto typu těhotenství týká. Budeme Vás muset sledovat častěji. Takže kontrola každé dva týdny. Budu chodit já k Vám bude to pro Vás lepší a bezpečnější. Poporodu budete muset sledovat svoji dceru velmi pečlivě, protože jak to říci? Bude mít o hodně zrychlený růst. Dál. Nebudete kojit toho se nebojte. To bude prozatím vše."