제 4 장

514 42 1
                                    

Beadtam a lapot, amit kitöltöttem. Az úr, akinek átadtam az adataimat egy kacsintással letudta a beleegyezésemet.

Kiléptünk az épületből és reménykedni kezdtem, hogy felvesznek, ami a mellettem elhaladó fiúnak feltűnt.

-A barátnőd telefonja miatt szeretnél mindenáron munkát?-érdeklődött, amint szorongatni kezdte újból az aktáimat.

-Magam miatt akarok munkába  állni.-vágtam rá a választ.

-Megint hazudsz!-jegyezte meg.

-Nem hazudok!-emeltem fel a hangomat egy kicsit, mire megszeppent.-Bocsánat!-elnézést kértem.

Egy kicsit gyorsítottam a tempómon, amíg haza nem értünk, csak a srác utolért.

-Érzem, hogy valami nincs rendben veled! Köze van ahhoz a férfihez vagy nőhöz?-kérdezte.

-Higyj nekem, hogy nincs semmi bajom. Ne aggódj miattam, csak azért mert muszáj!-válaszoltam.

-Tereled a témát!-közölte.

Megálltam egy pillanatra a nappali kellős közepén, amikor hirtelen megfájdult a fejem. Később minden elsötétült, majd a padlóra estem.

Taehyung:

Amint összeesett Minhee, bennem jött egy érzés és már nem mellette voltam, hanem az Angyalközpontban.

-Kim Taehyung!-hallottam meg a nevemet a kiscsengőn keresztül.

A hangforrás irányába teleportálódtam, majd a főnököm előtt álltam.

-Uram?-hajoltam meg.

-A helyzet változott. A lányról kiderültek még olyanok is, amiket ő nem is tud magáról.-nézett fel az újabb papírok fölött.

-Például?-érdeklődtem.

-Erről ne beszélj neki! Szóval Minhee árva. Elég régóta. Szülei beadták még 1 hetesen az árvaházba, ahol 3 évesen új otthonra lelt.-magyarázta el.

Kikerekedtek a szemeim, amikor meghallottam az újabb infót róla. Viszont a lány most egyedül van, ezért visszamentem hozzá.

Mire Minhee lakásában voltam, ő nem volt a házban. Keresgéltem, de sehol nem láttam. Kezdtem kétségbe, de az udvaron találtam rá.

-Végre, hogy megvagy!-fújtam ki idegesen a levegőt.

-Miért? Valami baj van?-érdeklődött.

-Azt hittem elvitt magával az ördög.-szívemre helyeztem a kezemet.

-Sajnálom!-szomorkodott.-Csak kijöttem levegőzni, de megyek is.-mutatott a bejárati ajtóra.-Holnap indulok dolgozni, ha egyébként felvettek.

Minhee:

Mielőtt még mondhatott volna valamit, azelőtt leléptem. Idegeskedem a munka miatt.

Ahogy betettem a lábamat a lakásba, anyu szólt az emeletről, hogy felvettek. Igen! Anyám számát adtam meg, hogy azon keresztül értesítsenek. Ha minden igaz, akkor kora reggel ott kell lennem.

Felmentem a szobámba és az ágyamra ülve kaptam elő egy könyvet és olvasgatni kezdtem.

-Mindjárt jövök!-szólalt meg a mellettem ülő srác, akitől nagyon megijedtem.

-Úristen!-szívemhez kaptam a kezemet.

-Sajnálom!-ennyivel elnézést kért, majd eltűnt.

I NEED U [BEFEJEZETT]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin