Hajnali 3-kor arra ébredtem fel, hogy valaki a nevemen szólít, miközben rázogat.
Kipattantak a szemeim és oldalra fordultam, majd lehunytam. Újból rázogatni kezdett, mire mérgemben felé fordultam és a kezemmel az övére csaptam.
-Tudod te mennyi az idő?-kérdeztem.
-Tisztában vagyok vele. Hajnali 3 óra 45 perc.-válaszolt.
-Akkor miért keltettél fel?-mérgelődtem.
-Először is, nyugodj meg! Másodszor, mit álmodtál?-érdeklődött.
-Reggel elmondom.-morogtam álmosan.
-Nem. Addig nem aludhatsz vissza, amíg el nem meséled!
-Elmesélem, cserébe válaszolsz egy kérdésemre.-alkut ajánlottam.
-Most alkudozol velem?-kérdezte felvont szemöldökkel.
-Oké, visszafogom magam és azt teszem, amit mondasz nekem.-lehajtottam a fejemet, amint felültem az ágyamra.-Álmomban megjelent egy ismeretlen alak, akinek az arcára nem tisztán emlékszek...-nem fejeztem be a mondandómat, ugyanis a kezében nem láttam papírt, ahogy egy tollat sem.-Nem jegyzetelsz?-érdeklődtem.
-Kiderült, hogy a tollra nincs szükségem, ahogy arra a jegyzet füzetre sem.-megvonta a vállát.-De ne térjünk el a tárgytól!-kérte.
-Ez a fura alak nekem esett és nem akart elengedni, amíg.....
-Amíg?-kíváncsiskodott.
Egy nagyot sóhajtottam, míg ki nem ejtettem a számon azt a bizonyos szót, amin nagy meglepetésemre meg se lepődött.
-Meg se lepődsz?-kérdeztem.
Nemlegesen megrázza a fejét.
-Az embereknek ez a legnagyobb vágyuk, tehát ezen még neked se kéne meglepődnöd és undorodnod, hiszen ez mind megfog veled is egyszer történni!-oktatott ki.
-Nektek angyaloknak nincs ilyen vágyatok?-érdeklődtem.
-Ha lenne se tehetnénk meg, ugyanis mi angyalok akkor jövünk a világra, amíg meg nem születik egy csecsemő a földön.
Bólogattam jelezvén neki, hogy tudomásul vettem. Pár pillanat alatt kiment az álom a szememből is.
-Visszatérve az álmodra! Sokszor álmodsz ilyeneket?-kíváncsi tekintettel meredt rám.
-Igen, de azt mondják, hogy ez természetes dolog, ha valaki ilyeneket álmodik.
-Pontosabban ki állította ezt neked?
-Családtagjaim, barátaim és még sokan.
-Nyilván azért nyugtatnak ezzel, hogy ne félj a sötétségben. Ezek a rémálmok nem csak úgy jönnek maguktól, hanem a rossz álmokat a vén démonok okozzák. Ők az ősellenségünk, hiszen a fajtájuk csak a rosszat akarják, míg mi az ellentetjüket tesszük.
-Értem.-hajtottam le ismét a fejemet.
-Aludj vissza, ha ma sok dolgod lesz!-kérte.
-Nehéz lesz, de te is aludd ki magad!
-Amint nekem is lesz olyan képességem, mint neked, akkor egész nap ágyban is lehetek.-ezen a mondatán kuncogtunk egy jót, majd visszafeküdtem az ágyamra és visszaaludtam.
-A jövőmbe is belelátsz?-érdeklődtem.
-Nem, csak a bajt érzem meg.
-Most is?-kérdeztem, amint felé fordultam testemmel az ágyamon.
VOCÊ ESTÁ LENDO
I NEED U [BEFEJEZETT]
Fanfic"-Te meg ki vagy és mit akarsz tőlem?-a falnak támasztottam magam. Félelmemben a mellkasom fel-le ugrált, amit ő is észrevett. -Ne félj tőlem! Nem akarlak bántani, csak segíteni szeretnék rajtad.-mielőtt teljes közelségbe lépett volna, megállt előtt...