Reggel kilenckor Jani lakásának az ajtaja előtt álltam. Bekopogtam és egy percen belül nyílt az ajtó. Az előszobában levettem a cipőmet és bementem. Janival épp azt beszéltük meg, hogy milyen videót vegyünk fel. Mivel Jani & Pisti videó régen volt úgy döntöttünk, hogy ketten játszunk. Csak itt jött az újjabb kérdés. Milyen játékkal játszunk. Elfordúltam egy pillanatra és mikor újra a monitorra tévedt a tekintetem egy ,, Nee...Csak ezt ne!" pillantással néztem Janira. Ő mondta, hogy ez már régen volt és hogy a srácok örülnének neki. Egy kis idő elteltével nagyot sóhajtva vettem kezembe a kontrollert azzal a szándékkal, hogy kezdjük el. Már most érzem, hogy kínkeserves öt óra vár ránk. Jani bekapcsolta a kamerát és ketten mondtuk a már rég megszokott szöveget.
- Sziasztok... Ez újra TheVR és ez itt a... -akadtam meg és a mellettem ülőre néztem, hogy fejezze be amit elkezdtem.
-A Bloody Trapland. - mondta visszatartott mosollyal az arcán. Elkezdtünk játszani. Már öt perce játszunk, de már vagy hatszor meghalltam. Mivel még csak nagyon az elején vagyunk nem nagyon idegeskedtem rajta, viszont mikor már vagy ezredjére kezdtem újra akaratlanul is ráförmedtem a mellettem ülő barátomra.
- Jani...a kurva életbe. Ne csak állj ott csinálj is valamit!
- Csinálok. Nem látod hogy nyomom? - kérdezte nevetve. Janit sosem zavarta, amikor idegembe őt baszogattam. Persze amiket mondok neki nem gondolom komolyan, csak az ideg beszél belőlem.
~ Két óra múlva ~Jani nagyban vázolta nekem az útvonalat, hogy hogy lenne jó megcsinálni ezt a pályát, mikor csengettek. Jani kuncogva felém nézett, én pedig kissé feszűlten néztem rá. Szótlanul felállt és elment kinyitni az ajtót. Én addig folytattam eddigi tevékenységemet. Idegesen nyomkodtam a kontrollert és átkoztam a játék szerkesztői. De ha belehalunk is végigvisszük ezt a játékot, mert kurvásul kíváncsiak vagyunk, hogy mi lesz a vége, hogy hova tartunk. Jani kb öt perc múlva ért vissza.
- Ki volt az? - kérdeztem higgadt hangon.
- A futár.
- A buzi csávó?
- Aha
- Mi a faszt akart?
- Csomagot kaptunk.
- Milyen csomagot? - néztem rá kérdően. Ő csak megvonta a vállát jelezve, hogy fogalma sincs. Én nem kérdeztem semmit inkább tovább játszottam. Hatradőltem a székben és azon járt az eszem, hogy ha találkozok a szerkesztőkkel, mit fogok nekik mondani, és már csak azt vettem észre, hogy Jani végigment a pályán. Baromira örültem neki és ő is boldogan rámnézett.~ Hanna szemszöge ~
Reggel korán ébredtem. Hogy pontos legyek hétkor már fent voltam. Viszont csak fél nyolckor vettem erőt magamon, hogy lemenjek a konyhába. Kómásan ültem a bárszéken és néztem magam elé. Apa leült mellém és újságot olvasott. Én a telefonommal voltam elfoglalva. Felnéztrm pár közösségire és válaszoltam az üzeneteimre. Mikor anya elém rakta a reggelit megköszöntem és elkezdtem elpusztítani a tányéron lévő ételt.
Mikor ezzel végeztem az edényt a mosogatóba tettem és vissza felmentem a szobámba. A szekrényemből kivettem egy farmert és egy kék pólót, majd a fürdőbe indultam. Felvettem a ruhadarabokat majd fogat mostam és a hajam egy laza kontyba fogtam. Ma nem akartam Pistit zavarni, tudom, hogy videót vesznek fel, ezért a konyhába a gépemmel együtt úgy döntöttem, hogy akkor dolgozzunk egy kicsit. Eszter küldött egy a-mailt miszerint a jövő héten sem fogok unatkozni. Egy embert elkaptak, betöréssel vádolták. A fickó azonban azt állítja, hogy ő nem csinált semmkit. Csupán rosszkor volt rossz helyen. Na azt majd meglátjuk.
Már lassan két órája, hogy nem néztem fel a laptopomból így azt sem vettem észre, hogy anya kíváncsi tekintettel néz. Lassan lehajtottam a laptop fedelét és anyára néztem.
- Mit dolgozol? Új ügy? - kérdezte lelkesen.
- Igen. Egy fickót betöréssel vádolnak. Viszont azt állítja, hogy nem ő volt. - válaszoltam fáradtan. Néha, mondom csak néha, utálom magam, hogy ezt a szakmát választottam. Amikor vagy két hétig csúszik egy tárgyalás. És fárasztó lenne mindent felsorolni. Szeretem ezt csinálni, de nagyon fárasztó. Tudni illik, jó emberismerő vagyok. Egy fél óra beszélgetés után, egy személyről véleményt tudok mondani. Nem tudom kitől örökölhettem. Vagy ha lehet-e ilyet örökölni. Ezért is választottam ezt a szakmát.
Vasárnap utazok vissza Budapestre. Még van két napom. Ezt a két napot a családommal és persze Pistivel szeretném tölteni.Sziasztok. Ez lett volna a 3. rész. Sajnálom, hogy ilyen rövid lett, de azért remélem, hogy tetszett.
A jövőhét szombaton jön a kövi rész, addig is legyetek jók. ☺
YOU ARE READING
Szerelemmé alakult [ BEFEJEZETT ]
FanfictionKét fiatal. Egy YouTuber srác és egy ügyvéd lány. De vajon mi közük van egymáshoz, és hogyan függ össze kettőjük élete?