Az egész szombatot Pistivel és a barátnőjével töltöttem. Anita nagyon kedves. Hamar megkedveltem. Nagyon örülök, hogy Pisti boldog mellette.
Persze az én párkapcsolati életem is szóba került. Erről nem tudtam sokat mesélni. Egyszer volt valakim. Megcsalt. Azóta nem volt kapcsolatom. De megvagyok anélkül is.
Nem mentünk sehova, csak beszélgettünk, na meg palacsintát sütöttünk, ami nagyon finom lett. Anita még sokat kérdezett a munkámmal kapcsolatban, Pisti pedig figyelmesen hallgatott minket. Neki mindent elmeséltem még a ,,karrierem" legelején, de még most is kerdezett párat.
Este hatkor elköszöntem tőlük és haza indultam. Gyalog mentem. Anyáék lakása nem volt olyan messze. Egy fél óra autóval.
Megálltam a közeli buszmegállóban és vártam a buszt. Megnéztem,hogy mikor ér ide. Szerencsémre csak tíz percet kell várnom. Úgy öt perc elteltével egy autó állt meg előttem. Hirtelen nem tudtam, hogy kihez tartozhat. Lehúzódott az anyós ülésnél az ablak és Jani mosolygós fejét láttam meg.
- Haza mész?
- Igen. - mosolyodtam el.
- Elvigyelek? Arra tartok. - egy kis ideig gondolkodtam, majd beszálltam mellé. Bekötöttem magam és elindultunk.
- Pistiéknél voltál? - kérdezte egy kis idő múlva.
- Igen. Megigértem neki, hogy ma átmegyek. Meg holnap megyek vissza. Ezt a kis időt a családommal akarom tölteni. Ritkán jövök haza. Nagyon elfoglalt vagyok. Minden másfél évben jövök csak. Akkor is egy hétre. - nem szólt semmit csak bólintott. Láttam rajta, hogy nincs minden rendben. Jani csendes srác, épp ezért nem is nagyon beszél arról, hogy mi bántja. - Hé...Minden rendben? - kérdeztem meg. Egy pillanatra rám nézett, aztán vissza az útra. Sóhajtott majd válaszolt.
- Összevesztem Orsival. - ledöbbentett a válsz. Orsival olyan jól elvannak. Nem tudom min veszhettek össze.
- Mi történt?
- Semmi... Nem fontos. - leggyintett.
- De fontos. Olyan jól elvagytok.
- Minden kapcsolatban vannak konfliktusok. Nyugi. Nem nagy ügy. - mosolyodott el halványan. Ám ez nem az az őszinte mosoly volt, szomorú mosoly ült ki arcára.
Témát váltottunk és hazáig beszélgettünk. Otthon kitett, elköszöntünk. Ő elhajtott én pedig bementem.~Jani szemszöge~
Nem értem Orsit. Én őt szeretem. Ezt ő is nagyon jól tudja. Nem értem miért mondja azt, hogy látja hogy nézek Hannára. Úgy nézek Hannára mint egy barátra. Ennyi. Semmi több. Orsi azt állítja, hogy kezdek többet érezni iránta. Mintha ő tudná, hogy hogy érzek. Nem nem érzek Hanna iránt semmit. Csak barátok vagyunk. Ennyi. Semmi több. Amúgy is, Pisti unokatestvére. Sosem kezdenék ki a legjobb haverom rokonával. Az milyen már?
Fogtam a telefonomat a zsebembe tettem, a kovsikulcsot elvettem az asztalról és kiléptem az ajtón. Lementem, egyenesen az autóhoz. Beszálltam és elhajtottam. Szokásom ezt csinálni.
Miközben kocsikáztam, megláttam egy ismerős személyt a buszmegállóban. Hanna volt az. Biztos haza megy. Megálltam előtte, lehúztam az ablakot és mosolyogva megkérdeztem, hogy vigyem e haza. Mosolyogva beszállt mellém és hajtottam tovább. Mivel úgy jöttem el otthonról, hogy Orsival volt egy kis összetűzésem, nem volt valami jó kedvem és ő ezt látta is rajtam. Rákérdezett. Csak azt mondtam, hogy összevesztem Orsival. Azt nem akartam neki elmondani, hogy miatta.
Mikor a szülei házához értünk megálltam. Gondolkodtam rajta, mondjam e el neki, de végül arra a döntésre jutottam, hogy hallgatok. Azért mégis furcsán jönne ki, ha elmondanám a legjobb haverom unokatesójának, hogy miatta vesztem össze a barátnőmmel. Mikor kiszállt elhajtottam. Kocsikáztam úgy egy órát és haza indultam. Mikor haza értem Orsit nem találtam sehol. Bementem a stúdióba, bekapcsoltam a gépem, elindítottam a Beyond: Two soulst, bekapcsoltam a kamerát és játszottam. Három órát töltöttem el ezzel. Mikor végeztem este tíz körül járt az idő. Orsi időközben hazajött. Nem szólt semmit. De ahogy ismerem, nem haragudott meg. Túl jól ismer és tudja, hogy gondolkoznom kell. Hogy min? Azt még én magam sem tudom. Hanna csak barát. És ez így is marad. Ő Budapesten él és dolgozik, én pedig itt vagyok Debrecenben. Nem jönne össze. És ha mégis, nem várom el Hantól, hogy otthagyja a munkáját és ide költözzön. Tisztában vagyok vele, hogy szereti azt amit csinál. Még ha néha fárasztó is. Bementem a hálószobába, levettem a felsőm és a nadrágom, majd bedőltem az ágyba. Hamar el is nyomott az álom.Sziasztok ☺ Ez lett volna a negyedik rész, remélem tetszett ☺ Sajnálom, hogy rövid lett, de a következő ígérem hosszabb lesz. ☺
A kövi rész jövő hét szombaton érkezik. Addig is puszi nektek 😙
YOU ARE READING
Szerelemmé alakult [ BEFEJEZETT ]
FanfictionKét fiatal. Egy YouTuber srác és egy ügyvéd lány. De vajon mi közük van egymáshoz, és hogyan függ össze kettőjük élete?