16.

3.4K 216 57
                                    


-Ébresztő! Program van! – lépett be üvöltve Kíra a szobába.

-Mi van? Milyen program? – emeltem fel a fejem Yoongi-ról.

-Újabb program, reggel láttam én is, jó, hogy korán kelő vagyok! – mosolygott.

-Mennyi az idő? – kérdeztem.

-Mindjárt fél 7. – felelte.

-Akkor én fel nem kelek! – közölte Yoongi.

Lementem a fürdőszobába összekészülődni, hagyva Yoongi-t, hogy magához térjen. Mikor visszamentem kirángattam az ágyból, majd neki állt ő is készülődni. Lent a nappaliba, Tae beszélgetett a szüleimmel és Jimin-nel.

-Jó reggelt! – köszönt fáradtan Yoongi.

-Jó reggelt! Látom örültök ennek a hirtelen jött információnak. – nevetett anya.

-De még mennyire... – felelte Yoongi.

-Jimin hamarabb kipattant az ágyból, mint ti. – nevetett Tae. – Bár Yoongi-nál mindenki előbb kell fel.

Erre a kijelentésére mindenki elkezdett nevetni, majd Yoongi unottan ránézett.

-Nagyon vicces vagy... – felelte.

-Hova megyünk egyáltalán? – kérdeztem a többiektől.

-A közelben sátrazunk. – mosolygott Tae.

Neki álltunk összepakolni. Yoongi fogta a táskáját és belepakolta a dolgait, amiket hozni akart. Én ugyanezt tettem, majd neki álltam sátrat keresni. Mikor mindketten elkészültünk lementünk a nappaliba.

-Jimin te nem akarsz összepakolni? – néztem rá.

-Már mikor megtettem. – nevetett.

-Jól van. – mosolyogtam. – Viszont van egy rossz hírem. Csak egy sátrat találtam, és nem a legnagyobb, szóval nyomorogni fogunk az este.

-Szuper... – felelte Yoongi, majd megindult az ajtó felé.

Mindenki megfogta a cuccát, elköszöntünk anyuéktól, majd elindultunk. Utunk ismét az iskolába vezetett. Ismét felszálltunk a buszra, majd mikor megjött mindenki elindultunk. Hamar a sátrazási helyünkre értünk. Kiszálltunk a buszból, majd megállított minket a tanárunk.

-Figyeljetek, ez most nagyobb program. Nem csak ti lesztek, ezt gondolom ti is észrevettétek. – mutatott a tömegre. – Tele vagyunk osztályokkal és cserediákokkal, velük is barátkozhattok nyugodtan. – mosolygott. – Gyertek megmutatom, hogy hol fogunk mi letelepedni.

Mindenki megfogta a cuccát, majd megindultunk. Követtük a tanárt, majd egy hatalmas területre értünk.

-Itt leszünk mi. Persze nem az egész terület a miénk, próbáljatok szorosabban sátrat állítani. – felelte, majd elment valamerre.

Kíráék mellett leraktuk a cuccainkat, majd elkezdtük felállítani a sátrakat. Hárman elég gyorsan felállítottuk. Utolsó műveleteket hajtottuk végre, mikor megbotlottam, és egyenesen a sátorra estem. Összedőlt.

-Szerencsétlen! – nevetett Yoongi, majd felsegített.

-Inkább hagyd ránk. – felelte nevetve Jimin.

-Véletlen volt! Eddig jól ment, hagy segítsek! – kérleltem.

-Megoldjuk, menj csak, nézz körül. – felelte mosolyogva Yoongi.

A cserediák ˢᵘᵍᵃ [✓]Where stories live. Discover now