Hye Soo POV
haih..
Hari ni bosan lah..
Taehyung takde mood,
Baekhyun pulak busy hari nih, aku dengar dari jururawat lain dia mesyuarat, antara malam atau esok dimana aku keluar nanti baru dia ada.
Walaupun esok aku akan keluar, tapi aku rasa tak berapa gembira sangat.
Aku dah biasa duduk sini tapi kena keluar pula.
Hm..
Pang!
" oh mak kau "
Kepalaku ditoleh ke arah pintu wad, nak tengok siapa yang buka pintu kuat kuat tu, kasi aku belasah sikit.
oke gurau.
Selepas aku mengetahui tuan tersebut, badanku terus bergetar tanpa sebab.
" H-Hye Soo.. "
Air liur ku ditelan, gementar, pada masanya takut.
" Omma..? "
Kepalaku digeleng laju.
" P-Puan Park, mianhae.. "
Kenapa omma-- Puan Park berada di sini? Adakah dia hendak berjumpa aku?
Eh..
Tak mungkin dia nak jumpa aku.
Dia bukan anggap aku anak kandung nya.
Hanya Taeyeon layak pada matanya.
Haha,
Perasan lah kau, Hye Soo.
" Puan, sila keluar dari sini! "
Ada jururawat dan beberapa pengawal cuba hendak bawak keluar Puan Park dari situ.
Puan Park seperti menggelabah lalu memandang wajah ku.
" Hye Soo, cakap pada mereka yang omma nak jumpa kamu "
Aku terkaku.
Aku tak tahu nak buat apa.
Puan Park menggelarkan dirinya omma?
Aku salah dengar ke?
Adakah aku perlu membantunya?
Tapi..
Dia selalu mendera ku.
Ah,
Apa aku perlu buat ..
" Jebal, Hye Soo.. Omma nak jumpa kamu "
Keputusan aku berada dalam tangan aku,
Bagi Puan Park jumpa aku,
Atau menghalaunya.
Aku tak pasti.
" Puan! Puan perlu memberi kerjasama atau kami akan menghalau puan dari sini-- "
" L-Lepaskan dia. Dia hendak jumpa saya "
Pengawal yang berhampiran nya, menjauhkan diri lalu ditundukkan badan. Mereka pun berjalan pergi dari situ. Hanya tinggal Puan Park di situ.
Puan Park memandangku dengan wajah keibuan padaku. Aku berasa sedikit sebak.
Apabila dia mendekati aku, aku menggenggam erat selimut yang berada di tangan aku, takut kemungkinan dia buat sesuatu padaku.
Setelah Puan Park berdiri di sebelah katilku, aku menjauhkan diri sedikit sambil memandang wajah nya.
Aku masih takut padanya.
YOU ARE READING
[ OG ] Promise ※ bbh
Fanfiction-Baekhyun fanfic Start ; 30 / 09 / 2017 End ; xx / xx / 20xx