17 ; Gomawo

115 16 13
                                    

kawan aku rindu Baekhyun so disebabkan aku sayangkan beliau, aku update MUEHEH

btw, aku dengar yang Taeyeon accident . gws 🌸

◇◇◇

🍁 DUA MINGGU 🍁


Sudah dua minggu berlalu dan aku dengar yang Taeyeon akan balik kejap lagi membuatkan aku hendak sorok dari dia .

Diikutkan , kalau aku omma, dah lama aku halau Taeyeon dari sini sebab anaknya dah sembuh pastu insaf tetapi nak buat macam mana . Appa dan omma sayang lagi kat Taeyeon (*′☉.̫☉)

Oh, aku terlupa sesuatu .

Aku dan Baekhyun ,

Nak dikatakan makin rapat lah jugak, dia berazam sangat nak bagi aku cinta kan dia em em .

Hari ini, dia ajak aku nak pergi sesuatu tempat . Aku pun tak tahu dia nak bawak aku ke mana .

Aku dah bersiap pakai baju . Tapi biasa ah gak , takde lah pakai skirt bagai macam Taeyeon---kkk terkurang ajar .

Biasalah, aku datang period sekarang nih, mood kadang kadang macam apa .

Pin! Pin!

" Hye Soo! Baekhyun dah sampai depan rumah tu! "

laung omma yang berada di hadapan rumah, sedang siram pokok bunga . Aku pun mengambil beg sandang kecil aku lalu berjalan keluar dari rumah .

" Hye Soo pergi dulu! "

jeritku .

" Nae! "

Aku berlari terkedek-kedek ke arah Baekhyun dan pada masa yang sama, aku tergamam.

Peh, Baekhyun bawa superbike weh. Besar lak tuh .

Macam faveret idol aku, Sehun EXO naik superbike dalam Lightsaber huhu .

Okeh, terpromote EXO .

" Kaja "

Dan aku baru teringat yang aku period . Aku ragu-ragu nak naik ke tak . Kepalaku digaru yang tidak gatal .

Baekhyun yang perasan aku tidak naik lagi, menegur aku .

" Waeyo? Ada masalah ke? "

Wajahnya aku pandang sekilas . Kalau aku tak nak naik akan sebab aku period, penat dia ulang alik balik rumah bagai .

Tapi, aku risau period aku bocor ke apa .

Hm, takpe lah. Aku bawak pad lebih, boleh tukar kat tandas berdekatan .

Aku memberikan senyuman pendek pada Baekhyun lalu digelengkan kepala .

" Takde pape "

Dengan sepantas kilat aku naik atas superbike Baekhyun . Baru aku perasan superbike Baekhyun nih tinggi, aku terus menjadi cemas .

" Nah, pakai helmet "

Baekhyun memberikan aku helmet berwarna hitam pada ku . Aku mengambil lalu dipakai .

Dari segi belakang Baekhyun, seperti bersiap sedia untuk bergerak . Manakala aku teragak agak , mahu pegang Baekhyun, risau terjatuh ke apa ataupun tidak .

Em .

Tak payah lah .

Ini Park Hye Soo lah, takkan jatuh , aku ni kuat punya meh ( の •̀ ∀-)و

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 01, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

[ OG ] Promise ※ bbh Where stories live. Discover now