Prolog

1.7K 98 17
                                    

Przypomnienie: {T/I}- TWOJE IMIĘ

Życie w 2017 roku, dużo różni się od tego w 845. Ludzie cały czas żyją w strachu i boją się, że kiedy się obudzą, to nie zastaną niczego oprócz czerwonej metalicznej cieczy. Tytani w każdej chwili mogą przyjść , niektórym się wydaje, że to absurdalne, ponieważ tytani nie mogą przebić się przez twardy, pięćdziesięcio-metrowy mur Maria. Jednak niektórzy wierzą, że nie będą do końca bezpieczni, że kiedyś ludzkość zostanie zagrożona przez te wielkie, głupie istoty.

 Jednak niektórzy wierzą, że nie będą do końca bezpieczni, że kiedyś ludzkość zostanie zagrożona przez te wielkie, głupie istoty

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Na pewno się zastanawiasz kim jesteś w tym podłym, bezlitosnym świecie. Pozwól że rozwieję wszystkie, twoje wątpliwości: 

Jesteś 10-letnią dziewczyną, żyjącą w dystrykcie Shiganshima za murem Maria. Zbytnio nie masz nikogo z kim mogłabyś spędzać czas, a może jeszcze wszystkich nie znasz? Jedyne osoby które znasz (oczywiście z widzenia) ze swojego osiedla to czarno-włosa, monotonna Azjatka i mądry, nieśmiały chłopak o złotych włosach. Oczywiście nie da się pominąć trzech "dresów", którzy nie mają nic innego do roboty jak znęcanie się nad słabszymi, w tym przypadku nad złotowłosym chłopakiem. Jednak, najbardziej twoją uwagę przykuł chłopak o brązowych włosach z oczami niczym morze (którego jeszcze nikt nie widział). Zwykle był znany z tego, że wdawał się w bójki, a jego przyjaciółka musiała go poskładać do porządku, by nie robił zamieszania, ale co z tego skoro nawet jego najbliżsi nie są w stanie go zatrzymać. Zdarzało ci się obserwować i to nie raz niektóre awantury i przypatrywałaś się (zwłaszcza temu trio, bo dresy to dresy) im, jednak niestety nie miałaś okazji poznać ich osobiście.

Teraz już wiesz kim jesteś {T/I}.


Shh...LITTLE GIRL {Eren Jaeger x Reader}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz