0.1

325 2 1
                                    

Jag kom hem och hängde upp min väska på en av krokarna i den välstädad hallen. Jag ställde mina skor på det tomma skostället och gick in i köket. Ingen var hemma. Jag tog fram ett oöppnat flingpaket och ett paket mjölk. Jag hällde i flingor och mjölk i en skål och satte mig sedan i soffan. Klockan var 4. Jag öppnade Netflix och satte på PLL. Egentligen hade jag tröttnat på den men det fanns inte så mycket att göra nu ändå.

Efter en timmes tittande var klockan 5 och dörren öppnades.
Jag pausade serien och kollade bort hallen och såg Will. Han höll sin mobil mot örat. Han verkade väldigt stressad och irriterad.
"Men va fan, det är ju inte mitt ansvar!" skrek han argt och hängde av sig sin kavaj.
"Ja, vi hörs." muttrade han och la mobilen i sin byxficka. Han kollade på mig och log. Jag log tillbaka.
"Hej älskling." sa han och började gå mot mig.
"Hej!" log jag och gick in i köket för att lägga ifrån mig skålen. När jag vände mig om för att sätta mig i soffan igen så möttes jag av Wills läppar. Han la sina händer på mina kinder. Han släppte ifrån och log snällt mot mig.
"Hur var det i skolan?" frågade han och gick in i sovrummet.
"Tja...som vanligt antar jag." svarade jag och satte händerna mot diskbänken.
Han kom ut från sovrummet i bara kalsonger. Men han hade ett par mjukisbyxor i händerna.
"Något prov?" frågade han ointresserat. Antagligen för att skapa ett samtalsämne bara.
Jag skakade lätt på huvudet och satte mig sedan i soffan igen.
"Så, ska vi köra en omgång?" flinade han och ställde sig vid mig.
"Jag är lite trött. Kanske någon annan dag." sa jag tyst och satte på TV'n.
"Här står jag och försöker vara snäll, men du verkar inte bry dig!" sa han argt och grep tag i min arm. Jag ställde mig upp.
"Förlåt." sa jag och kollade ner i marken.
"Jag förlåter dig på ett villkor." flinade han och drog mig in i sovrummet. Han sänkte kalsongerna till knäna och greppade tag i sin penis.
"Sug av mig." sa han lugnt. Jag svalde hårt. Jag har aldrig gjort det. Tänkte inte att jag skulle det heller. Jag bet mig i underläppen.
"Nå? Ska jag behöva straffs dig?" väste han med en arg ton. Jag skakade på huvudet och Will la sig i sängen. Jag satte mig mellan hans ben och sänkte huvudet. Jag andades fort.
"Sätt igång!" sa han otåligt. Jag såg hur den började växa. Jag svalde hårt en sista gång, öppnade munnen och lät den glida in i min mun. Jag knep ihop ögonen och drog ut den ur min mun. En äcklig vätska flöt runt i min mun. Jag var nära på att spotta ut den men svalde den motvilligt. Will stönade högt och greppade tag om mitt bakhuvud. Han pressade ner mitt huvud mot hans kön igen.

Det var nog det äckligaste jag gjort. Jag sprang till badrummet och låste dörren efter mig.
"Baby, jag skulle vilja ha lite stripp!" ropade han från sovrummet. Jag kastade en blick mot en stol i ändan av badrummet. Där låg mina stringtrosor och en tajt bh där man ser halva brösten. Jag sköljde av munnen.
"Bäst att göra honom nöjd. Sen slipper jag säkert för ikväll." viskade jag för mig själv och började klä av mig. Jag drog på mig stringtrosorna, extra långt upp för att göra honom nöjd. Sen tog jag på mig
bh-n  och knäppte det tajtaste spännet för att mina bröst skulle pushas upp. Jag blickade mot spegeln.
Vad håller jag på med? Jag ska strippa för en man, två år äldre än mig. Jag svalde hårt och gick ut i sovrummet. Han satt på sängkanten och slickade sig sexigt runt läpparna när jag kom in.
Jag passerade honom för att ta fram en stol. Han smiskade till min rumpa. och hans hand vilade fortfarande hårt mot min skinka. Jag ställde fram en stol framför honom och satte mig gränsle på den. Jag började rida lätt på den. Jag satte armarna över mitt huvud och putade ut mina bröst.
"Yeah baby, yeah!" flinade han och gick mot mig. Han greppade hårt tag om mina bröst.
"Sätt dig normalt på stolen." sa han oc jag lydde honom. Sen satte han sig över mig utan kalsonger. Han stötte sitt kön mot mig och jag stönade lätt. Men jag tyckte inte om det. Han började suga på mitt öra men letade sig sen till min mun. Han bet hårt i min underläpp.
"Jag kan inte." skrek jag plötsligt och puttade bort honom. Hans ögon mörknade. Han tog hårt tag i min arm, gick ut ur sovrummet och ner för källartrappan. Han kastade in mig i ett rum och tryckte mig mot en vägg.
"Varför ska du vara så jävla olydig? Du klarar fan inte ens lite stripp! Min mormor kan göra bättre!" skrek han i mitt öra och höjde handen. Han smällde till min kind och jag sjönk ner på golvet.

Hoppas ni gillar boken!💗😂

InlindadNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ