Jag ligger där och skriker medan vibratorn kör i högsta grad och dildon åker hårt in och ut. Det bultar i underlivet. Strax kommer Will in igen. Han sätter sig på mig och kysser mig på läpparna. Han drar långsamt ut sakerna. Jag slappnar av och andas tungt ut.
"Fick det dig att lära dig en läxa?" ler han och knyter upp repet runt mina händer. Jag nickar tyst.
"Jag vill inte behöva göra det här fler gånger Angelina. Snälla var en duktig flicka." ber han och suckar lite. Jag nickar ännu en gång och drar åt mig min klänning.
"Nej, nej, nej hjärtat. Vi ska duscha lite innan lunchen. Du behöver inte ta på dig kläder." skrattar han och drar in mig i badrummet.
"Bli den Angelina jag känner nu. Den vilda! Så slipper jag kåta upp dig med mer straff." säger han en aning trött och sätter på kranen. Vilda Angelina? Är det bara den varianten han gillar? Jag kollar ner i golvet och funderar en stund. Men jag tänker faktiskt göra detta till en bra och härligt helg. Jag ler mot honom och rycker av honom tröjan. Jag ställer mig i duschen och drar in honom. Jag slingrar mina armar runt hans nacke och slickar på hans läppar. Han kysser mig hårt på läpparna och våra tungor börjar leka med varandra. Will sätter sig på huk och ber mig sätta mig på hans axlar. Fast framifrån. Jag lägger mina ben runt hans nacke och han ställer sig upp med ett stadigt grepp om mig. Han börjar slicka min fitta. Jag stönar hårt. Han trycker mig mot väggen medan han börjar suga och bita hårt. Jag stönar så högt att det ekar i duschen. Vattnet droppar mer för min nakna kropp.
Han släpper ner mig efter ett tag och han drar in mig mot sin nakna kropp. Han smeker min svank ner mot rumpan där han hårt klämmer åt. Jag stönar lätt. Han sätter sina båda händer på min rygg och drar mig ännu tätare mot sig. Han flinar mot mig. Han böjer sitt ansikte mot mina bröst. Han slickar mellan dem och masserar dem hårt med sina stora händer.
Han drar dem ner för min smala mage ner mot min fitta. Men precis innan han ska röra den så greppar han tag om sin kuk och stönar högt. Han puttar in mig i väggen. Sen tar han in sin kuk i min fitta. Han gör det långsamt. Längre och längre in. Jag gör korta men höga stön. Tillslut träffar han min g-punkt och drar ut den. Han börjar köra fortare och fortare och vi båda stönar högt.Hehe, cringe och skriva men jaja!😂
Hoppas boken e braaa!!
YOU ARE READING
Inlindad
FanfictionAngelina är 17 och har förlorat sina föräldrar i en båtolycka. Hon bor i sin killes lyxvilla. Han har tagit studenten och är nu chef på ett känt företag. Angelina är jättelycklig och älskar verkligen Will. Eller? Älskar han henne? Är hon verkligen...