Jag har hela tiden en bild i huvudet på Wills nakna kropp. Hans vältränade mage, hans stora kuk och långa starka ben. Men huvudet som sitter på kroppen är inte Wills huvud. Det är Edwards. Vad är det med mig? Varför tänker jag hela tiden på Edward? Jag har Will. Jag älskar honom...
"Ska det bli skönt med en spahelg nu gullet?" ler han mot mig och smiskar sin hand mot mitt nakna lår. Jag nickar med ett leende och lägger min hand över hans, vilandes på mitt lår.
Vi kommer fram. Parkering är ganska tom, vilket tyder på att det är lite folk, vilket är toppen!
Vi tar ut våra ganska tomma resväskor och rullar in dem till receptionen. Vi får en fräsch, mild limesaft med en svag smak av kanel. Den är verkligen uppfriskande. Vi får vår rumsnyckel och en ung man som antagligen jobbar här bär upp våra väskor till vårt rum. Jag låser ivrigt upp dörren och gapar när jag ser ut i det enormt stora rummet.
"Ha en underbar helg nu!" ler mannen och försvinner ner för trapporna igen. Will lägger sina armar runt mig.
"Fint?" säger han och skrattar.
"Jag älskar det!" tjuter jag och går in med glada steg. Jag ser mig omkring. En vit lyxig himmelsäng, en stor lång soffa och balkong. Jag går in i badrummet och gapar nästan ännu större. En stor dusch som rymmer för minst två personer, fint handfat, badkar, solstolar och bastu. Rena drömmen! Jag släpper ifrån ett litet ivrigt pip och springer ut till balkongen. Där står en stor jacuzzi. Alltså kan det bli bättre? Jag kastar mig i Wills famn och kysser honom mjukt på kinden.
"Du är den mest underbara personen jag känner!" tjuter jag av glädje.
"Inte länge till." flinar han sexigt. Jag kollar frågande på honom. Han lastar ner mig i sängen och sätter sig över mig.
"Ligg still och vänta här!" flinar han och går mot en byrå. Han tar upp en skylt där det står: "stör ej". Han går och öppnar dörren, hänger den på dörrhandtaget och går tillbaka till mig. Jag känner pirret i kroppen som bara vill ha honom i mig. Han trycker mig mot sängen.
"Ställ dig på knä och luta dig fram!" säger han. Jag gör som hans säger och han börjar dra av mig min tunna klänning. Han sliter av mig trosorna och slänger sedan ner mg på rygg igen. Jag skrattar åt honom men han stoppar ett finger för min mun.
"Sch, jag är en farlig man!" flinar han och böjer sig mot mina läppar. Jag stoppar in sin tunga i min mun och vi börjar grovt hångla. Han drar av sig byxorna och jag ser hur han får stånd.
"Jag ligger naken! Du får också det!" säger jag och sliter av honom kallingarna. Jag kom på vad jag tänkt i morse. Jag ska ta makten. Jag slänger ner honom på rygg i sängen och sätter mig på honom. Jag stryker mitt privata mot hans kön, upp och ner.
"In med den kvinna!" vrålar han men jag retar honom och fortsätter att bara stryka den mot hans kön. Jag placerar mina kolla fingrar över hans stående kuk och kryper med fingrarna, upp mot hand mage. Jag stryker den och lägger mig över honom. Jag trycker mina bröst mot hans ansikte. Han slickar på dem och greppar tag i dem med sina stora händer.
Men han fäster sina ögon på min arm och puttar bort mig. Han sätter sig på mig.
"Vad är detta?" säger han och håller min ömma arm över mig.
"Inget..." mumlar jag och försöker dra den undan.
"Du berättar för mig NU!" säger han argt.
Jag trycker mig mot sängänden och kollar ner i mitt nakna knä.
"När jag kom hem från festen så...gav du mig ett straff. När jag kröp undan så rev du min arm." mumlar jag, rädd för att förstöra den underbara stämningen. Han smäller till mig på kinden.
"Aj! Varför gjorde du så?" kvider jag och håller för handen för kinden.
"Du anklagar mig." viskar han förbannat i mitt öra. Han biter tag i min örsnibb.
"Nu ska du få lida!" flinar han.
"Will! Är detta ett riktigt straff?" frågar jag skrämt.
"Varför skulle det inte vara det?"
Jag sväljer hårt. Han försvinner bort i hallen och jag hör hur han drar upp dragkedjan till sin väska. Han tar upp något i sin hand. När han sätter sig framför mig håller han upp en gigantisk dildo och en vibrator. Jag sväljer hårt. Han drar ner mig så jag ligger spikrak på rygg. Han går till sin väska igen och tar upp ett rep. Han knyter fast mina händer i sängänden.
"Allt har blivit så mycket lättare nu när du börjat lyssna på mig och inte försöker kämpa emot." säger han medan han sätter sig mellan mina ben. Han håller upp mina ben som om han ska byta blöja på en bebis. Han trycker in den stora dildon, långt in i min fitta och jag skriker högt. Sen sätter han in vibratorn i högsta grad. Jag skriker. Han trycker in allt så hårt att jag börjar gråta. Han går ut på balkongen medan jag ligger kvar där. Helt naken med en dildo och en vibrator, längst in i fittan.Hahah blev ett väldigt långt kapitel ändå men kommer börja med kortare.
YOU ARE READING
Inlindad
FanfictionAngelina är 17 och har förlorat sina föräldrar i en båtolycka. Hon bor i sin killes lyxvilla. Han har tagit studenten och är nu chef på ett känt företag. Angelina är jättelycklig och älskar verkligen Will. Eller? Älskar han henne? Är hon verkligen...