Elizabeth pov.
Eram cu prietena mea cea mai buna Anastasia ,la noi acasă incercand sa o liniștesc. Era sa fie violata aseară si avea o stare deplorabila.Ea e o fire vesela simpatica ,are parul saten deschis si ochii căprui închis. Are 1,70 m înălțime .
Anastasia pov.
Eram cu cea mai buna prietena a mea Elizabeth. Ea si cu Ella au fost mereu aproape de mine. După ce bunica mea a fost ucisa ,am inceput sa ma ten de oameni. Sa revenim. Eu plângeam incontinuu iar Elizabeth incerca sa ma liniștească.
Flash back
Eram împreună cu Elizabeth la facultate. Aveam ora de literatura când Elizabeth imi trimite mesaj ca diseară este petrecere la Ella acasă. După ora de literatura m-am întâlnit cu Elizabeth.
E(Elizabeth): Ana vi si tu la petrecere ,nu?
A(Anastasia):Nu?
E:Ce?! De ce?
A:Elizabeth știi ca eu nu sunt cu petrecerile,doar daca sunt doar intre noi trei.
E:Haide,e petrecerea lui Ella. Te rooooogggg!
Spune in timp ce face o fata de cățeluș plouat.A:Bine ,doar de data asta. Ii spun eu serioasa.
E:Yeeeeyyyyy!
Am mers cu Elizabeth la mall sa ne cumpărăm haine pt petrecere. Eu mi-am ales o pereche de colanți negri si o bluza roșie mulata pe corp cu decolteu in forma de inima , iar Elizabeth si-a ales o roche neagra scurta ,mulata care ii scotea formele in evidenta. Nici ei nu arătam rau.
Era ora 19:30 si ne pregăteam sa plecam la petrecere. Petrecerea fiind la ora 20:00 . Am plecat cu Audi-ul q6 al meu, negru mat. Ajungem in douăzeci de minute la Ella acasă. Am sunat la ușa si Ella ne-a primit cu brațele deschise. Ella este o fata miniona cu parul negru si ochii verzi, nu ii prea placea sa fie "cuminte" (nu va gândiți la prostii) ea e o fire mai rebela.
Eu si cu Elizabeth am pătruns incasa ,inca de la intrare se simțea mirosul de țigară si alcool. Elizabeth s-a întâlnit cu un coleg de la facultatea noastră (care e de drept ) si cu care ea mai are seminarii. Am dansat împreună cu Elizabeth ,iar după m-am dus până la bucătărie sa beau un pahar cu apa. Lângă mine si-a făcut apariția un băiat cu ochii cu ochii albaștrii si par blond, care mi-a întins un pahar roșu. In prima faza vroiam sa il refuz ,dar mi-a spus ca este suc de mere. Am gustat si avea dreptate chiar era suc de mere. Ma întrebat daca doresc sa dansez si am spus da. Inca aveam sucul in mana. Am dansat alaturi de Elizabeth si colegul ei
Nici nu am realizat când am terminat paharul de suc. La un moment dat am inceput sa amețesc si sa ma clatin
Elizabeth a observat si ma întrebat daca am consumat alcool. Iam spus ca nu. Ma scos afara pe terasa si mi-a spus sa o aștept ca va venii imediat. Am dat din cap afirmativ si ea a plecat. Băiatul blond cu ochii albaștrii a venit la mine.El(băiatul): Cum te simți
A:Ametita. Mia șoptit la ureche ca sunt camere sus si sa merg cu el. Am incercat sa scap de el ,dar acesta ma luat la propriu pe sus si ma dus in dormitor ,a încuiat ușa si a inceput sa ma sărute pe gat. Am incercat sa il împing de pe mine dar era prea puternic. Am inceput sa tip. Acesta mia rupt bluza de pe mine ,ei rămânând in sutien si pantaloni. Mia dat doua palme ca sa nu mai tip si mia spus ca daca nu tac o sa fie si mai rău. Mai imi revenisem din amețeală si l-am împins ,m-am dus la usa am incercat sa o deschid ,dar era încuiată.
El:Nu cumva cauți asta ? Întreabă in timp ce flutura cheia in aer.
Am inceput sa tip si mai rău si dădeam cu pumnii in ușa. Apoi am auzit niste bubuituri in ușa. Am incercat sa tip dai băiatul mia pus mana la gura ,mia făcut semn sa tac si am aprobat din cap. Mia luat mana de la gura si am tipat cat de tare am putut . Erau Elizabeth si Ella si cu colegul lor . Il chema Broker . Broker a spart ușa si s-a năpustit asupra băiatului care era cu mine in camera pe care il chema Alex. Ella si cu Elizabeth mau îmbrățișat. Am mers acasă si de atunci Elizabeth încearcă sa ma liniștească.
End flashback.
CITEȘTI
Iubirea învinge tot !
RomanceAnastasia este o fată care nu duce lipsă de nimic. Dar nu are afecțiunea pe care o dorește de la părinții ei. Aceștia se afundă in muncă ignorând-o pe unica lor fiică. Anastasia este crescută de bunica ei care moare ucisă. De la moartea bunicii ei...