Capitolul 3

44 5 0
                                    

M-am dus si m-am schimbat într-o pereche de blugi negri strâmți si o bluza alba pe un umăr.  Am ajuns in 15 minute si erau toți la masa noastră din colt.

A:Buna!

Toți:Buna!

E:Ai venit!  Exclama ea bucuroasa.

A:Da. M-am așezat intre Elizabeth si Ella. In fata noastră era Broker si cu inca doi băieți.

B:Ce ziceți mergem la un film?

Noi:Da!

B:Bine ,dar înainte hai sa va fac cunoștință cu ei  . Spune in timp ce arata spre cei doi băieți necunoscuți. El e Brendon  ,spune in timp ce arata spre băiatul bine făcut cu ochii verzi precum smaraldul  avea 1,90 înălțime. Si ii place sa schieze .Iar el e Samuel spune arătând spre celălalt ,era brunet cu ochii negrii si avea 1.80 înălțime. El e pus mereu pe șotii.

Ne spune Broker,care era brunet cu ochii albaștrii ca mare si avea 1.90 înălțime,  plus ca avea o masa musculara de zici ca e Adonis. Ma holbam de ceva timp la el . Când a văzut ca il studiez ma întrebat:

B:  Am ceva pe fata ?

A:Nu. Iam răspuns rușinată.

    Broker pov.

Am plecat cu toții la film.  Am cumpărat bilete la un film de groaza   la care Anastasia  își da ochii peste cap.

B:De ce îți dai ochii peste  cap? O întreb eu.

A:Sa spunem ca nu sunt adepta a filmelor de groaza.

B:Iti e frica ?

A:Da. Imi răspunde ea si își lasă capul in jos.

Ii apuc bărbia cu doua degete ,iam ridicat capul si iam spus ca sunt lângă ea daca ii va fii frica.   Ea a aprobat din cap si iam putut observa roșeața din obraji.

Fata asta ma intriga nu este ca celelalte. Are felul ei de a fii . Este sa de frumoasa.  Am mers la locurile noastre.

Eu stau  intre  Anastasia si Elizabeth ,care lângă ea e Brendon iar lângă el  stau  Samuel si Ella. La fazele înfricoșătoare Anastasia ma lua de mana si își ascundea fata in pieptul meu. Am luato in brate si iam șoptit ca sunt lângă ea. Atunci a devenit mai relaxata.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Filmul s-a terminat, iar Samuel a propus sa mergem in club .Anastasia a refuzat din start. Restul am mers in club. Atunci eu iam propus sa mergem la un restaurant doar noi doi. Iar ea a acceptat.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

B:Ti-a  plăcut seara asta?

A:Da ,nu mai m-am simțit atât de bine de mult!

B: Sper ca vom mai avea ocazia sa mai ieșim împreună.

A:Nustiu ce sa zic .

B:De ce?

A:Nu te cunosc asa bine.

B:Pai sa vedem:
1 ma numesc Broker Evereto
2 am 22 de ani
3 sunt singur ka părinți
4 nu-mi  plac pițipoancele si fetele care se uita după banii altora
5 nu sunt o curva masculina.

Iubirea învinge tot ! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum