Broker povestește
O sărut flamand ca și cum că și și cum ar fi ultima dată când o fac ,o prind de talie și o lipesc de mine o simt cum incepe sa tremure . Ne despărțim din cauza lipsei de aer ,respiram scadat și nu îmi pot lua ochii de la ea care începe să rostească.
B:Hai sa mergem !
A:Da. (Dacă ați uitat ei erau plecați și au mâncat înghețată)
B:Mie îmi e cam foame !
A:Și mie !
B:Deci mergem la mine ?
A:Fara deci și răspunsul este da!
B:Bine am să nu mai folosesc cuvântul deci.
A:Bine .
Anastasia povestește
Am mers la Broker acasă și am mâncat paste cu sos și fructe de mare. Într-un cuvânt a fost superb !
Zilele trec foarte repede și am început să prind încredere în Broker!
Au trecut 4 luni de când suntem împreună. Azi am puține ore la facultatea și le-am întrebat pe fete daca ieșim după ore la o cafea .
E & El:Bine!
A:Dar de ce vă uitați așa la mine ?
E:Ana se vede de la km distanță cum radiezi de fericire!
El:Cineva s-a îndrăgostit până peste cap!
A:Hei,nu fiți rele !
E:Hai sa mergem că întârziem !
A & El:OK.
Am ajuns la facultatea și l-am văzut pe Broker cu o ținea pe roșcata aia Vivi (nu mai știu cu o cheamă ). Nu-mi venea să cred! M-am apropiat și când mă văzut Broker ia dat drumul roșcatei și a încercat să vină la mine . I-am făcut semn cu mâna sa se oprească ,m-am întors pe călcâie și am fugit la mașină unde am demarat în trombă. Broker na urmărit îndeaproape ,am apăsat pedala de accelerație pana la blana și într-o curbă am pierdut controlul volanului și m-am răsturnat cu mașina !
Broker povestește
Am văzut-o cum nu a reușit să ia curba și cum s-a răsturnat. Am oprit mașina și am alergat într-un suflet la ea. Am scoso din mașină. Era plină de sânge. I-am luat capul în mâini și am încercat să o trezesc . Dar în zadar ,am sunat la salvare și a zis că în mai puțin de cinci minute ajung . Pan a ajuns ambulanța am zis că mor ,cele cinci minute parcă erau ani! Am urcat și eu cu ea in ambulanță. Am ajuns la spital și când am vrut sa intru cu ea in sala si asistenta ma oprit și mi-a zis că nu am voie în sală de operații!
Am așteptat 4ore simțeam că înnebunesc . Asistentele ieșea și intrau când le întrebăm ceva nu îmi răspundeau! Intre timp au sosit și prietenii noștri.
E:Cum de simte ?
B:Nu știu nimeni nu îmi spune nimic!
Doctorul: Reprezentanții familie Queen?
B:Eu!
Doctorul:Ne pare rău să vă informăm dar pacienta este in coma de gradul 4! Primele 48 de ore sunt critice de acea nu o vom muta in salon va sta terapie intensivă!
B:Cate șanse de supraviețuire are ?
Doctorul:Din păcate sunt 10% șanse să de trezească și 90%șanse să moare . Deoarece are multe leziuni in zona capului și in zona toracică !
B:Bine. O putem vedea ?
Doctorul:Numai unul poate intra și poți sta doar 5 minute!
Am dar din cap și am intrat la ea . Când am văzut-o conectata la toate aparatele și că era așa de palidă am simțit cu de rupe ceva în mine ! M-am apropiat ușor și am sărutat-o , i-am luat mana și am început să plâng ! O asistenta a intrat și a spus sa am credință și că o să se facă bine și a ieșit nu înainte să mă bata pe umăr prietenește . Mi-a spus sa ies că va veni cineva sa îmi facă tratamentul. Cu o strângere de inimă am părăsit salonul. Prietenii mei erau pe hol și așteptau.
El:Este numai vina ta!
E:Daca nu o iubești puteai să îi spui! Nu sa o rănești și după să ajungă în spital din cauza ta!
CITEȘTI
Iubirea învinge tot !
RomanceAnastasia este o fată care nu duce lipsă de nimic. Dar nu are afecțiunea pe care o dorește de la părinții ei. Aceștia se afundă in muncă ignorând-o pe unica lor fiică. Anastasia este crescută de bunica ei care moare ucisă. De la moartea bunicii ei...